Print side | Luk vindue

Ny boks glemmer at optage eller fejl i optagelser

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148848
Udskrevet den: 05-Februar-2025 kl. 12:59


Emne: Ny boks glemmer at optage eller fejl i optagelser
Skrevet af: cwitt
Emne: Ny boks glemmer at optage eller fejl i optagelser
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 17:07
Jeg har siden jeg fik den nye boks i august oplevet regelmæssigt, at fx. serieoptagelse ikke bliver optaget korrekt.

I listen over optagelser står der bagefter ved en given optagelse typisk med rød tekst "udsendelsen blev ikke optaget".

Andre gange skrives der "optagelsen kunne ikke afspilles".

Jeg oplever også at det er et helt andet program (samme kanal dog) end den man markerede i tv-guiden, som er blevet optaget.

Begge ovenstående tilfælde sker på dage hvor der fx. ikke er kommet ny software til boksen eller sdkift til vintertid. De kommer på helt "almindelige" dage.

Håber på et par gode råd :-)


-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV
NAD T758 Surround Receiver
Samsung BD-C6900 Blue Ray
Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder
YouSee HD-box Samsung3126



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 18:27

Det med at udsendelse ikke blev optaget sker ind i mellem, årsag ukendt.
Det med at optagelse ikke kan afspilles, mener jeg ikke der har været skrevet om før.
Serie optagelse kunne være bedre, f.eks er der udsendelser der starter med nyt afsnit, så optages alle der hedder det.
Det er noget You See er klar over at der er problemer med serie optagelse, en opdatering på et tidspunkt skulle gøre det nemmere.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 19:14
Jeg havde samme problem på et tidspunkt:
 
Tag strømmen og vent et øjeblik for du tænder den igen og så virker den igen.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 19:17

Det er en kendt midlertidig løsning, der kommer forhåbentlig en permanent løsning på de ting.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: cwitt
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 19:31
Tak for svarene til jer begge.

Forresten...har Yousee helt tabt sutten mht. selv at informere deres kunder som det allerførste?

Undrer mig over at man skal læse på recordere.dk og diverse online aviser, at der fx. er nye opdateringer.
Det ville være rart, hvis der ligesom var en direkte henvendelse til hver kunde. Her tænker jeg også på en detaljeret beskrivelse af opdateringer på selve boksen, så man ikke skal ud på online medier for at finde de vises sten ;-)


-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV
NAD T758 Surround Receiver
Samsung BD-C6900 Blue Ray
Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder
YouSee HD-box Samsung3126


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 19:38

Hmm Tja, når man er You See kunde, så er der adgang til Forum, hvor det kommer lige så snart der er en opdatering.
Med hensyn til Chance Log, så kom der en op på skærmen lige efter den var færdig med at opdatere.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 05-November-2016 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
Med hensyn til Chance Log.
 
Det kan da godt være det skal hedde det i fremtiden, for det er da vist en chance man tager hver gang man opdaterer boksenLOL
 
Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100



Print side | Luk vindue