Print side | Luk vindue

Doctor Who: The Husbands of River Song

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144628
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 01:10

Emne: Doctor Who: The Husbands of River Song
Skrevet af: azrael
Emne: Doctor Who: The Husbands of River Song
Skrevet den: 21-Januar-2016 kl. 20:04
Dem, der måtte være interesseret i den slags, vil jeg lige minde om, at DR3 i morgen, http://dk.timefor.tv/i/101551453489200-doctor-who-special-river-songs-aegtemaend - fredag, kl. 20 viser Doctor Who "special" afsnittet "The Husbands of River Song". Det er det, som har været vist i nogle biografer i juletiden. Man kan enten se det som sidste episode i sæson 9 af "Nu Who" eller episode 0 i sæson 10.

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Svar:
Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 21-Januar-2016 kl. 21:00
Jeg og fruen glæder os med gensyn melodi pond (river song)

Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 21-Januar-2016 kl. 21:26
Man kan også bare streame den i HD fra BBC :)

T-Duck - Du roder vist nogle karakterer sammen. Amy Pond og River Song er jo ikke ligefrem den samme karakter :)

Er jeg i øvrigt den eneste, der er rigtig trist over, at Clara Oswald er ude af serien? :(

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio

Skrevet den: 21-Januar-2016 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Man kan også bare streame den i HD fra BBC :)

T-Duck - Du roder vist nogle karakterer sammen. Amy Pond og River Song er jo ikke ligefrem den samme karakter :)

Er jeg i øvrigt den eneste, der er rigtig trist over, at Clara Oswald er ude af serien? :(

Nej, jeg savner hende også allerede, men de har jo ladet en lille dør stå åben.

River Song og Amy Pond er selvfølgelig ikke samme karakter, men (SPOILER ALERT Tongue) River Song er Amys datter (hvilket du selvfølgelig ved, og jeg formoder at det også gælder T-Duck). Jeg kan ikke helt præcist huske, hvordan det var, men "River" delen går på Amys efternavn "Pond" og jeg mener, at T-Duck har ret i, at der var noget med "Melody" som blev til "Song". Der er med høj sandsynlighed 5 millioner sites på nettet, hvor alle detaljerne står, men lige nu jeg er for doven til bare at finde én af dem... Wink

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Skrevet den: 21-Januar-2016 kl. 22:42
Rory og amy dybte River for Melody, men den planet hun opvokset på, fandtes ikke ordet Pond (Bæk) så det bliv til River (Flod) Jeg kommer også til at savne Clara. Men jeg savner lige så meget Amy og Rory, og "Bad Wolf"

Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 22-Januar-2016 kl. 09:09
Pond betyder en dam.

-------------
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |

Skrevet den: 22-Januar-2016 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Pond betyder en dam.
Okay min fejl

Skrevet den: 22-Januar-2016 kl. 21:06
Glimrende episode... Thumbs Up

-------------

Skrevet den: 22-Januar-2016 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ja lægger godt op til afsnittet på biblioteket, hvor hun "dør" Med David Tennant

Skrevet den: 22-Januar-2016 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ja lægger godt op til afsnittet på biblioteket, hvor hun "dør" Med David Tennant

Jeg har faktisk ikke set nogen af episoderne med David Tennant. Vi havde ikke adgang til DR HD dengang.

-------------

Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 23-Januar-2016 kl. 04:56
Så er du gået glip af den bedste del af Doctor Who, imho er David Tennant den bedste Doctor til dato i den nye serie, men skarpt forfuldt af Matt Smith

Skrevet den: 23-Januar-2016 kl. 07:41
Alle fra 2005 ligger på netflix.. Og ja de to er de bedste

Skrevet af: Totoronto
Skrevet den: 23-Januar-2016 kl. 09:53
Sæson 4 med David Tennant / Catherine Tate blev vist ikke vist på DR, såvidt jeg husker. Det er måske der biblioteks scenen foregår?

Skrevet den: 23-Januar-2016 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Totoronto Totoronto skrev:

Sæson 4 med David Tennant / Catherine Tate blev vist ikke vist på DR, såvidt jeg husker. Det er måske der biblioteks scenen foregår?

Det er rigtigt det med hende som "følgesvend" Men igen netflix har alle sæsoner fra de startet op efter den lange pause, og til 2014 hvor Peter Calipri (eller hvordan det staves) kommer ind som Doktoren

Skrevet den: 23-Januar-2016 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så er du gået glip af den bedste del af Doctor Who, imho er David Tennant den bedste Doctor til dato i den nye serie, men skarpt forfuldt af Matt Smith

Ja, det siges det. Som du siger har Matt Smith også gjort det godt. Ligeledes Christopher Eccleston, omend jo kun i den første sæson af "Nu Who". Smile
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Alle fra 2005 ligger på netflix.. Og ja de to er de bedste

Godt at vide. Vi har ikke NetFlix p.t., men overvejer at hoppe på (igen). Der er jo også en del andet der trækker (Agent Carter sæson 2, Daredevil sæson 2, Marco Polo sæson 2, Jennifer Jones mv.). Thumbs Up

-------------

Print side | Luk vindue