Bluetooth transmitter til Bose QC35
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=150533
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 12:57
Emne: Bluetooth transmitter til Bose QC35
Skrevet af: tipsen
Emne: Bluetooth transmitter til Bose QC35
Skrevet den: 02-Marts-2017 kl. 12:50
For at få trådløs lyd i Bose QuietComfort 35 hovedtelefoner skulle det være muligt at bruge en Bluetooth Transmitter til enheder der ikke umiddelbart kan sende lyd trådløst.
Jeg tænker på at anskaffe sådan en dims til brug med Squeezebox Touch, Onkyo surround-receiver og fjernsyn (flyttes rundt afhængig af behov). Afhængig af afspiller-enhed, vil output-muligheder variere, der er ledigt hovedtelefonoutput på alle enhederne.
Hvilke(n) udgang skal sådan en transmitter typisk forbindes til?
Jeg går ud fra de skal have strøm for at fungere?
Nogle forslag til konkrete enheder, der kan bruges til dette?
|
Svar:
Skrevet af: Lamster
Skrevet den: 12-Marts-2017 kl. 21:04
Hejsa.. 😊 Har en bluetooth transmitter jeg ikke får brugt hvis det har interesse? 😊 https://www.amazon.co.uk/dp/B016NIOOH2/ref=pe_385721_51767431_TE_dp_2
|
Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 13-Marts-2017 kl. 22:13
Inden jeg køber noget konkret, ville jeg gerne vide lidt mere om hvad jeg egentlig har behov for og så måske også lidt hjælp til at finde frem til de gode produkter - man kan jo købe en transmitter for 50kr, men går også ud fra der er lidt sammenhæng mellem pris og kvalitet/funktionalitet.
|
Skrevet af: Lamster
Skrevet den: 14-Marts-2017 kl. 15:14
Har ikke selv den store forstand på det, men ved at den jeg har har, har optisk (toslink) og analog udgang (minijack) samt et lille batteri, så den behøves ikke altid strøm. Der kan tilsluttes 2 headset på samme tid og har Bluetooth low latancy. Købte min så jeg kunne høre musik og se film om natten med ordenlig volumen på. Har selv et Beoplay H9 headset. Bruger dog ikke transmitteren da mit nye tv har indbygget transmitter.. Havde jeg vist det havde jeg lige sparet en plovmand 😉
|
|