Print side | Luk vindue

Beoplay A9 - Problemer med TuneIn

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143164
Udskrevet den: 07-Juni-2025 kl. 23:20


Emne: Beoplay A9 - Problemer med TuneIn
Skrevet af: peterfj
Emne: Beoplay A9 - Problemer med TuneIn
Skrevet den: 08-November-2015 kl. 08:52
Hej!
Jeg har købt en BeoPlay A9 (MK2), som volder mig store problemer med afspilning af netradio. Når jeg forsøger at logge ind med mine TuneIn-oplysninger via den tilhørende setup-app (eller højttalerens browserinterface) får jeg en fejlbesked om at "*brugernavn* blev ikke logget ind".

Er det mig, der gør noget galt (det virkede kortvarigt i går formiddags), eller er der mon en fejl hos TuneIn eller B&O, som gør at det ikke funker?

Hvis der er andre B&O ejere derude, ville det være fedt, hvis I ville teste, om I kan få TuneIn til at virke?

Mvh
Peter



Svar:
Skrevet af: peterfj
Skrevet den: 08-November-2015 kl. 21:49
På mystisk vis fungerer TuneIn nu igen. Men BeoMusic-appen vil ikke starte på min Android-telefon (Sony Xperia Z3). På mine iOS enheder, virker det imidlertid... Noget tyder på, at B&O ikke prioriterer Android særlig højt :-/



Print side | Luk vindue