Print side | Luk vindue

lcd tv til 8500 hvad vil i anbefale ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=15166
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 07:03

Emne: lcd tv til 8500 hvad vil i anbefale ?
Skrevet af: Guests
Emne: lcd tv til 8500 hvad vil i anbefale ?
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 00:50

jeg har fundet et philips 32pf5321 med 2xhdmi skærmen har digital crystal clear ,det sælges for 8500,-

fordele og ulemper ved denne skærm .

men findes der bedre skærme i denne pris klasse.

jeg har lige set en jvc som opdaterer skærmen 2 steder ,kender ikke model navnet men selve skærm rammen er sort det viste både efter slæb og meget kornet billed og det var en skærm til 12-13000 , signalet på skærmen kom fra sat reciever og kable tv

jeg skal bruge det sammen med en digital sat boks og en dtt modtager samt en pioneer dvd515 afspiller .

skærmen skal være herhjemme fra .

Svar:
Skrevet af: lgpost
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 07:37

Jeg har set dette tv på  nette JVC 32x70UB til € 1133 og det er med fragt til DK. Er der nogen som ved om det er et godt tv til til prisen?

Det er hos http://www.medianess.de/ - http://www.medianess.de  Og er der nogen som ved noget om dem?

Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

jeg har fundet et philips 32pf5321 med 2xhdmi skærmen har digital crystal clear ,det sælges for 8500,-

fordele og ulemper ved denne skærm .

men findes der bedre skærme i denne pris klasse.

jeg har lige set en jvc som opdaterer skærmen 2 steder ,kender ikke model navnet men selve skærm rammen er sort det viste både efter slæb og meget kornet billed og det var en skærm til 12-13000 , signalet på skærmen kom fra sat reciever og kable tv

jeg skal bruge det sammen med en digital sat boks og en dtt modtager samt en pioneer dvd515 afspiller .

skærmen skal være herhjemme fra .

Hej!

Dansk data salg har den samme til 7700,00kr.....og det er lagervare.

(Hvis du da vil have denne skærm)

Leo.

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 12:46

7700 var billigt ,jeg ved bilka har den men de skal have 8700 og de giver pris garanti nu hvis man finder en vare billigere et andet sted .

men hvordan er skærmen generelt ?

og som spørgsmålet lyder er der bedre alternativer til denne pris sålænge vi holder os til anerkendte mærker

Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 12:52

Pass på med den "pris-garanti"-den gælder garanteret ikke på netbutikker`s priser!!

Hvis du har set det-og kan lide det,så bestild det hos Ddata-salg.

Personligt synes jeg KUN at det er TOP-modellerne fra Philips der har en acceptabel kvalitet.

Ville nok selv bestille et Sony v2000 i Tyskland-ellers ville jeg vælge et Toshiba fra T.C...ELLER bruge 10k på et Panasonic lx60

Print side | Luk vindue