JVC HD-70ZR7
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=14480
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 11:17
Emne: JVC HD-70ZR7
Skrevet af: ret64
Emne: JVC HD-70ZR7
Skrevet den: 22-August-2006 kl. 20:05
Jeg var i Bilka (Hundige) her til morgen, op på vejen ud går jeg forbi TV & Radio afdelingen og ser at Bilka har JVC HD-70ZR7 kørenden (den model der har fået en EISA pris).
Der står et hav at andre fladskærm's tv som alle viser TV2 via analog signal (... vil jeg da håbe), alle ser mere eller mindre "grumset ud, uskarpe", nogle bedre end andre, men JVC'en har anden kilde med HD-signal kørende, og jeg må sige, jeg har ALDRIG!!!!!!!!!!, ALDRIG set så flot et billed før. Først i afstanden omkring 2 meter kan man se pixels (eller hvad det nu hedder), og på 3 meters afstand står det bare krystalklart, jeg er klar over at kilden sikkert er lavet af JVC, men det ændre altså ikke min oplevelse, en 70 tomme skærm med sådan et billed havde jeg aldrig forstillet mig.
Nu havde det altså været sjovet hvis man kunne ha' set en plasma/lcd med samme kilde, gad vide om de kan gøre det lige så godt ?
Så hvis nogen skulle komme forbi Bilka (hundige), så kan jeg anbefale at man lige kigger en smut forbi TV afdeling.
Mvh. René
|
|