Print side | Luk vindue

Windows 8 opdatering stopper ved 71%

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148590
Udskrevet den: 09-Juni-2024 kl. 04:36


Emne: Windows 8 opdatering stopper ved 71%
Skrevet af: wiggumdk
Emne: Windows 8 opdatering stopper ved 71%
Skrevet den: 13-Oktober-2016 kl. 20:41
En af mine kollegaer har forgæves forsøgt at opdatere sin Windows 8 bærbare PC. Den går i stå ved 71% i op til 1 1/2 time og går så i sort. Ved genstart gendanner den sidste sikkerhedskopi. Prøver han at opdatere sker det samme igen.

Har i nogle råd til hvad der kan være galt? Det er en original udgave af Windows 8 der fulgte med købet sidste år i Elgiganten. 

Håber i kan hjælpe mig....har ikke selv haft PC i de sidste mange år og er derfor ikke up to date. 






-------------
Apple & Sonos entusiast



Svar:
Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 15-Oktober-2016 kl. 09:19
Prøv følgende tips:

http://www.groovypost.com/howto/fix-winodws-updates-not-working/

-------------
/Peter


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 15-Oktober-2016 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

En af mine kollegaer har forgæves forsøgt at opdatere sin Windows 8 bærbare PC. Den går i stå ved 71% i op til 1 1/2 time og går så i sort. Ved genstart gendanner den sidste sikkerhedskopi. Prøver han at opdatere sker det samme igen.

Har i nogle råd til hvad der kan være galt? Det er en original udgave af Windows 8 der fulgte med købet sidste år i Elgiganten. 

Håber i kan hjælpe mig....har ikke selv haft PC i de sidste mange år og er derfor ikke up to date. 
Det er jo nok en af de store opdateringer?
Jeg ville nok under Windows update finde "Detaljer" og fjerne flueben for de fleste, og så tage opdateringer bid for bid, evt. med genstart PC ind imellem. 

På et eller andet tidspunkt må det indkredse den opdatering der giver problemet.

EDIT: Evt. også oprette nye gendannelses punkter undervejs.

Mvh. JørgenT


Skrevet af: wiggumdk
Skrevet den: 16-Oktober-2016 kl. 09:47
Takker for tipsene Smile Dem prøver vi lige af og ser hvad der sker. 

-------------
Apple & Sonos entusiast



Print side | Luk vindue