Afspillere hvor længe
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=151565
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 13:46
Emne: Afspillere hvor længe
Skrevet af: Ham_Der
Emne: Afspillere hvor længe
Skrevet den: 07-Juni-2017 kl. 17:51
Mit spørgsmål er, hvor længe vil man stadig kunne købe BD og dvd afspillere. Hvad er jeres gæt. Jeg lavede for ikke så lang tid siden en tråd om min mors dvd video kombi hvor dvd afspilleren ikke virker. Vi endte med at købe en ny billig afspiller. Det slog mig at udvalget ikke er særlig stort. De er der stadig men hvor længe. Jeg er selv glad for streaming og bruger det noget mere end dvd, men jeg har stadig masser af skiver. Skulle man rippe de bedste af dem.
|
Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-Juni-2017 kl. 18:18
Mindst 6-8 år endnu Har selv sprunget på 4k vognen. Og så måtte der ny afspiller til. Har dog rippet en del af dvd skiverne inden de røg i skraldespanden Gør måske det samme med de blå om få år
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 07-Juni-2017 kl. 21:00
Man kan stadig finde fungerende Laserdisc-afspillere.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 07-Juni-2017 kl. 23:57
Ham_Der skrev:
Mit spørgsmål er, hvor længe vil man stadig kunne købe BD og dvd afspillere. Hvad er jeres gæt. Jeg lavede for ikke så lang tid siden en tråd om min mors dvd video kombi hvor dvd afspilleren ikke virker. Vi endte med at købe en ny billig afspiller. Det slog mig at udvalget ikke er særlig stort. De er der stadig men hvor længe. Jeg er selv glad for streaming og bruger det noget mere end dvd, men jeg har stadig masser af skiver. Skulle man rippe de bedste af dem. |
Video-delen er problemet med din mors afspiller - ikke DVD-delen..
M.v.h.
|
Skrevet af: Jessemand
Skrevet den: 08-Juni-2017 kl. 00:33
Var det sidste år den sidste VHS maskine blev produceret? Godt nok går udviklingen hurtig men mon ikke vi kan købe afspillere en del år endnu? Har iøvrigt oplevet at et dansk filmselskab droppede blu-ray udgivelse da de første film i serien ikke solgte nok. Så det blev kun dvd... men var nu også kun en børnefilm 😉 Men fik en skuffet datter der er blevet forvænt til BD!
|
Skrevet af: Ham_Der
Skrevet den: 08-Juni-2017 kl. 10:41
Ja det er rigtigt. 4k BD betyder sikkert afspillere lidt endnu.
|
|