Print side | Luk vindue

Ios 9.01

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142353
Udskrevet den: 27-November-2024 kl. 22:05

Emne: Ios 9.01
Skrevet af: rhsin
Emne: Ios 9.01
Skrevet den: 24-September-2015 kl. 21:48
Er der andre som oplever swipe menuen fra bund eller top er forsvundet efter seneste opdatering til 9.0.1?

Hvor slår man det til/fra?

-------------
Mvh

René

Svar:
Skrevet af: MulleB
Skrevet den: 24-September-2015 kl. 22:05
de 4 enheder vi har opdateret til 9.01, har alle stadig swipe menu'en.

indstillinger > meddelelser
indstillinger > kontrolpanel

Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 24-September-2015 kl. 22:26
Ikke rigtigt noget som kunne hjælpe, men genstartede telefonen så kørte de igen :)

-------------
Mvh

René

Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 06:45
Genstart løser mange problemer.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 09:13
Nej begge virker efter opdateringen.

Men kan ikke lide den nye Fond. Kan man få de gamle bogstaver tilbage?

Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 09:40
Nogen der har erfaring med iOS 9 på iPhone 4S?
Kører 7 lige nu...

Opdaterede min iPad til iOS 8 her efter sommeren, det fortryder jeg.
Browseren er blevet ringere og vil absolut fortælle mig om mine "oftest besøgte" - lad dog være med det! Samtidig insisterer den på at hoppe til den nye faneblad, hvis man vælger åben i ny fane. I iOS 7 åbnede den det nye faneblad bagved - som jeg gerne vil have det....

Klaus

-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk

Skrevet af: Niller55
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 09:59
Yeps - den 9.0.1 er slem.

Har i går opdateret til os 9.0.1 fra ca. os 8 på min ipad 3 ( den nye ) og nu er den bare så langsom – chrom er stort set ubrugeligt , det tager ca 2 min. at åbne EB – batteri tiden er ca gået 60% ned – apps er væk – der reagere dårligt når man klikker på link osv. – er der noget at gøre  ? – ellers så er jeg på vej ud og købe en android tablet, det her er noget møg…

Skrevet den: 25-September-2015 kl. 10:36
Det er det sædvanlige. Opdatering er den lige vej til opgradering af hardware = større indtjening til Apple.

Skal retfærdigvis siges at min iPad Air tilsyneladende fungerer tilfredsstillende. En smart feature med PIP funktionen der slides ind fra højre, hvor der f.eks. kan tjekkes mail mens browseren er åben.

Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 11:23
Min go'e gamle (3 1/2 år  "The New iPad), spiller stadig fint, også efter 9.01. Well, naturligvis kører alt ikke lege så smooth som for 3 1/2 år siden og batteritiden er også faldet lidt. Men efter 3 1/2 år er det vel også på tide at overveje at investere i en ny :)

-------------
           

Skrevet den: 25-September-2015 kl. 11:47
Scroll er forbedret. Synes også siderne skifter en anelse hurtigere i browser.

Skrevet af: petrucci
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 12:58
Oplever mange fejl med iOS9 - specielt når der opdateres iPhone 4S, 5, 5S og iPad 2. "Slide" buggen ved opgradering er der stadigvæk og gør at samtlige vores kunder der vælger at opgradere...må gendanne og mister derfor data, hvis de ikke lige har lavet en nylig iCloud backup. Det er dæleme en ommer, Apple. Plus...hvis man ser på deres support-sider er der rigeligt med andre fejl i den nye iOS9.

Skrevet af: zeryus
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 17:02
Jeg oplever ikke noget problem på min 5s indtil videre (fra 8.4.1 til 9.0 til 9.0.1).
Jeg slår ihjel altid alle kørende programmer og reboot telefonen inden jeg vælger at download og installere en ny IOS. 
Det gør jeg fordi jeg stoler ikke på, at Apple har tested OS-installationen i alle mulige kombinationer med alle de apps/background refresh folk har kørende i baggrund.

Skrevet af: petite_machine
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kunne heller ikke lide at den skulle skifte mellem store og små bogstager. Meget belastende at se på de skifter hele tiden.
Det kan du slå fra under "Settings-->General-->Accessibility-->Keyboard-->Show Lowercase keys (ON/OFF)"

Skrevet den: 25-September-2015 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af petite_machine petite_machine skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kunne heller ikke lide at den skulle skifte mellem store og små bogstager. Meget belastende at se på de skifter hele tiden.
Det kan du slå fra under "Settings-->General-->Accessibility-->Keyboard-->Show Lowercase keys (ON/OFF)"

Ok tak!
Og på dansk: Indstillinger -> Generelt -> Tilgængelighed -> Tastatur -> Vis små bogstaver ved shiftkey ON/OFF

Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 25-September-2015 kl. 20:25
Mine iPad 2'er er blevet hurtigere efter opgraderingen fra iOS 8.4 til 9.
Min iPad Air er stort set uændret.

Men ikke noget negativt at melde.

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3

Skrevet den: 29-September-2015 kl. 22:01
Hvordan fjerner jeg den slider fra højre på iPad? Synes den er mere irriterende end praktisk.

Print side | Luk vindue