Print side | Luk vindue

Levering fra SVP

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Medier
Forumbeskrivelse: Blu-ray, DVD og memory kort, erfaringer og anbefalinger
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=15033
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 21:00

Emne: Levering fra SVP
Skrevet af: cnn3
Emne: Levering fra SVP
Skrevet den: 08-September-2006 kl. 10:07

Hej

Jeg har lige bestilt en ladning medier fra svp.co.uk, og får en masse mails ang. pakke-status mv.

Er det er fragt-firma eller postvæsenet der bringer ud? I en mail fra Interlink, står der, at en eller anden skal være hjemme og kvittere for modtagelsen...

-------------
mvh Christian

Svar:
Skrevet den: 08-September-2006 kl. 10:23
Hmm, det kunne godt være fragtfirmaet DPD, der bringer ud. Hvad sker der hvis man ikke er hjemme?

-------------
mvh Christian

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 08-September-2006 kl. 17:56

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hmm, det kunne godt være fragtfirmaet DPD, der bringer ud. Hvad sker der hvis man ikke er hjemme?

Det er DPD. De sender et postkort til dig, hvor de beder dig kontakte dem, og evt. aftale en anden leveringsadresse (f.eks. dit arbejde).

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-September-2006 kl. 19:53

Hej alle, jeg så i dag i en Fona butik, den billedepræsentation som Philips benytter til deres fladskærme. WHAW det var flot! Præsentationen omhandlede fly, og bl.a. gamle fly. Den DVD vil jeg meget gerne have fat i

Jeg kontaktede Philips - men nix, den kan man hverken købe eller få

Der er vel ikke tilfældigvis én af Jer, som kan komme i nærheden af den DVD??? Jeg vil gerne betale for den. Jeg er helt vild med fly, og specielt gamle fly.

Any Body?? 

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 09-September-2006 kl. 00:59
...og Philips billedpræsentationer er relateret til SVP levering hvordan?

Skrevet den: 09-September-2006 kl. 02:15
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Det er DPD. De sender et postkort til dig, hvor de beder dig kontakte dem, og evt. aftale en anden leveringsadresse (f.eks. dit arbejde).

OK, tak for oplysningern

-------------
mvh Christian

Print side | Luk vindue