Fladskærme med dvb-t
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=14541
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 16:09
Emne: Fladskærme med dvb-t
Skrevet af: Klyde
Emne: Fladskærme med dvb-t
Skrevet den: 23-August-2006 kl. 20:19
Flere producenter har efterhånden fladskærme med indbygget dvb-t tuner.
Er nuværende dvb-t format det som vil blive standarden fremover, således at man ikke pludselig står med en forældet dvb-t tuner som er indbygget i sin fladskærm.
|
Svar:
Skrevet af: ziphnor
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 10:32
Det man kan forestille sig er at de indbyggede tunere ikke kan understøtte krypteret materiale i fremtiden, jeg tror selve transport formattet ligger ret fast.
Dog er det ikke alle TV der kan klare undertekster i danmark, jeg havde et Sony KDF-E50A11E som har en DVB-T tuner, men den var slået fra når du indstillede TV'et til danmark. Istedet fortalte jeg så TV'et at jeg var i Tyskland og kunne så fint se de danske kanaler, men underteksterne virkede ikke.
Men lad være med at bekymre dig over det, tunerne koster en brøkdel af et TV og vil altid kunne købes seperat.
|
Skrevet af: ticker
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 13:10
En eller anden dag ude i fremtiden laver de den nok om - men det er nok mere år end måneder vi taler om.
Da jeg for 9 år siden købet det nuværende 29" CRT prøvede sælgeren at sælge mig et 16:9 , men jeg valgte et 4:3. Nu først 9 år senere begynder DR for alvor at sende i 16:9.
------------- Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV
JBL L100 Century studie monitor
Nokia 9321S DVB-S receiver
|
|