Amazon Payments - fordele og ulemper
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=147249
Udskrevet den: 14-Februar-2025 kl. 08:43
Emne: Amazon Payments - fordele og ulemper
Skrevet af: fltk
Emne: Amazon Payments - fordele og ulemper
Skrevet den: 01-Juli-2016 kl. 16:42
Hvilke fordele eller ulemper er der ved at bruge Amazon Payments i forhold til f.eks. Paypal.
Jeg kan selv få øje på følgende til fordel for Amazon Payments: Paypal bruger en høj omregningskurs og der beregnes et gebyr på 1,5% af købsprisen (ihvertfald hos den forhandler jeg har set på).
Er der andre ting jeg skal være opmærksom på?
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-Juli-2016 kl. 16:51
Har altid afregnet direkte med amazon. Der tilkommer så et vekselgebyr fra banken som ikke er ret meget.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 01-Juli-2016 kl. 18:09
Kampus skrev:
Har altid afregnet direkte med amazon. Der tilkommer så et vekselgebyr fra banken som ikke er ret meget. |
Hvilket vekselgebyr? Du betaler vel kun bankens salgskurs? Det gør vi andre..
M.v.h.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-Juli-2016 kl. 18:42
Henrik B. skrev:
Kampus skrev:
Har altid afregnet direkte med amazon. Der tilkommer så et vekselgebyr fra banken som ikke er ret meget. |
Hvilket vekselgebyr? Du betaler vel kun bankens salgskurs? Det gør vi andre..
M.v.h. | Også hvad jeg mente. Der betales en højere kurs.
|
Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 02-Juli-2016 kl. 09:25
Paypal bruger kun en høj kurs hvis man køber i kroner? Vælger man lokal valuta (opsætning i Paypal) er det betalings-kortets valutaomregning der anvendes.
------------- LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
|
|