Print side | Luk vindue

Ægte IMAX oplevelse i Aarhus

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=149869
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 17:33

Emne: Ægte IMAX oplevelse i Aarhus
Skrevet af: Ning
Emne: Ægte IMAX oplevelse i Aarhus
Skrevet den: 16-Januar-2017 kl. 23:16
Så vidt jeg kan forstå er Star Wars filmen der vises i Cinemaxx i Aarhus ikke en ægte IMAX 3D oplevelse?

Er der nogle af de kommende film der er, helt eller delvis ?  F.eks. Guardians Of The Galaxy...

Med de billetpriser skal filmene vælges med omhu  LOL

-------------
Ning

Svar:
Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 13-Marts-2017 kl. 15:36
IMAX Århus
Jeg så King Kong i IMAX det er en ubetinget fed oplevelse, jeg sad i vippe stol med subwoofer , 3d briller. det er ubetinget den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med film, det er svært at forklare hvor godt det er , husk først at kritisere prisen når du er ude af biografen, ellers vil man nok sige 185 kr aldrig i livet vil jeg give så mange penge, men oplevelsen er unik.

-------------
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Skrevet af: Tanaburs
Skrevet den: 13-Marts-2017 kl. 17:10
Så star wars i imax Århus, fed oplevelse klart bedre end alm-. med bedre stole, lyd og billede
iøvrigt er unger halv pris så for min søn var det ikke dyrere end i en alm bio..

Skrevet af: Ning
Skrevet den: 13-Marts-2017 kl. 17:38
Tak for infoThumbs Up
Her i weekenden snakkede vi faktisk om ikke vi skulle se King Kong-filmen
Hvor vil i anbefale man sidder? midt i salen vil jeg selv umiddelbart sige.... kigger man ikke nogenlunde lige ud derfra?

-------------
Ning

Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 13-Marts-2017 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Tak for infoThumbs Up
Her i weekenden snakkede vi faktisk om ikke vi skulle se King Kong-filmen
Hvor vil i anbefale man sidder? midt i salen vil jeg selv umiddelbart sige.... kigger man ikke nogenlunde lige ud derfra?

Når du fortæller at du er itvivl om hvor du skal side, kan jeg kun sige til dig uanset hvor du sider bliver det virkelig fedt men i metergangen er der en særlig række stole som er særlig bløde med vippe mulighed og det koster ekstra men det er det hele værd, tro mig, god fornøjelse

-------------
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Skrevet af: Tanaburs
Skrevet den: 14-Marts-2017 kl. 09:53
Sad bagest midt for, det var fint.
Tænker næste gang at vi skal længere ned så vi sidder lidt mere "midt i lærredet"

Print side | Luk vindue