Print side | Luk vindue

Hjemmeside udbyder

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142859
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 03:22

Emne: Hjemmeside udbyder
Skrevet af: svsommer
Emne: Hjemmeside udbyder
Skrevet den: 22-Oktober-2015 kl. 17:12
Hej
Jeg søger en gratis hjemmeside udbyder som eks. bricksite
men syntes der er for lidt mulighed uden tilkøbe af moduler.
jeg har et .dk domæne som skal kunne tilknyttes.
jeg har ikke nogle behov for shop.
mvh

-------------
Mvh
Svsommer

Svar:
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 22-Oktober-2015 kl. 18:10
så du vil ikke selv lave hjemmesiden, men bare have nogle moduler? - stort set enhver udbyder af hosting af hjemmesider tilbyder 1-kliks installation af forskellige CMS løsninger. fx en wordpress løsning eller en joomla løsning. uden merpris. afhængig af hvad du skal lave på dem, så ville jeg sige en simpel wordpress version med statiske sider er klart det letteste at gå til.

Skrevet af: svsommer
Skrevet den: 22-Oktober-2015 kl. 19:29
jo jeg vil selv designe min hjemme side uden at jeg skal tilkøbe forskellige moduler 

-------------
Mvh
Svsommer

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 22-Oktober-2015 kl. 19:37
Nu skriver du gratis, men hvorfor ikke vælge One.com? Det koster 14,- om måneden, og det fungerer bare.

M.v.h.

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 22-Oktober-2015 kl. 20:41
der er vist ingen gratis hosting hvor du kan få lov at koble dit eget domæne på. så som Henrik skriver one.com, unoeuro og hvad de nu ellers hedder er så billige for det du vil at det ganske enkelt ikke kan betale sig andet - og de kan hjælpe med at få sat domænet op også

Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 22-Oktober-2015 kl. 20:52
Du vil gerne have hele pakken men ikke betale. Det bliver svært. Jeg bruger selv bricksite, og det er sku billigt at købe moduler til den, og de fleste moduler er engangsbetaling i forhold til de mange produkter med månedlig udgift. Alternativt er du nok nød til selv at stande en server, hvis det ikke må koste noget. 

Print side | Luk vindue