Print side | Luk vindue

TV-serien Dicte, sæson 3

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=150956
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 17:46

Emne: TV-serien Dicte, sæson 3
Skrevet af: Mette60
Emne: TV-serien Dicte, sæson 3
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 13:43
Håber Der er en, som kan hjælpe mig med sæson 3 af TV serien Dicte. Meget gerne brændt på en Blu-Ray, men jeg er også interesseret, hvis afsnittene er på dvd'er.
På forhånd Stor Tak

Svar:
Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Mette60 Mette60 skrev:

Håber Der er en, som kan hjælpe mig med sæson 3 af TV serien Dicte. Meget gerne brændt på en Blu-Ray, men jeg er også interesseret, hvis afsnittene er på dvd'er.
På forhånd Stor Tak
Dette du skriver ser vi ikke. Vi laver ikke pirat her på siden, hvis du ikke kan finde den i butikkerne må du lave dig et tv2play abonnement

Skrevet af: nesager
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 14:44
Her.
Det kan være du kan finde noget her.
https://www.google.dk/search?q=Dicte,+s%C3%A6son+3&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=BYnnWIDCNoKqsAH-ja-oAw#q=dicte+s%C3%A6son+3+dvd" rel="nofollow - https://www.google.dk/search?q=Dicte,+s%C3%A6son+3&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=BYnnWIDCNoKqsAH-ja-oAw#q=dicte+s%C3%A6son+3+dvd

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 14:59
Tak for dit svar, men problemet er, at disken ønskes af min bror i Canada, så derfor kan jeg ikke købe blu-ray/dvder her, da vi ikke bruger de samme regionskoder. Jeg ønsker at finde en bruger, som selv har optaget Dicte og brændt den. Dette gjorde jeg med sæson 1 og 2, men fik desværre aldrig optaget sæson 3.

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 15:03
Det er vel ikke piratkopi, når det drejer sig om en TV udsendelse, man selv har optaget, brændt ud på en skive og så giver en kopi af videre??

Skrevet af: The Dude
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 16:27

Det er vel ikke piratkopi, når det drejer sig om en TV udsendelse, man selv har optaget, brændt ud på en skive og så giver en kopi af videre??
I princippet, jo.

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 16:29
Hvis man giver eller sælger videre, det stadig ulovligt. Da producenten miste fortjeneste

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 16:58
Det lyder lidt vildt for mig. Jeg har købt en harddiskoptager med brænder i og så må jeg ikke brænde en udsendelse, jeg selv har optaget og give den til en anden. Hvor mange mon er klar over det og især retter sig derefter. Nå men det er kedeligt, for jeg mangler sæson 3 af Dicte, som min bror i Canada ønsker. Han kan jo ikke afspille en disk købt i DK da vi har en anden regionskode, så eneste mulighed er at efterlyde serien, som en har optaget og kan brænde ud.
Mvh. og god påske!

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 17:06

Det lyder lidt vildt for mig. Jeg har købt en harddiskoptager med brænder i og så må jeg ikke brænde en udsendelse, jeg selv har optaget og give den til en anden. Hvor mange mon er klar over det og især retter sig derefter. Nå men det er kedeligt, for jeg mangler sæson 3 af Dicte, som min bror i Canada ønsker. Han kan jo ikke afspille en disk købt i DK da vi har en anden regionskode, så eneste mulighed er at efterlyde serien, som en har optaget og kan brænde ud.
Mvh. og god påske!
denne side vil ikke have noget med ulovlig deling af film og musik at gøre. . men det har alle dage været ulovlig at optage 1:1 og dele det med andre

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 17:22
Har læst dit notat - undrer mig bare hvorfor der så findes harddiskoptager med brænder.
Ak ja - det hele kan da også gøres så bøvlet.

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 17:32

Det er lovligt til eget brug, hvadenten det er en TV udsendelse eller en BD/DVD,
Det du kan gøre, er at sende DVD/BD skiverne derover, hvad der så derover gøres med at fjerne Regions kodningen er ikke dit ansvar.
Kan da oplyse at Regionskoden er meget nem at fjerne på en DVD. Nej jeg siger ikke hvordan.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 07-April-2017 kl. 18:02
Tak for din hjælp  - det er en mulighed, jeg slet ikke har tænkt på.
mvh.
mettelade@yousee.dk

Skrevet af: Mefisto
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 21:47
En anden løsning er at have to, eller flere, afspillere. Det er der mange samlere der har, i stedet for at modde een afspiller til at acceptere flere regioner. Man skal så lige være opmærksom på spændingen i stikkontakten.

Skrevet af: Mefisto
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er lovligt til eget brug, hvadenten det er en TV udsendelse eller en BD/DVD,
Det du kan gøre, er at sende DVD/BD skiverne derover, hvad der så derover gøres med at fjerne Regions kodningen er ikke dit ansvar.
Kan da oplyse at Regionskoden er meget nem at fjerne på en DVD. Nej jeg siger ikke hvordan.

Det er langt fra alle Blu Ray skiver der er regions beskyttede, så hvis Dicte er kommet på BD uden regionskode burde den virke i alle BD afspillere. Også i Canada.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 07-April-2017 kl. 22:09
Denne er reg2 dansk udgivelse. Se på Gucca.

Print side | Luk vindue