Print side | Luk vindue

BBC Planet Earth 2 UHD/HDR

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=149303
Udskrevet den: 19-Februar-2025 kl. 06:04

Emne: BBC Planet Earth 2 UHD/HDR
Skrevet af: Hother
Emne: BBC Planet Earth 2 UHD/HDR
Skrevet den: 11-December-2016 kl. 15:06
Nu kan man i det mindste forud bestille Planet Earth 2 i UHD/HDR, men billig er den bestemt ikke. Der er heller ikke nogen tidshorisont - men den er altså på vejTongue

Du kan læse lidt mere her:

http://www.blu-ray.com/movies/Planet-Earth-II-4K-Blu-ray/168607/

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Svar:
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 11-December-2016 kl. 15:38
Kassen er snart tom med alle de juleindkøb, men må nok hellere kikke nærmere på den film. Den bliver jo sendt via min sat. udbyder, men kun i HD.

-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650

Skrevet den: 11-December-2016 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Kassen er snart tom med alle de juleindkøb, men må nok hellere kikke nærmere på den film. Den bliver jo sendt via min sat. udbyder, men kun i HD.
Filmen vil utvivlsomt glæde dit TV. Alene på BD er Planet Earth 2 helt utrolig flot - måske det flotteste fra en BD som jeg har setSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: kenneth85
Skrevet den: 12-December-2016 kl. 06:43
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Filmen vil utvivlsomt glæde dit TV. Alene på BD er Planet Earth 2 helt utrolig flot - måske det flotteste fra en BD som jeg har setSmile

Har du set den?

-------------
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.

Skrevet den: 12-December-2016 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Har du set den?
På BD? Ja, jeg har set denTongue

-------------

Print side | Luk vindue