Print side | Luk vindue

LE-32M71B er den kommet?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=14565
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 08:20

Emne: LE-32M71B er den kommet?
Skrevet af: sircosmo
Emne: LE-32M71B er den kommet?
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 14:57
kan se at man kan købe denne model  LE-32m71b hos Labtops.dk

er det nogle som er interesseret i et fælleskøb.....

Har nemlig set fremm til denne model længe

Svar:
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 15:11
Jeg støtter det 100% Har skrevet til dem der står for fælleskøb her på siden nogen gang men har aldrig fået et eneste svar tilbage fra dem.

Skærmen er ikke kommet endnu der går max op til 14 dage eller vis man er heldig efter 1 uge

Her lidt info om 32 tommeren

http://av.samsung.de/article.asp?artid=78EFB46B-5B3F-4AD6-9F 36-76DD83049458

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 15:27

Oprindeligt skrevet af GuffeDK GuffeDK skrev:

Jeg støtter det 100% Har skrevet til dem der står for fælleskøb her på siden nogen gang men har aldrig fået et eneste svar tilbage fra dem.

Det er en besværlig model

Sidst du spurgte var den ikke kommet endnu (fandtes ikke på samsung.de)

Lige nu findes den kun i Tyskland. Så skal man starte et Fælleskøb, skal det være med en forhandler der tør importere et større parti og efterfølgende stå for reklamationer mv.

Så lige nu er vi i en form for dødvande med den model. Vi ville helst have en dansk levering, men ved ikke om Samsung DK tager den hjem og om det bliver til en konkurrence-dygtig pris.

Så lige nu kan jeg ikke sige, om der kan laves et Fælleskøb på den. Og den primære årsag er at den model ikke føres herhjemme - endnu.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det er en besværlig model

Sidst du spurgte var den ikke kommet endnu (fandtes ikke på samsung.de)

Lige nu findes den kun i Tyskland. Så skal man starte et Fælleskøb, skal det være med en forhandler der tør importere et større parti og efterfølgende stå for reklamationer mv.

Så lige nu er vi i en form for dødvande med den model. Vi ville helst have en dansk levering, men ved ikke om Samsung DK tager den hjem og om det bliver til en konkurrence-dygtig pris.

Så lige nu kan jeg ikke sige, om der kan laves et Fælleskøb på den. Og den primære årsag er at den model ikke føres herhjemme - endnu.

/Lars

Har også sendt en mail til jer i mandags tror jeg det var.
Vil TC ikke importere dem?  Og hvorfor lige fra  samsung dk?  da der var fælleskøb på 40 tommeren var de da fra tyskland var de ikk?

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 15:48

Vil TC ikke importere dem?  Og hvorfor lige fra  samsung dk?  da der var fælleskøb på 40 tommeren var de da fra tyskland var de ikk?

Årsagen til at jeg nævner det, er at når en forhandler laver parallel-import så står de alene med reklamationerne bagefter.

Så vi skal overbevise en forhandler om at de 2-3 intereserede der er her, kan blive til en 50-75-100 stykker på Fælleskøb. TC plejer at sige, at der skal sælges 100 før det er rigtigt sjovt at stå for importen selv (og for at få prisen så langt ned - at et Fælleskøb kan konkurrere på prisen med de andre der parallel-importerer).

Det arbejde er jeg slet ikke gået ind i lige nu. Primært fordi TC har så mange andre gode modeller på Fælleskøb for tiden.

Men imellemtiden skal der jo skaffes nogle interesserede - så bare fortsæt det indledende lobby arbejde overfor de andre her

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 15:53
Okay det vil vi da gøre så. Tænkte på om det var noget at spørge Laptops vis det måske ku blive til noget vis TC er fuld optaget for tiden

Skrevet af: plouger
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 16:17

Iflg. Samsung så har den Intro i uge 40 her i DK 

Oprindeligt skrevet af sircosmo sircosmo skrev:

kan se at man kan købe denne model  LE-32m71b hos Labtops.dk

er det nogle som er interesseret i et fælleskøb.....

Har nemlig set fremm til denne model længe

-------------
Hilsen

Plouger

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 16:23
Okay hvad uge er det vi er i nu? 

Skrevet af: plouger
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:00

Vi er desværre kun i uge 34.

Men hvis nogle har dem her i DK nu, så tror jeg ikke de stammer fra Samsung DK og derfor kommer fra udlandet

-------------
Hilsen

Plouger

Skrevet af: Christian Otte
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:07
Jeg er frisk på fælleskøb - mit gamle TV synger på sidste vers :) .

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af plouger plouger skrev:

Vi er desværre kun i uge 34.

Men hvis nogle har dem her i DK nu, så tror jeg ikke de stammer fra Samsung DK og derfor kommer fra udlandet

Okay. Jeg er sådan set lige glad om de er fra tyskland bare de har danske menuer det plejer de vel at ha? Og TC giver en 30 dage til at finde pixel fejl så vidt jeg husker så kan ikke se nogen grund til at ikke at købe den sådan.

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af Christian Otte Christian Otte skrev:

Jeg er frisk på fælleskøb - mit gamle TV synger på sidste vers :) .

Godt så er vi 3

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:20
Hvorfor skal man vælge et M71 fremfor enten Toshiba eller Philips som er på fælleskøb netop nu ?

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvorfor skal man vælge et M71 fremfor enten Toshiba eller Philips som er på fælleskøb netop nu ?

Det er jo smag og behag hvad man selv synes er bedst og hvad man har råd til. Jeg vil max smide 15000 efter et tv og synes M71 ser ganske fornuftig ud med 100 HZ og god gengivelse af sort.

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:35

Det er jo smag og behag hvad man selv synes er bedst og hvad man har råd til. Jeg vil max smide 15000 efter et tv og synes M71 ser ganske fornuftig ud med 100 HZ og god gengivelse af sort.

Hvorfor ikke smide en tusse mere og så få det absolut bedste i klassen ?

Tror bare det vil være svært at finde købere til et fælleskøb i øjeblikket da der allerede er 2 gode 32" på fælleskøb i øjeblikket.

Så derfor kunne det være interssant at høre hvorfor man skulle vælge netop et M71 fremfor de andre. (Lobby arbejde som Lars snakkede om)

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:39
Grunden til at jeg ikke vælger Philipsen er at jeg ikke har råd til at smide 1000 kr mere skal allerede låne penge til M71.
Men hva er det der er bedre ved Philipsen?

Jeg synes nu at M71 var rigtig flot da jeg var inde og se den også kan den jo blive bedre når den bliver justeret. Og vis vi får et fælleskøb op bliver den lidt billigere. Så tror M71 er god til prisen.

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:55

Hej

Vil ikke bruge denne tråd på at sammenligne Philipsen med denne Samsung.

Men Philipsen ligger et pænt niveau over denne Samsung. Det ses også på prisen hvor en Philips normalt ligger på 23k.

Men hvis i får prisen ned på 12k så vil der måske være nogle købere til en M71.

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 18:59

Hej

Vil ikke bruge denne tråd på at sammenligne Philipsen med denne Samsung.

Men Philipsen ligger et pænt niveau over denne Samsung. Det ses også på prisen hvor en Philips normalt ligger på 23k.

Men hvis i får prisen ned på 12k så vil der måske være nogle købere til en M71.

Jeg er faktisk kommet lidt i tvirl nu. Havede ikke lige set ordentlig på den philips den ser faktisk ret fed ud alligevælg. Men skal lige ha fundet ud af om jeg kan låne 1000 kr mere så..

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 19:05

Bemærk også at prisen på 32" er meget lav.

Du kan ikke engang købe den til samme pris i Tyskland, selvom du kun skal betale tysk moms.

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 19:07

Bemærk også at prisen på 32" er meget lav.

Du kan ikke engang købe den til samme pris i Tyskland, selvom du kun skal betale tysk moms.

Ja det var lige det jeg så. Jeg troede det var den gamle model der var på fælleskøb men det var det åbenbart ikke..

Skrevet den: 24-August-2006 kl. 19:11
Tror du man kan bruge et universalt væg ophæng på philipsen? Jeg har nemlig købt et i aldi..

Skrevet af: CoolMLJ
Skrevet den: 22-September-2006 kl. 15:28

Jeg er også intresseret i et fælleskøb på en 32 " udgave af le-m71

Har lige fået besked fra billigcomputer.dk at de skulle få den på lager i næste uge.

Skrevet af: sircosmo
Skrevet den: 22-September-2006 kl. 20:03
Ja det ville være coolt hvis der kom et fælles køb på denne model

håber virkelig der er nogen som er interesseret

Print side | Luk vindue