Print side | Luk vindue

Win 10 Pro produktnøgle udløber

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=149610
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 09:04

Emne: Win 10 Pro produktnøgle udløber
Skrevet af: Bladerunner
Emne: Win 10 Pro produktnøgle udløber
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 13:23
Hejsa,

Jeg købte en brugt laptop til min lille søn for nogle måneder siden.
Han bruger den bare til at spille på så den skulle ikke koste alverden.

Nu kommer den så ud og siger at produktnøglen udløber.
Hvordan får jeg billigst muligt dyret til at køre videre?

På forhånd mange tak

Svar:
Skrevet af: csell
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 15:04
Hej.

Enten skal du have en licens der svarer til den udgave af windows din søns PC bruger eller også skal du geninstallere.

Der har været nogle artikler på version2.dk her er et link til en af den:

http://www.version2.dk/artikel/forbrugerraadet-taenk-man-skal-vaere-godt-tosset-ikke-at-koebe-billige-windows-licenser-paa" rel="nofollow - https://www.version2.dk/artikel/forbrugerraadet-taenk-man-skal-vaere-godt-tosset-ikke-at-koebe-billige-windows-licenser-paa

Hvis man tror på alt hvad der står i dem er reglerne andeledes i Tyskland. Jeg ville dog personligt aldrig købe de omtalte Licenser hos Amazon.de Men ville kigge på eBay.de

Hilsen Carsten.

Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 17:09
Det kan være et din laptop er fra et firma som har benyttet KMS server og rullet sit eget image ud på maskinen. Så skal den aktiveres ca. hver 6 måned.

Det virker ved at maskinen har en generisk volume licensnøgle (GVLK), som eksempelvis denne: MHF9N-XY6XB-WVXMC-BTDCT-MKKG7, som er til en Windows 8.1 Enterprise udgave.

De kan slås op på denne side.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj612867%28v=ws.11%29.aspx" rel="nofollow - https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj612867(v=ws.11).aspx

Når maskinen har denne volume licens nøgle, så er den klar over at den skal kontakte en KMS server og kigger på det netværk som den er en del af. Herefter vil KMS serveren aktivere maskinen.

Man kan undersøge om maskinen har en af disse volume licenser ved at skrive følgende i en kommand promt:
slmgr /dlv

Så kommer et billede op som nedenstående:

hvis der står GVLK så leder maskinen efter sin KMS server, som jo kun findes internt i den virksomhed du har købt maskinen af.

Den delvise produktnøgle MKKG7 fortæller hvilken GVLK som der der brugt til aktiveringen.
Det kan ses på den hjemmeside som jeg tidligere gav linket til.

Hvis der i Produktnøglekanal står  Retail eller OEM, så burde gyldigheden af licensen være i orden og der kan være sket en form for fejl.

Hvis der står MAK eller GVLK, så har du et problem med licensen, da den tilhører det tidligere firma.

HÅber det giver mening, ellers må du lige spørge ind til noget af det. Smile

-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.

Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 17:53
Wauw... mange tak for et utroligt velunderbygget svar!

Jeg har udført kommandoen og det er ganske rigtigt en GVLK licens.

Mit spørgsmål er så om jeg 'bare' kan bestille en ny licensnøgle og taste den ind og være home free?
Fordi hvis det kræver reinstallation så er jeg totalt på herrens mark....

Skrevet af: PerW
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Mit spørgsmål er så om jeg 'bare' kan bestille en ny licensnøgle og taste den ind og være home free?

Du skal bare have en der svarer til den version af Windows 10  der er inst. Ellers skal pc'en reinstalleres.

Der findes en del forskellige versioner: Home, Pro, enterprise etc.

Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du skal bare have en der svarer til den version af Windows 10  der er inst. Ellers skal pc'en reinstalleres.

Der findes en del forskellige versioner: Home, Pro, enterprise etc.

Er der ikke også noget med at det skal være en 'Retail' kode hvis man vil undgå at geninstallere?
Jeg synes at have hørt at 'OEM' koder kun virker ifm en clean installation.

Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

[QUOTE=Bladerunner]  Der findes en del forskellige versioner: Home, Pro, enterprise etc.

Hej.

På begge mine to Windows 10 PC'er har jeg desværre installeret Windows 10 på Engelsk.

Men du kan checke hvilken version af Windows 10 ved:
Windows icon.
Tandhjul icon - Settings
PC Icon - System
Nederst - About
Så står der midt på skærmen: Windows 10 Home

Hilsen Carsten.

Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 18:38
Tak Carsten men jeg ved godt at det er en Win 10 Pro der er på.

Spørgsmålet er om det er muligt at købe en ny produktkode, der bare kan tastes ind uden at skulle reinstallere.
Den dersens GVLK lagde så lige endnu en bekymring oven i hatten Embarrassed

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 20:40
du kan se i bunden af maskinen hvad den kom med som udgangspunkt (alternativt fortælle os hvad det er for en maskine. Så kan du finde en download (fra MS) med den tilsvarende version. - Det vil dog kræve en ominstallation. Er ikke sikker på at virksomheden du købte maskinen fra er villig til at opretholde din licens. (de betaler for antal licenser installeret) 
At de har glemt at ominstallere maskinen er mig til gengæld en gåde. Det er så absolut ikke noget man normalt glemmer.De fleste virksomheder plejer at ville fjerne alle spor efter dem for ikke at risikere at have data ude at ligge.

Skrevet af: Totoronto
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 21:00
Du køber en Win10 licens og downloader en Win10 ISO fra Microsofts hjemmeside. ISO'en installeres på en bootable usb-stick v.h.a. programmet Rufus, Unetbootin eller Microsofts eget program. Derefter er du klar til at installere Win10 på PC'en. Det er ikke så sværtSmile.

Skrevet af: beatmore
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 22:24
Hvilken licens er maskinen født med?
På mange gamle maskiner har man selvfølgelig licensnøglen neden under.
På de nyere ligger den i bios (Windows 8 og frem) - her kan den hentes via et lille stykke software, og denne kan så muligvis bruges i din Windows 10.

Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

du kan se i bunden af maskinen hvad den kom med som udgangspunkt (alternativt fortælle os hvad det er for en maskine. Så kan du finde en download (fra MS) med den tilsvarende version. - Det vil dog kræve en ominstallation. Er ikke sikker på at virksomheden du købte maskinen fra er villig til at opretholde din licens. (de betaler for antal licenser installeret) 
At de har glemt at ominstallere maskinen er mig til gengæld en gåde. Det er så absolut ikke noget man normalt glemmer.De fleste virksomheder plejer at ville fjerne alle spor efter dem for ikke at risikere at have data ude at ligge.
Den blev leveret med en clean win 10 installation så der var ikke nogen af virksomhedens data på.
Desværre er jeg jo så nødt til at skaffe en ny licens nu.

Skrevet af: Danni
Skrevet den: 01-Januar-2017 kl. 23:26
Windows 10 Pro OEM keys kan købes på EBAY til 60-70 kr ca. og så indtaster du bare den ny kode @done :)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050430.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xwindows+10+pr.TRS0&_nkw=windows+10+pro&_sacat=0

Har selv købt flere og de virker fint :)

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 00:10

Den blev leveret med en clean win 10 installation 

Hej.

Der findes 3-4 forskellige udgaver af Windows 10 pro. Det må forventes at det der er installeret er den Europæiske version kaldet Pro N. Det jeg ikke ved er, om GVLK kræver sine egne Installationfiler eller om GVLK funktionen bare kommer når man indtaster specielle product nøgler?

Men som skrevet er det relativt nemt at lede trådstarter igennem en nyinstallation af Windows 10.
Men hvad har sønnen fået installeret siden han fik PC'en. Og har man DVD'er for alle de installerede programmer?
Og vil han kunne gentage disse installationer uden hjælp?
Det må være det første man skal undersøge?

Ellers syntes jeg at der er så mange spørgsmål fremme, at jeg vil mene at det første man burde gøre, var at tage en Backup af den øjeblikkelige situation til en ekstern USB disk således at man kan komme tilbage til hvor man er nu. Brug evt. freeware programmet Macrium Reflect:

http://www.macrium.com/reflectfree.aspx" rel="nofollow - http://www.macrium.com/reflectfree.aspx

Hilsen Carsten.

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 01:38
Der er flere ting du kan gøre for at løse problemet. Du kan lave en aftale med firmaet og få udleveret en MAK licens. Men det tvivler jeg stærkt på at de ønsker at gøre, da den giver mulighed for mange Windows installationer. Men det ville gøre at du kunne udskifte GVLK licensen med MAK og køre videre uden ændringer.

Måske er der også en mulighed for at du kan aktivere Windows 10 Pro med en Retail licens, men den ligger jo i flere tusinde kroners klassen.

Du kan ikke gen-aktivere den med en OEM licens, selvom du kan indtaste nummeret.

Så er der 3 muligheder tilbage som alle er lidt shady. Confused

Hvis du har en ubrugt Windows 7/8 liggende, så kan den installeres og du kan opdatere den gratis til Windows 10 (hvis din søn har et handicap) med dette link:  http://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade" rel="nofollow - https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade

Du kan måske også få den originale installation til maskinen, hvis der sidder et "Windows" licens klistermærke på maskinen. Denne kan så igen opdatere til nyeste Windows 10 (Hvis din søn har et handicap)

Sidste mulighed er at købe en OEM udgave som kan fås fra få hundrede kroner. Men teknisk set må den kun installeres på ny maskine af leverandøren. Der er nogle link tidligere i tråden til Amazon og Reddit.

Jeg synes det er lidt noget roderi at firmaet har solgt en maskine med GVLK licens, de vidste jo godt at den ville holde op med at virke udenfor deres netværk. Angry

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 11:09
Tak for de mange indspark!

Firmaet er lukket og der var derfor der blev en masse laptops til overs Big smile

Jeg har fundet et sted med en rimelig billig Retail key hvis den skulle kunne løse problemet.

Mine licensoplysninger ser sådan ud:

Skrevet af: wizdk79
Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 13:14
hvad mærke og modelnavn er bærbaren? Det kunne være at det var en windows 10 pro der er i bios?

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af wizdk79 wizdk79 skrev:

hvad mærke og modelnavn er bærbaren? Det kunne være at det var en windows 10 pro der er i bios?
Hejsa, det er en Dell Latitude E6430

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af wizdk79 wizdk79 skrev:

Man kan ikke have "Windows" i bios.

Men maskinen kan være registreret i Microsofts Windows database og derved kan genaktiveres igen.
Det virker dog bedst fra Windows 10. Med Windows 8 kan man stadig rende ind i en installation som beder om at indtaste nøgle.

Hvis der sidder et Windows sticker i stil med nedenstående, så skulle man kunne hente en Windows 8/8.1 fra leverandøren. Hvis maskinen tidligere har haft en retail/oem version installeret, så burde den genaktivere uden problemer.

Det kunne være smart hvis det var muligt at få en gammel  MAK nøgle, nu da firmaet er gået konkurs og de alligevel ikke bruger dem. Thumbs Up

Tilføjelse:

Min fejl, man kan åbenbart godt have en Windows nøgle i Bios - men Windows 10 gemmer sin information i en online Windows database. Så det er nok sjældent at man kan finde en Windows 10 nøgle i bios.

-------------

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 15:04

Jeg har fundet et sted med en rimelig billig Retail key hvis den skulle kunne løse problemet.
Jeg ved at man kan lave Retail om til volume licens, men jeg er stadig lidt usikker på om man kan køre den modsatte vej. Stern Smile

-------------

Skrevet af: Clemen
Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 15:08
Windows 10 product kan godt ligger gemt i biosén, mon ikke det er det han mener.

Den kan genskabes på følgende måde:
https://www.nextofwindows.com/how-to-retrieve-windows-8-oem-product-key-from-bios

Skrevet af: Snavsi
Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 15:48
Køb en ny licens her https://www.g2play.net/catalogsearch/result/index/?q=windows+10
Jeg har selv købt en del licenser der ingen problemer med det kan være du skal aktivere den via telefon.

-------------
Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af Snavsi Snavsi skrev:

Køb en ny licens her 

Hej.

Det synstes jeg personligt er et dårligt råd. Det er en ret dyr OEM licens.
Og din kommentar vedrørende evt aktivere den via telefon læser jeg som
om at de ikke har helt styr på deres leverandør og hans licenser.

Så findes der bedre sælgere på ebay.de

Hilsen Carsten.

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 18:28
Nåmenøhh.... en Noob som mig bliver hurtigt rundforvirret Embarrassed

Mon ikke jeg bare skal kaste mig ud i at skaffe OEM keys til en HOME edition og installere fra scratch.
Der er muligt at den ville kunne reddes på en eller anden finurlig måde men jeg kaster håndklædet.
De vigtigste spil for ham er alligevel på Steam så han overlever nok hvis der er noget, der ryger i svinget.

Er det ikke bare at følge fx en vejledning som denne?
https://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_10-windows_install/s%c3%a5dan-installeres-windows-10-fra-bunden-af/77889e2e-6b01-413d-ae53-076bc40572a0" rel="nofollow - https://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_10-windows_install/s%c3%a5dan-installeres-windows-10-fra-bunden-af/77889e2e-6b01-413d-ae53-076bc40572a0

Eller hvis I har et link til noget nemmere.... (ja, jeg er en Noob)

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 18:58

Mon ikke jeg bare skal kaste mig ud i at skaffe OEM keys til en HOME edition og installere fra scratch.

Hej.

Jeg har lige hurtigt løbet dit eget link igennem. Jeg syntes at det ser godt ud.

Hilsen Carsten.

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 19:12

..eller en Pro version når du alligevel er i gang. Oprindelig havde Home udgaven ingen mulighed for at udsætte opdateringer. D.v.s. når der var opdateringer, så opdaterede den, og det var ligemeget, hvad man var i gang medConfused. Men muligvis/forhåbentlig er det blevet rettet til efterfølgende, da det er virkelig tåbeligt.

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 19:40
Hva' så.... er det her noget banjo eller hvad ?
http://www.ebay.co.uk/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-BIT-RETAIL-KEY-ONLY-LIFETIME-LICENSE-DIGITAL-DELIVERY-100-/272477781239?hash=item3f70f0fcf7:g:OAAAAOSwcUBYUWvE" rel="nofollow - http://www.ebay.co.uk/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-BIT-RETAIL-KEY-ONLY-LIFETIME-LICENSE-DIGITAL-DELIVERY-100-/272477781239?hash=item3f70f0fcf7:g:OAAAAOSwcUBYUWvE

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 20:01
Forhandleren har ikke den store (sælger)feedback. Men måske er det bare mig, der er for mistænksom?Wink
Husk at Paypal ikke dækker ved softwarekøb, hvor du får tilsendt en kode via nettet.

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 21:46
maskinen kom med en pro version af det pågældende OS - men ok en 6430 er godt nok også en gammel svend, så det kan højst have været en win7pro der har været med.

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 22:02

Hva' så.... er det her noget banjo eller hvad ?
http://www.ebay.co.uk/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-BIT-RETAIL-KEY-ONLY-LIFETIME-LICENSE-DIGITAL-DELIVERY-100-/272477781239?hash=item3f70f0fcf7:g:OAAAAOSwcUBYUWvE" rel="nofollow - http://www.ebay.co.uk/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-BIT-RETAIL-KEY-ONLY-LIFETIME-LICENSE-DIGITAL-DELIVERY-100-/272477781239?hash=item3f70f0fcf7:g:OAAAAOSwcUBYUWvE
Tja, er muligvis OK.
Men som meget prisbevist (påholdende) Wink jyde ville jeg nok selv tage en tilsvarende til 1/3 pris:
http://www.ebay.com/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-Bit-OFFICIAL-DIGITAL-INSTANT-DELIVERY-ACTIVATION-KEY-/262769558364?hash=item3d2e49435c:g:i-QAAOSw241YWBh3" rel="nofollow - http://www.ebay.com/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-Bit-OFFICIAL-DIGITAL-INSTANT-DELIVERY-ACTIVATION-KEY-/262769558364?hash=item3d2e49435c:g:i-QAAOSw241YWBh3

Har selv købt nogle fra en spansk sælger for ca. 100kr/stk, men han har åbenbart ikke flere Smile

Mvh. JørgenT

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

så det kan højst have været en win7pro der har været med.

Hej.

Så vidt jeg husker blev det muligt at opgradere til Windows 10 ved at bruge en Windows 7/8 Key 
fra tidspunktet for Anniversary Updaten. Så mon man ikke kan udtage Windows 7 Key'en ved at bruge
et Key Finder program på Windows 10 PC'en.
Men fandtes GVLK funktionen på denne PC allerede fra Windows 7 pro udgaven?

Hilsen Carsten.

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 22:09
Helt klart også et fint bud Jørgen Thumbs Up

Men hvis vi et øjeblik leger at det er korrekt hvad der står i begge annoncer vil jeg hellere have den første da den du linker til er en OEM licens ud fra beskrivelsen.

( Jeg har ikke Heeeeelt afskrevet håbet om bare at kunne taste en ny kode ind og køre videre Big smile )

Skrevet den: 02-Januar-2017 kl. 22:18

Men hvis vi et øjeblik leger at det er korrekt hvad der står i begge annoncer vil jeg hellere have den første da den du linker til er en OEM licens ud fra beskrivelsen.

( Jeg har ikke Heeeeelt afskrevet håbet om bare at kunne taste en ny kode ind og køre videre Big smile )
Korrekt, den jeg linker til er OEM. Smile
Men er du sikker på den anden ikke også er det, selvom angivet som retail?  Confused

Beløbet er selvfølgelig ikke så stort, så til at overleve.

Mvh. JørgenT

Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Korrekt, den jeg linker til er OEM. Smile
Men er du sikker på den anden ikke også er det, selvom angivet som retail?  Confused

Beløbet er selvfølgelig ikke så stort, så til at overleve.

Mvh. JørgenT
Jeg er ikke sikker på nogetsomhelst LOL

Men det han skriver underbygger at det skulle være en retail kode (med mindre han er fuld af fup)

"A clean install is required but if you already have windows 10 installed then this key will upgrade you to windows 10 pro"

Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 12:09
Ja, ifølge den beskrivelse skulle det være OK, og dermed være let at aktivere. Smile
Pøj-pøj med det. 
Håber du giver tilbagemelding her i tråd, når det er forsøgt på den ene eller anden måde. Wink

Mvh. JørgenT

Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 15:14

Men det han skriver underbygger at det skulle være en retail kode (med mindre han er fuld af fup)

"A clean install is required but if you already have windows 10 installed then this key will upgrade you to windows 10 pro"

Den tvivler jeg stærkt på, da selv Microsoft gør opmærksom på at der er forskel på installations medier med "home" og "pro" versionen.

-------------

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Den tvivler jeg stærkt på, da selv Microsoft gør opmærksom på at der er forskel på installations medier med "home" og "pro" versionen.

Jeg har lige downloadet denne ISO fil i går, og der skriver Microsoft, at det er den samme til Home og Pro.
http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO/?7d5c905c-2314-414e-8702-8441e26eb0ae=True" rel="nofollow - https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO/?7d5c905c-2314-414e-8702-8441e26eb0ae=True

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet af: fltk
Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg har lige downloadet denne ISO fil i går, og der skriver Microsoft, at det er den samme til Home og Pro.
http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO/?7d5c905c-2314-414e-8702-8441e26eb0ae=True" rel="nofollow - https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO/?7d5c905c-2314-414e-8702-8441e26eb0ae=True

I modsætning til tidligere Windows versioner er Windows 10 all-in-one, så man selv kan vælge om man vil installere Home Eller Pro. Dog er der naturligvis forskel på 32 og 64 bit.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100

Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 22:06
Well, well, well.....

Jeg købte den kode jeg linkede til på Ebay og tastede den ind.
Den gav en fejmelding under aktivering og så ikke ud til at virke MEN....
.... det ser det altså ud til at have gjort alligevel!

På aktivering menuen står der nu: Windows er aktiveret med en digital licens
En SLMGR /DLV siger Produktnøglekanal: Retail og Licensstatus: Med licens
Og det er stadig en Pro edition.

Er jeg home free eller hvad? Tongue

Skrevet den: 04-Januar-2017 kl. 07:53
Tillykke.  Thumbs Up

Mvh. JørgenT

Skrevet den: 04-Januar-2017 kl. 08:57
1000 tak for alle de gode indspark folkens!

Det er dejligt med den store hjælpsomhed, der er på dette forum Clap

Skrevet af: T-e-X
Skrevet den: 05-Januar-2017 kl. 21:18
hvilket link brugte du bladerunner?

-------------
http://eu.playstation.com/psn/profile/T-e-X/">

Skrevet den: 06-Januar-2017 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af T-e-X T-e-X skrev:

hvilket link brugte du bladerunner?
http://www.ebay.co.uk/itm/WINDOWS-10-PRO-32-64-BIT-RETAIL-KEY-ONLY-LIFETIME-LICENSE-DIGITAL-DELIVERY-100-/272477781239?hash=item3f70f0fcf7:g:OAAAAOSwcUBYUWvE" rel="nofollow -

Print side | Luk vindue