Print side | Luk vindue

Samsung HT-P1200 - "Play prohibited...."

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=14609
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 02:23

Emne: Samsung HT-P1200 - "Play prohibited...."
Skrevet af: BuFFe
Emne: Samsung HT-P1200 - "Play prohibited...."
Skrevet den: 25-August-2006 kl. 21:07

Jeg har lige anskaffet mig dette sæt.. Men når jeg vil afspille mine backup-dvd'er brændt på Ritek G05, skriver den følgende meddelelse:
"Play prohibited - please check disc"

Nogen der kender til dette problem? Noget man evt. kan ændre på?

Mvh BuFFe

Svar:
Skrevet af: rktdi
Skrevet den: 28-August-2006 kl. 10:24
måske dette kan hjælpe: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9430&KW=p1200 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9430&K W=p1200

Skrevet af: BuFFe
Skrevet den: 28-August-2006 kl. 11:58

Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

måske dette kan hjælpe: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9430&KW=p1200 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9430&K W=p1200

Er prøvet, og hjælper desværre ikke

Skrevet den: 29-August-2006 kl. 10:53
nå det var da surt - hva dælen kan det så være.. prøv evt. Samsung support på http://www.samsung.dk - www.samsung.dk

Skrevet af: Vesterholm
Skrevet den: 13-Januar-2007 kl. 17:50
Jeg har lige præcis samme problem, og ved heller ikk hva jeg skal gøre. Er glad for anlægget men vil gerne kunne afspille nogle back-up skiver.

Skrevet af: SamCool
Skrevet den: 25-Januar-2007 kl. 15:48

Det er en latterlig feature Samsung har lagt ind i deres modeller for nyligt.

Jeg har haft 2 forskelling HT-P1200 systemer

Det første (fra april 06) spillede backups uden problemer overhovedet.

Det seneste (fra okt. 06) viser "play prohibited" når jeg forsøger!

Jeg har talt med Samsung, og de påstår at det har anlæggene altid gjort .....  og at det skal de gøre!.... Det passer bare dårligt med at der findes massere "ældre" anlæg der afvikler det fint, hvorimod alle "nyere" modeller tilsyneladende ikke kan.

Og det er altså ganske lovligt at lave backups af sine DVD'er, men nu mener Samsung tilsyneladende ikke længere at deres afspillere behøver at kunne afspille dem

Jeg håber der snart er en eller anden der finder et hack der fjerner denne latterlige begrænsning i funktionaliteten.

Skrevet den: 25-Februar-2007 kl. 18:40

Efter en del læsning i fora rund på nettet, lader det til at man kan omgå denne "play prohibited" meddelelse ved at være lidt alternativ i brændingen af DVD'erne.

Det er dog ikke lykkedes mig at finde en løsning, der ikke involverer flere forskellige programmer og en masse fiflen med filer.

Er der ingen herinde der er lykkedes med en "simpel" opskrift? Problemet er måske ikke så udbredt?

Hvordan laver i andre backup's?

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 25-Februar-2007 kl. 18:44

Har du prøvet at lave dem på din PC med programmet Clone DVD.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Tommy_DK
Skrevet den: 18-December-2007 kl. 16:49
Hej.
Er der nogen der har fundet en løsning på problemet med back up dvd'er og teksten play prohibited på skærmen.

Har et Samsung HT-TXQ120R og den vil bare ikke afspille en dyt.

Er der andre der har oplevet lidt sjovt med RDS og RT (Radio tekst) Min den skriver det mest mærklig i display. F.eks så skriver den TLBMB FM istedet for Skala Fm..  Teksten der ligger i udgivelsen for RT ligner noget være noget.

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 18-December-2007 kl. 21:38
Hej.
Nå, men nu fik jeg mit Samsung HT-TXQ120R til at afspille hjemmebrændte dvd'er.
Dette vil også få HT-P1200 til at æde dem.

Rip dvd med 1 click dvd copy og der efter brænd den ud med nero og så virker det.

Man kan også bruge nero til at ripe sammen med Any DVD.

Så clonedvd er skod sammen med samsung

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 18-December-2007 kl. 21:40
men jeg savner stadig en løsning på det mærkelig tekst når der spilles radio

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 10:42
og så lige en update.
Til min store skuffelse har jeg nu fundet ud af at mit anlæg er desginet til det amerikanske market.. Jeg kan ikke spille region 2 dvd'er og vejledning til at gøre den regionsfri dutter ikke. Samsung vil ikke hjælpe så det ender med at anlæget ryger retur.

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet af: MortenP
Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 10:59
Jeg har Samsung HT-XQ100 og den har samme "feature"..

Det er en "kopisikring" der ligger på filmene der gør at de ikke kan afspilles. Det kan fjernes ved at bruge forskellige ting.

Mit anlæg har nogle andre fejl, så det ryger også til rep. nu her. Bl.a. fejl i subwoofer, underlige lyd i baghøjttaler og fryser i film. Også originale.

Skrevet af: djangs
Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 14:09

hvordan fandt du af at det var til det amrikanske marked, for min opførere sig også noget besynderligt med  hensyn til afspildning af film, det er ligesom det hakker i billedet.

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 14:17

Hej.

Det var samsung det fortalte mig det da jeg snakkede med dem her i formiddags.

Jeg har nemlig en life koncert med AC/DC som er en region 1 og den vil den godt spille bare ikke region 2.

Jeg har prøvet at nuppe chancen og prøvet at gøre den regionsfri men det hjælper intet.

Da skidtet alligevel ikke virker som det skal, har jeg prøvet at opdatere firmware med den version der er på samsungs hjemmeside og så bare omdøbe filen til det den hedder på anlæget og det snupper den fint, men afhjælper stadig ikke nogen af problemerne.

Jeg spugte samsung hvad den opdatering egentlig gjorde, men det viste de ikke engang selv, så hvad der er sket af ændringer kan jeg ikke sige.

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 14:28

vil det så sige at du ikke kunne afspille danske dvd er.

jeg må jo nok også erkende at jeg finder det noget træls at så fint et anlæg ikke duer ordentligt.

jeg er ved at prøve at få et ordentligt billede størelse på skærmen, og det er noget af et problem.

det er da også skidt at samsung igenting ved når man ringer til dem, men hvordan kunmne du se at det var beregnet til et andet marked.

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 14:30
glemte lige at spørge om de havde noget svar på det med displayet.

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 15:07

Hej.

Min søn fik shrek 3 i julegave og den ville han gerne se. Men den skrev blot regioncode error i display. Jeg troede så at det var dvd skiven den var galt med og prøvede så med nogle andre film, men det var det samme.

Det med tekst i display mente ham Bjarne fra samsung at de anlæg vi har købt ikke er designet til det europæiske market men det amerikanske, da hardware ikke var det samme.

Dog havde de haft mange klager over netop disse problemer, da danske butikker sælger produkter der ikke er til det nordiske markede og ej informere kunderne om det

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 16:17

gad vide hvem der har problemet så,

os som forbruger eller forhandlern, samsung kan man jo nok ikke gøre noget ved.

jeg overvejer at retunere det, da det jo ikke er så fedt at der kun af noget af det der virker.så er det bare noget møg at alle kasserne er smidt ud.

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 16:37

djangs.

Kunne du ikke lige sende mig en besked hvor du har købt dit, for jeg arbejder kraftig videre med det her.

Jeg finder mig ikke i at købe et anlæg hos en dansk forhandler men at jeg har betalt 7.500kr for en radio som ikke kan stave og en dvd afspiller der ikke kan spille film jeg køber i en dansk butik.

Men hvis man tager en søgning på google om Samsung TH-TXQ 120 så er der faktisk mange der har problemer med det anlæg. Generelt så er der mange problemer med samsung hvis man læser på div. forum

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet af: DonBirger
Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 20:40

Har samme anlæg, så er i samme båd som jer, men bruger min PS3 som dvd afspiller, bare lidt trist man har sådan en fin dvdenhed, som mere eller mindre bare står til pynt, da den ikke rigtig bliver brugt til noget.
Underligt at samsung siger det ikke er til det danske/europæiske marked, når de har det på deres danske hjemmside.
Det kan ikke passe at de kan vise et produkt på deres danske hjemmeside, men som slet ikke "passer" til det danske marked. Enten så vrøvler ham du har snakket med fra samsung, eller har samsung ikke helt styr på det.

Men kan tilslutte migskuffelsen over det med dvd-delen, så det heldig at jeg har en PS3 til at afspille dvd´er med, for er sku fuldt ud tilfreds med selve lyden fra samsung anlægget.

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 20:53

ja det er sørgeligt at man skal bruge en anden afspilller for at få et ordentligt billede, det er skisme ikke optimalt.

jeg vil så mene at det er samsung som ikke har styr på det og snakke med deres support er jo ikke lærigt, man ved mere om tingene end de gør.

må da håbe de finder en opdatering til dette lydmæssige fine anlæg.

jeg skal snakke med deres værksted imorgen så kan det jo være jeg bliver klogere, men tror det ikke.

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 20:55

DonBirger.

problemet er ikke samsung men de danske forretninger der importere dem. Det er det de selv kalder for parallelimport men ingen oplyser kunderne om det. hverken på deres hjemmeside eller når man spørger dem af. først når de har modtaget penge så for man klar besked.

Men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvor mange der har problemer, for det kan samsung vel ikke bare ignorere

men korrekt. anlæget spiller hammer godt og ser rigtig godt ud, men næsten 7.5kilo for blanksort plast er lige i overkanten

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 21:16

Du kan godt tilføje mig til listen over endnu en kunde som har problemer med det, og ja det er mange penge for en pianosort pyntebox... Hvis man ser bort fra lyden.

Har lige tjekket der hvor jeg købte mit, og der står intet om parallelimport, de skriver dette: Manualen til dette produkt forefindes muligvis kun på engelsk.  Men ikke at produktet er/kan være parallelimporteret.

Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 22:10

så må merlin og fona samt ekspert da også parael importere dem, for de havde samme problem med den manglene danske opsætning.

nu sad jeg lige og rodede lidt med det og kan se at jeg heller ikke kan rette i billed display opsætning, den er låst på en eller anden måde.

så det er bare træls.

-------------

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 18:10

hvad er forskellen på

Samsung HT-TXQ120R og Samsung HT-TXQ120,

hvad betyder R.

snakkede igen med samung om skriften i displayet, og nu var det pludslig antennen man ikke kan bruge"fælles antenne"men man skulle bruge den der medfølger, men det ændre intet.

så nu mener han at sættet er defekt.

fed support

-------------

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 20:32

Hej djangs.

Ja, undskyldninger har de åbentbar mange af, og det burde da være underprdnet om man kører over fællesantenne eller ej. Det er jo radiostationerne der udsender disse oplysninger.

Magen til amatør skal man da lede længe efter. Jeg afventer stadig svar fra forhandleren. Fik ikke lige ringet til samsung.

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 20:32
Tror at "R" står for røvrendt

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 08:46
Hej Djang.
Har du noget nyt vedr. anlæg??

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 11:05
Så har jeg både snakket med forhandler samt Samsung.

Først forhandleren.
Dem giver jeg ikke en hundefis for hvad service angår.
Vedr. Tekst i display, så mente de at det var en hardware fejl, så her skal subwoofer sendes ind til rep, og det samme skal selve enheden, da den ikke kan spille regionskodet film, ihvertfald ikke region 2.

De vil ikke ombytte det til nyt selvom anlæget har haft fejl fra start og kun er 20 dage gammel hvor de allerede samme dag jeg modtog det kontaktede dem vedr. fejl.

Jeg skulle dog forvente en rep. tid på mellem 3 uger og 3mdr
Det mener jeg er for dårlig og i følge forbrugerstyrrelsen har man krav på ombytning hvis der konstateres fejl på en ny vare ved modtagelse.

Samsung, fik jeg den samme melodi igen.
Så jeg har måtte se i øjnene at jeg er færdig med at købe Samsung.

Jeg betaler ikke dyre domme for en gang blankt piano plast..

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 19:57

her er intet nyt, forhandlern mener det er samsung der fejler og ifølge ham skal det være sådan indtil samsung finder en udvej.

så jaaaa, jeg er sgu noget opgivende nu,samtidlig med at dvd afspilern i den hakker og fryser engng imellem.

så jeg må jo heller få det sendt retur og se om de gider at reperare det.

har godt nok fortrudt at jeg købte det over internet...

-------------

Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 21:04

Hej.

Hvornår har du købt dit anlæg og hvor har du købt det? du må gerne sende mig en besked med hvor du har købt det hvis du ikke vil skrive det her.

Jeg har lige læst på forbrugerstyrrelsens hjemmeside, at hvis det købte leveres med en fejl så har du som forbruger krav på enten ombytning, afslag i pris, ophævelse af handlen eller udbedring af fejlen, og du vælger sådan set selv.

Forhandleren kan heller ikke gøre krav på levering i original emballage, og husk at hvis du vælger rep. så hænger forhandleren på fragten og ikke dig.

Jeg fik at vide at jeg skulle sende hovedenhed og sub ind til rep. og den vil jeg ikke gå med til, og slet ikke når man læser rundt omkring at mange har ventet både 2 og 3mdr. på deres vare fra rep.

Det næste problem er at disse 2 enheder vejer mere end 20kg og som privat person må du max. sende 20kg når det er postdanmark. så jeg har ingen mulighed for at sende det.

Men jeg føler lidt at samsung blot vil sælge deres produkter, men at lytte lidt til deres kunder, det bekymre dem sådan set ikke.

Jeg har her til aften sendt samsung nordic en mail om de vil oplyse fejl procent på dette anlæg, samt undersøge fra samsung's hovedkontor om de fejl er gengangere, altså det man kalder for en seriefejl eller produktionsfejl. Det nytter jo ikke at vente til samsung for snøvlet sig færdig til at finde fejlen hvis de fortsat bulre derud af med at producere anlægget med samme fejl

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 21:07

Det skal lige siges at det ikke kun er her i danmark vi bøvler med dette anlæg. I ´Tyskland bliver dette anlæg høvlet ned for de samme fejl samt den lange rep. tid, og det gælder også i England og Holland for lige at nævne et par lande.

Fejlene er de samme, så det er ikke enkeltstående tilfælde

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 22:41

jeg prøvede lige at sætte radio kanalen på skala fm og ganske rigtigt den skriver det samme som den du har.

så det er jo ens fejl.

-------------

Skrevet den: 09-Januar-2008 kl. 11:17
Nå, så er der nyt i sagen om de def. samsung anlæg.
Jeg har idag haft fat i forhandleren og snakkede med en der havde bollerne det rette sted.
Vi blev enig om at jeg fik fremsendt en fragtseddel og jeg skulle så sende sub + dvd enheden retur hvor det så vil blive ombyttet til nyt uden diskution.

Samtidig har jeg snakket med samsung's tekniske afd. i sverige for at forklare at det var et generelt problem med de anlæg og de vil nu give det videre til samsung's hovedkontor så nu må man så blot håbe at de tager det lidt særiøst.
Jeg spurgte så til den nye opdatering af firmware og skulle så snakke med en anden om dette, så jeg forklarede så den venlige dame det samme en gang til vedr. firmware.. faktisk var de ikke lige helt klar over hvad denne opdatering gjorde, og jeg sagde så til den venlige dame at det da var for ringe at man udsendte en ny firmware men ingen aner hvad den firmware ændrer.. Hun blev lidt mopset og det endte med at hun blot lagde røret på.

Så fed service fra samsung's side.

Men nu venter jeg blot på at få fragtsedlen så jeg kan få sendt anlægget afsted.

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 16:43

så nu er dvd enheden stået af,den fryser billedet under afspilning.

har prøvet 5 forskellige dvder og den gør det på alle.

så nu skal det skisme retur, så må jo se om de vil bytte til et andet,det er nu 3 uger gammelt.

øvvvvvvvvvvmøg anlæg

-------------

Skrevet den: 24-Januar-2008 kl. 18:02

Hvad så djangs, har du fået dit sendt.

Mit er sendt, men det er ikke ligefrem forløbet smærtefrit.

Jeg kunne desværre ikke sende pakken som privat da den vejede over 20kg, men efter endnu en opringning til forhandleren ville de sende et fragtbrev.

Men men men!! ikke nok med at anlægget var 7 dage undervejs i systemet og ingen vidste hvor det var, så var anlæget blev skadet under transport.

Forhandleren vil nu ikke ombytte men istedet sende det til rep. hos samsung i tyskland så det kunne spille regionkode 2 dvd.

Jeg har flere gange spurgt efter pakkenummer så jeg kunne få postdanmark til at undersøge hvor den pakke alt har været henne på de 7 dage, men det kan jeg ikke få. Jeg har bedt om billede af skaden men dette har jeg ikke kunne få.

Det viser sig så nu at den fragtseddel blot var en alm. pakketransport uden forsigtig og uden værdi, så postdanmark vil ikke yde erstatning da den ikke er sendt korrekt, og forhandleren mener at pakken var for dårlig pakket

Jeg har idag kontaktet forbrugerklagenævnet, og ifølge dem har jeg retten på min side da de jo selv har valgt at få sendt anlægget retur på den billigste måde, samt de står som afsender og modtager.

Så nu venter jeg blot og seer hvad det går op i, for mine mails svare forhandleren ikke på, og ringer jeg kommer de med den ene nødløgn efter den anden. Jeg har indtil nu fået 3 forskellige forklaringer på skadens omfang, så jeg tvivler på at den er skadet, eller at de selv har tabt den. (der florerer en del sager på nettet om netop den forhandler, at der jævnlig modtages skadet vare så kunderne selv for skylden)

Så et godt råd er, at når forhandleren tilbyder at sende en fragtseddel så sørg for guds skyld for at det er noteret at den returneres som forsigtig, ellers er pengene væk, med mindre man vil kører en sag som sagtens kan trække ud.

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 24-Januar-2008 kl. 20:23

øhhhhhh, jeg har sendt min retur på samme måde, håber skisme ikke jeg får det problem.

jeg skulle sende selve dvd hovedenheden retur og så vil de så lave den håber jeg.

jeg håber da at der kommer styr på det.

-------------

Skrevet den: 24-Januar-2008 kl. 20:31

Hej djangs.

Du har egentlig krav på en ombytning da den har været leveret med den fejl.

Men jeg skulle sende både sub og dvd enhed da de begge har en forbindelse med hinanden.

det var hvad samsung oplyste mig.. så enheden var for mit vedkommen ikke nok

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 30-Januar-2008 kl. 17:43
Ja, så fik jeg i sidste uge en godt nyhed. Man har ombyttet mit anlæg alligevel og en ny er bestilt hjem da de ikke havde nogen hjemme.
Igår så jeg til min glæde at det igen var kommet på lager så jeg skrev lige til dem om hvornår jeg kunne regne med at jeg vil modtage det.

svaret var at jeg skulle regne med 4-6 dage da de igen ikke har flere på lager, så nu er jeg godt og grundig gal i skralden.

nu har jeg bedt om at ophæve handlen, for så handler jeg et andet sted.
magen til amatør skal man nu lede længe efter, så nu er jeg færdig med at købe hos firmaet. De tager bare slet ikke kunderne særiøst.
Men om 13 dage har jeg så også kun haft et ubruglig anlæg i 2 mdr. hvoraf det næsten er 4 uger siden jeg sendte det.

Har sendt en klagebrev til forhandleren og bedt om et svar inden i morgen torsdag middag ellers opretter jeg en sag hos forbrugerklagenævnet, så må det jo kører den vej, hvis de ikke vil give mig mine penge igen

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet af: tosa
Skrevet den: 30-Januar-2008 kl. 18:44

hvad er det for en forhandler??

Det er mere så jeg kan holde mig fra dem.

Skrevet den: 30-Januar-2008 kl. 19:03

hej.

Nu ved jeg ikke om det er tilladt at nævne forhandlere her på forumet, men ellers send mig en besked, så skal du nok få det at vide.

Er det ok med Admin at advare folk her i tråden, så gør jeg gerne det

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet den: 03-Februar-2008 kl. 11:23

Nå, så kom der endelig svar fra forhandleren og man beklagede dybt den måde jeg var blevet behandlet på. De skulle sørge for at et nyt blev sendt asap så jeg havde det til fredag, og jeg fik samtidig et pakkenummer.

MEN fredag kom der bare intet, og jeg tjekkede så postdanmarks hjemmeside, men her stod der bare at data ordren var modtaget, men bare ikke pakken.

Nå, så måtte jeg jo lige puste mig op og denne gang fik de lige min mening at vide om det firma. Men svaret var blot at det kunne de ikke forstå for pakken var sendt torsdag som aftalt, men de skulle lige undersøge sagen med postdanmark, for de måtte have glemt at scanne den, men at erhvervspakker også blev leveret ´helt frem til kl.21.

Lørdag kom pakken så endelig, men påklæbet lørdagsexpress, og det viser jo så kun at forhandleren var fuld af løgn, for lørdagsexpress kan man kun´sende når pakker er indleveret fredag.

Men nu virker anlægget og det er jo bare top dollar. Dog kan den stadig ikke finde ud af at skrive stationsnavne rigtig, så det må være en softwarefejl fra samsung. Så er spørgsmålet blot hvornår den opdatering så kommer ud

-------------
M.V.H
Tommy

Skrevet af: Mureren1
Skrevet den: 05-Februar-2008 kl. 10:53

Hey allesammen

Jeg har også lige købt dette anlæg som åbenbart også har lidt fejl Er der nogen herinde der bor i nærheden af Helsingør og som kunne tænke sig at komme forbi og hjælpe mig lidt videre?? Jeg har sku brug for lidt support, så jeg ved om anlægget skal retur inden jeg har haft det for længe. Du skal selvfølgelig ikke køre gratis.

-------------
Mvh Mureren1

Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af BuFFe BuFFe skrev:

Jeg har lige anskaffet mig dette sæt.. Men når jeg vil afspille mine backup-dvd'er brændt på Ritek G05, skriver den følgende meddelelse:
"Play prohibited - please check disc"

Nogen der kender til dette problem? Noget man evt. kan ændre på?

Mvh BuFFe

Jeg har fuldstændig samme problem. Jeg har lige snakket med Samsungs kundeservice som fortæller at HT-TXQ120 SKAL kunne afspille brændte film og cd/R så jeg må sende mit helt nye til rep :-(

-------------
Mvh Mureren1

Skrevet af: SuperJunior
Skrevet den: 23-Februar-2008 kl. 00:13

Nu har jeg lige luret denne post igennem. Så kommer 10000 kr. spørgsmålet.

Har selv kigget på dette system, og TX500. Udfra jeres oplevelser, er det værd at købe? Er der nogen af jer som har positive oplevelser med det?

Det er pga. jeg ingen erfaring har med selv at opbygge en hjemmebio, derfor jeg overvejer at købe denne flotte løsning, som passer til min samsung fladskærm.

Skrevet den: 24-Februar-2008 kl. 20:41
Kunne godt tænke mig at høre om de par stykker som har fået sendt deres anlæg til rep. Om i har fået det igen, og om det så virker nu, om alt er som det skal.

Skrevet den: 24-Februar-2008 kl. 22:18

mit er stadig til rep, er sendt til tyskland åbenbart.

har nu haft det væk i ca 4 uger.

min vurdering af dette anlæg. hold jer fra det.

elendig service samt det at det at det åbenbart ikke er bygget til det danske marked.

-------------

Skrevet den: 25-Februar-2008 kl. 09:34

mit har godt nok ikke været til rep. - men det virker altså fint, har haft det i 1½ år, spiller fint både brændte cd'er og dvd'er - og alle regioner. RDS og radiotext vises også som det skal.

Så "Hold jer fra det" er jeg bestemt ikke enig i!

-------------
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i

Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 22:26

Samsung HT-P1200  og samsung TXQ120 er ikke det samme anlæg..

det du har er jo ht-p1200.

-------------

Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 17:12

Der er da ikke noget at sige til at rktdi (og andre) bliver forvirret, tråden omhandler jo tydeligvis HT-P1200 til at begynde med.

Hvis dog bare folk ville oprette egne tråde, i stedet for at spamme eksisterende med spørgsmål/kommentarer om andre modeller.

Ganske rigtigt "HT-P1200 og TXQ120 er ikke det samme anlæg"!

Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 17:43

Og så til en positiv post....

Det er lykkedes mig at omgå Samsung's fine "play prohibited" feature ved at overskrive firmwaren med denne:

http://rapidshare.com/files/73274325/PDADVIDS.ROM.html - http://rapidshare.com/files/73274325/PDADVIDS.ROM.html

Der er lidt læsning tilknyttet..

http://forum.videohelp.com/topic324735-30.html - http://forum.videohelp.com/topic324735-30.html

Hvor man også vil kunne finde opskriften på at "brænde" sig udover problemet.

Jeg har brugt firmwaren, og det har virket fortrinligt

- Og hvis nogle er i tvivl... jeg taler altså udelukkende om HT-P1200

Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 11:48
Jeg har samme problem med TXQ120! Er der nogen der ved om denne firmware kan løse problemet på TXQ120??
Oprindeligt skrevet af SamCool SamCool skrev:

Og så til en positiv post....

Det er lykkedes mig at omgå Samsung's fine "play prohibited" feature ved at overskrive firmwaren med denne:

http://rapidshare.com/files/73274325/PDADVIDS.ROM.html - http://rapidshare.com/files/73274325/PDADVIDS.ROM.html

Der er lidt læsning tilknyttet..

http://forum.videohelp.com/topic324735-30.html - http://forum.videohelp.com/topic324735-30.html

Hvor man også vil kunne finde opskriften på at "brænde" sig udover problemet.

Jeg har brugt firmwaren, og det har virket fortrinligt

- Og hvis nogle er i tvivl... jeg taler altså udelukkende om HT-P1200

-------------
Mvh Mureren1

Skrevet den: 16-Februar-2009 kl. 11:47
Hej.
Ved godt at det her er ved at være en gammel tråd, men er der nogen der har været så heldig og fået sit TXQ-120 anlæg til at virke efter hensigten???

Jeg bøvler stadig med mit nye ombytning, og må sige at jeg er ved at koge inden i

Jeg er så træt af det anlæg at jeg er klar til at smide det ud.. Man kan jo ikke engang sælge det, da man så sælger det med fejl....
Jeg har igen haft fat i samsung, men man bliver bare smidt frem og tilbage og for så en sludder for en sladder

-------------
M.V.H
Tommy

Print side | Luk vindue