Print side | Luk vindue

IPTv eller Satellit

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144182
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 17:04

Emne: IPTv eller Satellit
Skrevet af: ShadowDK
Emne: IPTv eller Satellit
Skrevet den: 31-December-2015 kl. 14:52
Hej alle,

Jeg har hidtil benyttet mig af Satellit til at se TV fra England(Sky UK pakken til Asiatiske kanaler), men parabolen blev nedtaget ifbm. noget renovering.

Jeg var ved at kigge på ny parabol(Den gamle har måske 15 år på sig og er begyndt at ruste)men, er blevet i tvivl om jeg skal vælge måske at benytte mig af IPTv fremfor Satellit?

Jeg har tidligere været en del imod IPTV dels pga. kvaliteten ved Streaming, men også fordi udbydere meget hurtigt lukkede op og ned. Er der nogen der ved om dette har ændret sig ?

Derudover, så er IPtv jo fedt ift. at man ikke skal have en Parabol stående på taget, men jeg er bare i tvivl om man kan få det til at være stabilt og uden problemer(WAF faktor skal være høj) 

Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 31-December-2015 kl. 15:26
Ser en masse af de engelske kanaler via mit apple tv 4

Hvis du laver en engelsk itunes konto er der masser af gratis iptv ffra england med apple tv.

Skrevet af: dr_schlemer
Skrevet den: 30-Januar-2016 kl. 20:39
hvis I ikke behøver optage-funktion er det nemt at køre over fullrate. Har selv TDC med samme IPTV-pakke, optage/pause funktion, HBO, netflix, tdc play - i en box. Vi er aldrig skiftet til hverken dvb-t eller satellit.

-------------
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-Januar-2016 kl. 21:05

Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

hvis I ikke behøver optage-funktion er det nemt at køre over fullrate. Har selv TDC med samme IPTV-pakke, optage/pause funktion, HBO, netflix, tdc play - i en box. Vi er aldrig skiftet til hverken dvb-t eller satellit.

Hvor meget har det lige at gøre med hvad tråden er om, modtagelse af TV fra England.? Ingenting.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue