Optage TV, fullrate
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144215
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 16:31
Emne: Optage TV, fullrate
Skrevet af: onetime
Emne: Optage TV, fullrate
Skrevet den: 02-Januar-2016 kl. 13:17
Hej Alle Samme. Jeg ville høre om der er nogle muligheder for at optage TV leveret af Fullrate altså IPTV. Uden jeg skal køre igennem en computer. Tidligere har jeg haft boksertv med en optagerboks hvilket virkede godt. Det ville jeg også gerne have med Fullrate TV, kan man det!
På forhånd tak. Hilsen Philip
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 02-Januar-2016 kl. 14:01
Det er jo meget lidt info man får på deres side, nærmest ingen, så det er ikke derud fra muligt at se om der tilbydes en PVR løsning, ej heller om de stadig kun leverer kanalerne i SD. Det bedste du kan gøre er at ringe til dem, hvis det ellers er muligt at tale med en der ved noget.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 02-Januar-2016 kl. 15:18
Ok,tak for svaret. Jeg må give dem et kald. Ved du om det er muligt hvis man køber et tv med mulighed for hd optagning, om det ville være muligt den vej?
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 02-Januar-2016 kl. 15:22
Det vil i sagens natur ikke være muligt, da TVet kun er en visning enhed, ikke en modtage enhed, da der modtages med extern enhed.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 02-Januar-2016 kl. 15:41
Ok mange tak for hjælpen. Jeg må høre rullrate... Godt nytår
|
|