Hejsa
Jeg skriver mine erfaringer her i stedet.. :)
Jeg har haft tv'et i godt en uge snart - og jeg må sige at jeg er meget tilfreds. Det eneste jeg syntes er MEGET underligt er at jeg bliver nødt til at så Clear LCD fra når jeg ser fodbold fra 3+ det kan simpelthen ikke følge med. Bolden specielt laver streger og "hakker" Uden Clear LCD kører det smooth!
Hvad angår indstillinger så er de som følger:
Kontrast: 80 Lys: 55 Farve: 55 Skarphed: 3 (std. indst. - kan ikke se forskel på 0 og 3) Farvetone: Normal Pixel Plus: Til DNM: Minimum Clear LCD: Til (ikke når der er bold) Dynamisk kontrast: Middel DNR: Middel MPEG: Til Farveforbedring: Middel Active Control: Til Lyssensor: Til Billedformat: Auto
Jeg har prøvet at slå det ene og det andet fra og til men syntes altså at billedet er super med disse indstillinger. Der er vel en grund til at Philips har lavet så mange billedeforbedringsteknologier. Så hvorfor ikke bruge dem?
Men igen - indstillinger er vel op til den enkle bruger. Det er jo i sidste ende kun en selv der kan bedømme hvordan billedet skal se ud og hvordan det skal behandles (PP3, DNM, C-LCD osv.)
Til sidst skal det lige nævnes at jeg ingen selector har - har TDC kabel tv med et fandens godt signal :) Og alle mine kabler er ikke de billige fra kvickly men TechLink (guldstik osv.)
Håber i kan bruge det. Og hvis ikke i har TV'et - så få fat i et :)
Mvh Anders
------------- Ais out
|