Print side | Luk vindue

Elgiganten mig i røven

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=146321
Udskrevet den: 04-Maj-2025 kl. 12:18

Emne: Elgiganten mig i røven
Skrevet af: Hackerjac
Emne: Elgiganten mig i røven
Skrevet den: 21-April-2016 kl. 19:45
Så midstede Elgiganten da mig som kunde, magen til uorganiseret foretagende skal man da lede længe efter

Jeg bestildte Star Wars - The Force Awakens Steelbook i morges kl ca 8 til collet@store Herning, var så inde hos dem her i eftermiddag, men de kunne som sædvanlig ikke finde et hudende fløjt i den butil, da havde fået 10 stk og 5 var solgt og 4 resavationer, men de kunne så bare ikke finde de sidste 5 som ikke var solgt

Derefter kiggede jeg så på deres online shop, for at se om en anden i nærheden, skulle have den på lager, det havde de sørme i Vejle, bestildte den så der, fik en sms ca 30 min senerer, at den nu var klar til afhentning, ville så lige rinde til en kammy i Vejle, og få han til at hente den, men hovsa, 1 time senerer fik jeg lige en sms igen at de beklagede at der var uorden i deres lagerbeholdning, og at filmen alligevel ikke var på lager

Jeg undre mig sq over hvordan de så har kunnet ligge den klar til afhentning til mig tidligere, men ok, handler sq aldrig i den åndsvage biks igen

Svar:
Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 21-April-2016 kl. 20:49
Jeg har aldrig oplevet anden procedure end den du her har oplevet ved collectstore, så ja det gider jeg ikke mere:)

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 21-April-2016 kl. 20:55
Collect hos Butik har godt nok altid virket for mig, men det har også været i Aarhus.

Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 03:35
De kunne lære noget af Thansen.dk, her er varen gratis, hvis man ikke kan hente den efter den aftalte tid.

-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.

Skrevet den: 22-April-2016 kl. 04:24
Har været så heldig at Bilka havde besluttet sig for at sælge til samme pris som elefanten, så jeg fik min udgave der

Skrevet af: popsi
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 05:47
Ud over det, - dejlig film, så den ikke mindre end to gange i går eftermiddag :-)

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 06:26
Har handlet 50+ gange med collectstore.

Altid virket 100% her på Sjælland

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 08:19
Den ene gang jeg har brugt collect@store har det virket fint, men generelt er ElGigantens lagersystem helt til hest!

Jeg har ofte gået forgæves til butikken i Horsens, hvor deres webside har vist x antal på lager i Horsens.

Som oftest er svaret "...vi har vist lige fået dem hjem, jeg går ud og kigger".
 ..5 minutter efter "...det må være en fejl, de ligger her ikke endnu..." 

eller "...vi havde 2 stående i systemet, men har lige solgt den ene... jeg kigger på lageret"
 ... 5 minutter efter "... nej, kan ikke finde den sidste, det må være fejlopdateret..."

Det er sket så mange gange at det ikke længere kan være et tilfælde, men bare rod i lagersystemerne.

Og hos ElGiganten kan man ikke ringe til den specifikke butik (mig bekendt) men kun til en outsourcet kundeservice, som ikke ved hvad der ligger lokalt..

Men, de gange det er lykkedes mig at købe noget (og det er faktisk en del) så har jeg fået en god behandling hvis tingene har været defekte - der har ALDIRG været noget bøvl!

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Har været så heldig at Bilka havde besluttet sig for at sælge til samme pris som elefanten, så jeg fik min udgave der

Rart at se Dansk Supermarked komme ind i kampen. Jeg købte mit eksemplar i Føtex igår. Der stod dog det var et dagstilbud

Skrevet af: azrael
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Collect hos Butik har godt nok altid virket for mig, men det har også været i Aarhus.

Så har du været mere heldig end mig. Hos mig har de fejlet ca. 50% af tiden med Collect@Store. Og mindst lige så meget på anden vis. Som f.eks. den odyssee jeg var igennem da jeg bestilte 2 stk. "Ant-Man 3D" til levering. Det tog over en måned og ca. 20 samtaler med kundeservice inden jeg kunne holde den sidste i hånden ...og så måtte jeg endda hente den selv. Pengene var for øvrigt trukket få dage efter bestillingen.

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Skrevet af: Jonas Bojer
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 11:53
Købte den i Føtex i går 100kr :)

Skrevet af: vasen
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 12:07
Forudbestilte på power.dk (alm udgave til 89.- incl porto) Leveret den 19 i pakkeboks i den lokale fakta.

Hatten af Smile

Min oplevelse af mailto:collect@store" rel="nofollow - collect@store hos Elgiganten er "ok", men som regel er varen ikke fundet frem selvom det er ideen. Har altid skulle vente, hvilken er lidt fjollet. Har dog aldrig oplevet at varen ikke var der (sjællandske butikker)

Skrevet den: 22-April-2016 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Rart at se Dansk Supermarked komme ind i kampen. Jeg købte mit eksemplar i Føtex igår. Der stod dog det var et dagstilbud

Det var det også, kan se på deres web store at de er sat op igen nu

Skrevet den: 22-April-2016 kl. 12:36
Kunne også forstå på den medarbejder jeg snakkede med hos giganten i Herning at de ikke prioterer deres film afdeling særligt højt da de alligevel er ved at udfase den

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 13:22

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det var det også, kan se på deres web store at de er sat op igen nu

Ja den koster 149 for BD og 129 for DVD fra i morgen

Skrevet af: Male80
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 18:36
Rolig nu - Virker som en overdreven reaktion. 

Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 22-April-2016 kl. 20:25
Jeg bestilte mit eksemplar i sidste uge, men da det stadig ikke var ankommet i går kørte jeg ud i butikken i Glostrup, hvor de havde mindst 100 stående. Så må jeg bytte den anden hvis den engang kommer med posten.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet af: janbau
Skrevet den: 23-April-2016 kl. 11:23
Jeg har handlet meget i Elgiganten og er som sådan tilfreds da deres priser tit er i bund og det er kun derfor jeg køber , deres rådgivning giver jeg ikke meget for da jeg selv mener jeg mange gange ved mere end dem så jeg har bestemt mig inden jeg køber.
 Mit sidste køb af større ting  oplevede jeg dog som en mindre katastrofe hade købt en 7,2 kanals AV receiver på Weekend tilbud på Collect@Store  men jeg skulle helt til Esbjerg og hente. Da jeg skulle hente kunne de ikke finde den men sagde den stod klar til mig inde i butikken. Men det vidste sig at det gjorde den ikke så Nu blev jeg sur. Jeg havde kørt fra Horsens så hvad gjorde vi nu de havde dog en demo i udstillingen så den var jeg villig til at få. Men det viste sig at der manglede en Kasse til den og de brugte langt tid til at finde tilbehør til den. Jeg ville også have et vide hvor længe den havde stået i udstilling ? men det kunne den unge mand ikke svare på så han fik fat på chefen og han sagde den lige var blevet sat op i sidste uge. Jeg forklarede ham min utilfreds over at jeg skulle køre så langt og ikke kunne få det med hjem som jeg havde købt og da jeg ville have kassen med da den er rart at have når jeg senere vil sælge.
Så jeg forlagte et prisnedslag men det var han ikke villig til at give da prisen i forvejen var i bund men jeg fik så nogle Bluray film med.

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Print side | Luk vindue