Print side | Luk vindue

CA modul fejlmeddelser?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144076
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 00:28


Emne: CA modul fejlmeddelser?
Skrevet af: jahafa
Emne: CA modul fejlmeddelser?
Skrevet den: 26-December-2015 kl. 22:52
Hej.

Jeg har et Samsung 55" H8005 fra 2014 (med One connect box)
jeg har Yousee kabel tv. Jeg har fuldpakken og to ekstra kanaler der kræver kort.

Jeg har to CA moduler og to kort fra Yousee, så jeg kan bruge begge tunere i Tv.

Jeg får fejlmeddelelser med "du har ikke adgang til video" eller "du har ikke adgang til lyd", men kan se/høre kanalen uden problemer. Trykker jeg ok for af fjerne fejlmeddelelsen, dukker den op ca. ti sekunder senere. Begge CA moduler er fra Yousee.

Biterror er 0, og signal/kvalitet viser 100.

Nogen der har et bud på hvad der er galt?

JH

-------------
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005
B&W 805D
Bluesound Node
Sonos Connect



Svar:
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 27-December-2015 kl. 09:24
CI+ moduler har før givet problemer. Hvis det er sådan nogle du har, så prøv moduler uden + hvis du har mulighed for det. Se desuden i TV'ets manual om den beskriver problemet.
Ellers spørg Yousee og Samsung.
 
Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100



Print side | Luk vindue