Print side | Luk vindue

DR HD kanaler

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=149829
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 21:57


Emne: DR HD kanaler
Skrevet af: azrael
Emne: DR HD kanaler
Skrevet den: 13-Januar-2017 kl. 21:33
Vides det, om Stofa har tænkt sig at vise DR2 og DR K i HD, nu hvor det tilsyneladende er muligt (DR2 dog vist i februar)?


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson



Svar:
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 13-Januar-2017 kl. 23:01
Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men hvor har du hørt, at det nu skulle være muligt?

Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 13-Januar-2017 kl. 23:09
Du kan kigge på http://www.recordere.dk/2017/01/dr2-i-hd-fra-februar/" rel="nofollow - forsiden , men det har også været oppe at vende før. Kan dog ikke lige huske om det var her i forum eller i kommentarsporet på en artikel. Det var i al fald en nyhed på digital.tv, der blev refereret til.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 14-Januar-2017 kl. 08:44

Tak for info. Jeg vil holde øje med det. Jeg har Stofa og heldigvis også almindelig antenne.

Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: javilha
Skrevet den: 14-Januar-2017 kl. 14:38
Man nævner at DR-K skulle være i HD nu, men det ses da ikke. Det er da stadig i SD format. Så man kan vel så gå ud fra at det både er DR2 og DR-K, der bliver i HD i februar. En kanal som TNT står jo også opgivet til at være i HD, eller har gjort det, men HD kan man bestemt ikke sige, dette slørede billede er på TNT....ikke at det er nogen særligt spændende kanal som sådan. Smile

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 14-Januar-2017 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Man nævner at DR-K skulle være i HD nu, men det ses da ikke. Det er da stadig i SD format.
Jo, på DVB-T har DR K kørt med 1280x720 opløsning i noget tid.
Men stor del af indholdet er nok opskaleret fra SD (genudsendelser) Wink

Mvh. JørgenT


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 14-Januar-2017 kl. 18:19
Der er faktisk rigtig mange biograffilm på DR K, også helt nye film


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 07:17
DR har tilbudt alle sine 6 kanaler i HD-kvalitet via streaming siden april.

Hvorfor ikke bare streame direkte fra DR i stedet for at være afhængig af en mellemmand, der slæber fodsålerne afsted?


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 13:46
Det er lidt svært at optage / se forskudt

VOD er vel ikke i HD endnu ?


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:


Man nævner at DR-K skulle være i HD nu, men det ses da ikke. Det er da stadig i SD format. Så man kan vel så gå ud fra at det både er DR2 og DR-K, der bliver i HD i februar. En kanal som TNT står jo også opgivet til at være i HD, eller har gjort det, men HD kan man bestemt ikke sige, dette slørede billede er på TNT....ikke at det er nogen særligt spændende kanal som sådan. Smile

Fordi der sendes i HD bliver udsendelser der er optaget i SD ikke til HD.

K sender en del som er optaget i SD.



Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:


Man nævner at DR-K skulle være i HD nu, men det ses da ikke. Det er da stadig i SD format. Så man kan vel så gå ud fra at det både er DR2 og DR-K, der bliver i HD i februar. En kanal som TNT står jo også opgivet til at være i HD, eller har gjort det, men HD kan man bestemt ikke sige, dette slørede billede er på TNT....ikke at det er nogen særligt spændende kanal som sådan. Smile

Fordi der sendes i HD bliver udsendelser der er optaget i SD ikke til HD.

K sender en del som er optaget i SD.


Der er vist ikke meget - hvis noget - der er optaget/filmet i SD.

Selv tudsegamle tv-shows er optaget i en opløsning/kvalitet der er langt højere end HD kan præstere.


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 15:15
Rigtig meget på DRk er i HD, dokumentarer og ikke mindst rigtig mange biograf film


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Der er vist ikke meget - hvis noget - der er optaget/filmet i SD.Selv tudsegamle tv-shows er optaget i en opløsning/kvalitet der er langt højere end HD kan præstere.
 
Har du så en forklaring på, hvorfor disse tudsegamle optagelser som oftest ser elendige ud efter nutidens målestok?
 
Flemming
 
 


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Der er vist ikke meget - hvis noget - der er optaget/filmet i SD.Selv tudsegamle tv-shows er optaget i en opløsning/kvalitet der er langt højere end HD kan præstere.
 
Har du så en forklaring på, hvorfor disse tudsegamle optagelser som oftest ser elendige ud efter nutidens målestok?
 
Flemming
 
 

Fordi det ikke er den oprindelige optagelseskvalitet du ser, men en udgave der er konverteret til SD og måske endda kopieret flere gange fra bånd til bånd.

Der findes selvfølgelig nogle få tv-shows der er optaget direkte på et bånd og der vil kvaliteten nok ikke være mulig at forbedre.

Selv en gammel 8mm film kan konverteres til fuld HD.


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Der er vist ikke meget - hvis noget - der er optaget/filmet i SD.Selv tudsegamle tv-shows er optaget i en opløsning/kvalitet der er langt højere end HD kan præstere.





 
Har du så en forklaring på, hvorfor disse tudsegamle optagelser som oftest ser elendige ud efter nutidens målestok?
 
Flemming
 
 


Det er rigtigt at noget af det der skudt på film kan scannes og vises i HD. Matador eksempelvis. Det koster bare en mindre formue at føre.
Fordi det ikke er den oprindelige optagelseskvalitet du ser, men en udgave der er konverteret til SD og måske endda kopieret flere gange fra bånd til bånd.

Der findes selvfølgelig nogle få tv-shows der er optaget direkte på et bånd og der vil kvaliteten nok ikke være mulig at forbedre.

Selv en gammel 8mm film kan konverteres til fuld HD.


Det er rigtigt at noget der er skudt på film kan konverteres til HD. Matador eksempelvis. Det er bare dyrt.

Jeg vil dog mene at størsteparten af gamle udsendelser er født som video SD.

DR K sender netop mange af disse gamle SD programmer.


Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 17:17
Skal lige præcisere at når jeg skriver 'tv-shows' så mener jeg 'tv-serier'.

Men, der er vel også mest interessant at få tv-serier og film i HD. Gamle tv udsendelser, dokumentarer og quiz-programmer, er jeg ligeglad med om er i HD eller SD Wink


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 17:47
For lige at kaste lidt http://forum.recordere.dk/homeland-sson-6_topic149865.html" rel="nofollow - ekstra brænde på bålet ...


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

DR har tilbudt alle sine 6 kanaler i HD-kvalitet via streaming siden april.

Hvorfor ikke bare streame direkte fra DR i stedet for at være afhængig af en mellemmand, der slæber fodsålerne afsted?


Streamingen ser kun bedre ud end SD versionerne på DTT/kabel/satellit, men markant ringere ud en HD versionerne fra DTT/kabel/satellit. Så naturligvis ønsker man at udbyderene opper sig. Det lyder egentligt helt utroligt at de sover sådan i timen, i betragtning af at vi taler om kanaler fra DR !?! 


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

DR har tilbudt alle sine 6 kanaler i HD-kvalitet via streaming siden april.

Hvorfor ikke bare streame direkte fra DR i stedet for at være afhængig af en mellemmand, der slæber fodsålerne afsted?


Streamingen ser kun bedre ud end SD versionerne på DTT/kabel/satellit, men markant ringere ud en HD versionerne fra DTT/kabel/satellit. Så naturligvis ønsker man at udbyderene opper sig. Det lyder egentligt helt utroligt at de sover sådan i timen, i betragtning af at vi taler om kanaler fra DR !?! 

Når man betaler mange penge til sin udbyder, burde det jo også være en selfølge


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 17-Januar-2017 kl. 07:33
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Det er lidt svært at optage / se forskudt

VOD er vel ikke i HD endnu ?

VOD opgraderes løbende til HD. DR startede i sommers. Jeg er ikke klar over, hvornår overgangen er tilendebragt.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: JENC
Skrevet den: 17-Januar-2017 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

DR har tilbudt alle sine 6 kanaler i HD-kvalitet via streaming siden april.

Hvorfor ikke bare streame direkte fra DR i stedet for at være afhængig af en mellemmand, der slæber fodsålerne afsted?
Fordi bitraten på streaming er for lav. 
Jeg ser frem til at få DR2 og DRK i HD (eller "Low-D" når nu det kun er 720p) hos YouSee


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 17-Januar-2017 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

DR har tilbudt alle sine 6 kanaler i HD-kvalitet via streaming siden april.

Hvorfor ikke bare streame direkte fra DR i stedet for at være afhængig af en mellemmand, der slæber fodsålerne afsted?
Fordi bitraten på streaming er for lav. 
Jeg ser frem til at få DR2 og DRK i HD (eller "Low-D" når nu det kun er 720p) hos YouSee

Iflg Yousee´s informationer til foreningerne, så er alle 6 DR TV kanaler i HD fra udgangen af januar

http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/tv/kanaloversigt.aspx" rel="nofollow - https://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/tv/kanaloversigt.aspx


http://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Produkter%20og%20priser/TV/Kanaloversigter/FK0039_1701_Kanaloversigt_alle_WEB.ashx" rel="nofollow - https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Produkter%20og%20priser/TV/
http://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Produkter%20og%20priser/TV/Kanaloversigter/FK0039_1701_Kanaloversigt_alle_WEB.ashx" rel="nofollow - Kanaloversigter/FK0039_1701_Kanaloversigt_alle_WEB.ashx


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 17-Januar-2017 kl. 11:50
Så er det bekræftet fra yousee´s side

Alle 6 DR TV kanaler i HD i løbet af kort tid


http://digitalt.tv/dr-kanaler-paa-vej-hd-yousee/


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 17-Januar-2017 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Så er det bekræftet fra yousee´s side

Alle 6 DR TV kanaler i HD i løbet af kort tid


http://digitalt.tv/dr-kanaler-paa-vej-hd-yousee/

Gode nyheder til youSee kunder, men der er en grund til, at jeg oprettede denne tråd i Stofa forummet. Wink

Jeg er i al fald ikke særligt optimistisk. Stofa lagde i dag kanalerne om i Århus, og både DR2 og DR K er stadig 576i. Nu er førstnævnte ikke helt overraskende, men sidstnævnte skulle iflg. andre allerede sende i HD.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 17-Januar-2017 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Så er det bekræftet fra yousee´s side

Alle 6 DR TV kanaler i HD i løbet af kort tid


http://digitalt.tv/dr-kanaler-paa-vej-hd-yousee/

Gode nyheder til youSee kunder, men der er en grund til, at jeg oprettede denne tråd i Stofa forummet. Wink

Jeg er i al fald ikke særligt optimistisk. Stofa lagde i dag kanalerne om i Århus, og både DR2 og DR K er stadig 576i. Nu er førstnævnte ikke helt overraskende, men sidstnævnte skulle iflg. andre allerede sende i HD.

Jeg så din tråd fra forsiden af rocordere.dk og din overskrift og så ikke det var inde i stofa digital modtagere.

Men jeg er ret sikker på at Stofa følger hurtigt med, idet Stofa følger med, faktisk har Stofa lidt flere HD kanaler end Yousee   http://digitalt.tv/hd-kanaloversigt/   


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 20-Januar-2017 kl. 09:45
Vedrørende DR2 og DRK hos Stofa, så skriver Stoa på facebook:

"Vi forventer at kunne sende disse i HD på vores anlæg ultimo Januar/Primo Februar. Den præcise dato er ikke fastlagt endnu."



Skrevet af: azrael
Skrevet den: 20-Januar-2017 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Vedrørende DR2 og DRK hos Stofa, så skriver Stoa på facebook:

"Vi forventer at kunne sende disse i HD på vores anlæg ultimo Januar/Primo Februar. Den præcise dato er ikke fastlagt endnu."


Så det også lige på forsiden. Smile

Gad vide om vi så skal igennem endnu en kanalomlægning. Ouch


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 07:20
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Vedrørende DR2 og DRK hos Stofa, så skriver Stoa på facebook:

"Vi forventer at kunne sende disse i HD på vores anlæg ultimo Januar/Primo Februar. Den præcise dato er ikke fastlagt endnu."


Så det også lige på forsiden. Smile

Gad vide om vi så skal igennem endnu en kanalomlægning. Ouch

Ingen kanalomlægning, og kanalerne blev lavet til HD i mandags d. 30.1 Smile


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 07:28
Jeg skulle igennem en kanalomlægning og har da også HD, til gengæld kan jeg ikke finde signal på national Geo og TV3 sport 2.
Kæft jeg har haft mange udfordringer med yousee/ min antenneforening i de 5 år de har været brugt.
Tit med enkelte svigtende kanaler, hvorefter der så laves ny søgning og ny kanalopsætning.
Glæder mig til at prøve waoo tv af istedet


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:


Ingen kanalomlægning, og kanalerne blev lavet til HD i mandags d. 30.1 Smile


Super. Så er alle DR kanaler nu i fuld HDSmile

Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:


Ingen kanalomlægning, og kanalerne blev lavet til HD i mandags d. 30.1 Smile


Super. Så er alle DR kanaler nu i fuld HDSmile

Flemming

1080i ?


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:


Ingen kanalomlægning, og kanalerne blev lavet til HD i mandags d. 30.1 Smile


Super. Så er alle DR kanaler nu i fuld HDSmile

Flemming


1080i ?

Ja alle DR kanaler er i 1080i. TV2 og Charlie er 720p


Skrevet af: Bruger udmeldt 37
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:


Ingen kanalomlægning, og kanalerne blev lavet til HD i mandags d. 30.1 Smile


Super. Så er alle DR kanaler nu i fuld HDSmile

Flemming


Yep, 10 år efter jeg fik mit første Full HD tv. LOLBig smileTongueWink


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Ingen kanalomlægning, og kanalerne blev lavet til HD i mandags d. 30.1 Smile
HugThumbs Up
 
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Yep, 10 år efter jeg fik mit første Full HD tv. LOLBig smileTongueWink
Og nu er vi mange der sidder med 4K - mon ikke også der går 10 år før det bliver standarden? Ouch

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja alle DR kanaler er i 1080i. TV2 og Charlie er 720p
Så mangler jeg bare at Zaptor kunne sættes til Auto opløsningen, så den ikke altid skalerer til enten 720p eller 1080i, inden det skaleres igen til 4K i TV'et.


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: JENC
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 13:53
Jeg har omlagt mine kanaler og indlæst dem med "100" og 450mhz. Jeg kører YouSee.

Det gik fint. Alle DR kanaler i 1080i. Perfekt. 

Så lige pludselig er DR1 i 720p. Og værre endnu, DR2 er skiftet til SD (576i).

DRK, Ramasjang og Ultra er stadig 1080i. Ændringerne skete af sig selv. Genindlæsning løste ikke problemet med DR2 i SD.

- Er der andre der oplever at DR2 er hoppet tilbage til SD-opløsning?




Skrevet af: qpad
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 19:10
hvad med telia TV ? skal man gøre noget der selv eller kommer de bare i HD ? 


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

hvad med telia TV ? skal man gøre noget der selv eller kommer de bare i HD ? 

Det skal du vel spørge Telia om?

Denne tråd er oprettet under Stofa Digital Modtagere...


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 03-Februar-2017 kl. 19:35
Telia TV har ikke så mange HD kanaler, så regn ikke med det


Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 04-Februar-2017 kl. 18:38
Er jeg den eneste, der synes, at billedkvaliteten på DR1 og DR3 er faldet, efter de gik fra 720 til 1080?

Man skulle næsten tro, at signalet har været gennem en nedskalering efterfulgt af en opskalering.


Skrevet af: javilha
Skrevet den: 04-Februar-2017 kl. 19:06
Der er et meget svingende billede kvalitet alt efter udsendelse n. Har nok lidt at gøre med, at signalet også skal på internettet. Det kan godt være lidt anstrengende for øjnene til tider. Direkte udsendelser er nu flottest og skarpest.

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 04-Februar-2017 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Er jeg den eneste, der synes, at billedkvaliteten på DR1 og DR3 er faldet, efter de gik fra 720 til 1080?

Man skulle næsten tro, at signalet har været gennem en nedskalering efterfulgt af en opskalering.

Jeg kan ikke sige om du er den eneste. Men jeg lagde mærke til forbedrede detaljer i en naturudsendelse i formiddag på DR1. Her var der close ups på små insekter, så de fyldte skærmen helt ud. Helt fantastiske billeder med en hidtil uset detalje rigdom.


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 04-Februar-2017 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Der er et meget svingende billede kvalitet alt efter udsendelse n. Har nok lidt at gøre med, at signalet også skal på internettet. 

Det har formegentlig noget med kildematerialet at gøre.

Det har i hvert tilfælde intet med WebTV at gøre, det transkodes specielt til nettet...


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414



Print side | Luk vindue