Print side | Luk vindue

PS4, 4K HDR tv og Onkyo 608

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148912
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 05:55

Emne: PS4, 4K HDR tv og Onkyo 608
Skrevet af: Strange
Emne: PS4, 4K HDR tv og Onkyo 608
Skrevet den: 11-November-2016 kl. 09:01
Hej

Jeg skal til at have et 4K tv. I forvejen har jeg
En Onkyo 608 receiver som alt kører igennem.
Mit spørgsmål er så:
Hvis jeg sætter min PS4 til at køre gennem receiveren går jeg så glip af noget mht billedet?
Jeg vil helst køre det gennem receiveren og ikke direkte i tv'et, da jeg gerne vil have surround lyden.
Håber i kan hjælpe?

Svar:
Skrevet den: 11-November-2016 kl. 09:03
PS. Vi snakker den nye PS4 pro

Skrevet af: 0leDK
Skrevet den: 11-November-2016 kl. 09:10
Du går glip af den bedre opløsning i Pro'en, det ville være synd

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 11-November-2016 kl. 11:47
Er det virkelig nødvendigt at poste samme emne to gange...

M.v.h.

Skrevet den: 11-November-2016 kl. 12:50
Tak, Ole.
Henrik. Ja, jeg fandt det relevant at lægge det to steder, da jeg tænkte at det hørte ind over begge. Jeg beklager hvis din dag blev lidt mindre god af det. Men godt du lige fik afløb. Man kunne også spørge om det virkelig er relevant at komme med sådan en kommentar. First World problems.

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 11-November-2016 kl. 14:06
Eller man kunne vælge at lægge det ét sted, og så se om man får de svar man har brug for. First world egoism...

M.v.h.

Skrevet den: 11-November-2016 kl. 14:39
Snappy comeback... eller. Det er altid en god ting at kende betydningen bag et ord inden man hovedløst slynger om sig med det. Men lad os nu lade det ligge. Jeg lover aldrig at skrive to steder mere, da jeg er et altruistisk menneske og bestemt ikke ønsker at træde selv de mest perfide mennesker over tæerne. Rigtig god weekend.

PS.: Egoisme kommer fra det latinske ord ego, som betyder jeg, en selv. Egoisme refererer til egenkælighed, egennytte, en person som kun tænker på sig selv, en egoist. Egoisme er det omvendte af altruisme. Nogle mennesker mener at altruisme er en mere velset/behagelig form eller afart af egoisme. Ud fra det synspunkt er egoisme uundgåeligt for mennesker.

Print side | Luk vindue