Print side | Luk vindue

TV2 regionernes egne kanaler - Yousee

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144559
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 23:59

Emne: TV2 regionernes egne kanaler - Yousee
Skrevet af: Ham_Der
Emne: TV2 regionernes egne kanaler - Yousee
Skrevet den: 17-Januar-2016 kl. 10:43
Jeg bor i Odder, hvor antenneforeningen får leveret signal fra Yousee.
Mit spørgsmål er om TV2 regionernes egne kanaler. Jeg mener det er siden fredag, at hverken Østjylland eller Midt Vest har virket her. Østjylland hedder Service 3230.
Jeg vil høre, om det er det samme andre steder i landet, eller om det kun er her. Er der eventuelt nogen der ved hvad der sker.
Her i Odder har der i en periode været problemer med udfald på mange kanaler, antenneforeningen skriver på deres hjemmeside, at det er der teknikere i gang med at løse. De skriver bare ikke noget om Østjylland. De ved det måske ikke endnu fordi det er weekend.

Edit: En præcisering, når jeg siger, at TV2 Østjylland hedder Service 3230, så siger jeg, at det er det der står i tv'ets kanalliste, på den plads hvor Østjylland skulle være.
Jeg har naturligvis lavet en ny søgning.

Svar:
Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 17-Januar-2016 kl. 16:21
Jeg har TV2 Lorry (LorrHD) som jeg skal, så ingen problemer her i Høje-Taastrup.

-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414

Skrevet den: 17-Januar-2016 kl. 19:52
Der er også noget der tyder på, at det er hos Odder Antenneforening, problemet ligger. Der er nemlig flere andre kanaler, der ikke virker, f.eks. den de kalder Odder Antenne Prøvekanal. Det er der de sender skiftende (gerne udenlandske) tv kanaler som smagsprøver for kunderne.

Skrevet af: blackbox
Skrevet den: 18-Januar-2016 kl. 10:01
http://www.odderantenne.dk/tekst-til-misfornoejet-smiley/

Skrevet den: 19-Januar-2016 kl. 20:13
Det virker igen, det gjorde det i går.

Print side | Luk vindue