Print side | Luk vindue

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=151687
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 13:04


Emne: Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
Skrevet den: 20-Juni-2017 kl. 12:10
Da min gamle tråd om dette emne, er på de 250 +  sider, synes jeg at vi skal starte forfra med en ny.

Det er i denne tråd, som den foregående tilladt at træde ved siden af, og bare have lidt snik snak ind i mellem. Og så ellers lad os deles lidt, om hvad vi får i postkassen, eller i det hele taget, hvad vi får hjem af spændende ting. Forudbestillinger, er da også rart at vide, måske får vi en god ide.Big smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen



Svar:
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 20-Juni-2017 kl. 16:21
Godt Flemming Smile , den gamle var godt nok fyldt op...
MVH


-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: BlueFox
Skrevet den: 20-Juni-2017 kl. 17:01
God idé!



-------------
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 24-Juni-2017 kl. 20:59
Der er kommet et par brugte Mrspeakers Ether C Flow fra Slovakiet




-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 25-Juni-2017 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Der er kommet et par brugte Mrspeakers Ether C Flow fra Slovakiet



Det ser godt nok seriøst ud


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 26-Juni-2017 kl. 14:06
Så kom der lige sidste sæson af denne serie. Det blev til en lidt underlig levering af den. Den udkom derovre den 13/6, men den 19/6 var den stadig ikke afsendt, så fik jeg skrevet en del frem og tilbage med kundeservice. Men hver gang blev den stadig ikke sendt, og der var ikke nogen, som kunne finde ud af hvorfor. Til sidst fik jeg at vide, jeg kunne slette ordren, og kunne lave en ny, hvor der kunne vælges priority shipping, som de så ville trække fra. og i fredags, blev den endelig afsendt, og er allerede fremme. Det er altså pænt hurtigt. Alt i alt kom jeg af med 236,- Så bliver det ikke meget billigere. Prøvede at lægge serien i kurven og vælge den dyre fragt, og der ville det løbe op i 504,- Ouch.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 01-Juli-2017 kl. 19:01
En enkel UHD til en 50'er der røg med i vognen i Bilka den anden dag


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming K. Jensen
Skrevet den: 01-Juli-2017 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

En enkel UHD til en 50'er der røg med i vognen i Bilka den anden dag

Det var godt nok et godt tilbud. Hvor i landet fandt du den og havde de flere tilbage? Smile


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 01-Juli-2017 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Flemming K. Jensen Flemming K. Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

En enkel UHD til en 50'er der røg med i vognen i Bilka den anden dag

Det var godt nok et godt tilbud. Hvor i landet fandt du den og havde de flere tilbage? Smile
 
Det var i Bilka i Odense, den lå i en rodekasse, desværre som den eneste UHD.
Men de havde serien Californication Sæson 7 på DVD til en 10'er og Ulrik Wilbeks selvbiografi til 25.- hvis det var noget Big smile


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming K. Jensen
Skrevet den: 01-Juli-2017 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

 Det var i Bilka i Odense, den lå i en rodekasse, desværre som den eneste UHD.
Men de havde serien Californication Sæson 7 på DVD til en 10'er og Ulrik Wilbeks selvbiografi til 25.- hvis det var noget Big smile

Tusind tak. 

Jeg tror lige jeg springer over med de 2 tilbud, men vil være mere opmærksom med rodkasser i Bilka fremover Wink


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-Juli-2017 kl. 19:32
En enkelt 4K film, afhentet helt gratis i Kastrup hos den herre Hother. Vi fik en sludder for en sladder, og jeg fik kigget lidt på hans tv, og må indrømme, at det bare står super godt. Det er det bedste billede, som jeg endnu har set. Så tak til Hother for hans gæstfrihed.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 18-Juli-2017 kl. 19:53
@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-Juli-2017 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke.Big smile Jeg har altid med i bilen.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 18-Juli-2017 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke.Big smile Jeg har altid med i bilen.
Jo, men alligevel, det var for ringe af mig.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-Juli-2017 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke.Big smile Jeg har altid med i bilen.
Jo, men alligevel, det var for ringe af mig.
Vi kan jo ikke huske det hele.Wink


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 20-Juli-2017 kl. 20:29
Og en enkelt fra Elgiganten. Jeg forstår altså ikke rigtig, at nogle film, er begyndt at udkomme i sort/hvid. Hvem ser dem egentlig?




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-Juli-2017 kl. 20:53
Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billederSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 20-Juli-2017 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billederSmile
Ja, jeg kan godt nye ældre film, som er i sort/hvid. Men hvorfor kommer det på nye film?


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-Juli-2017 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billederSmile
Ja, jeg kan godt nye ældre film, som er i sort/hvid. Men hvorfor kommer det på nye film?
Jeg har f.eks. en musik BD med Roy Orbison, den er også i sort/hvid. Stemningen her ville slet ikke være den samme i farver.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Flemming K. Jensen
Skrevet den: 24-Juli-2017 kl. 12:12




I de sidste par uger, har postvæsenet afleveret lidt mere end normalt. Det er ældre titler, der manglede i samlingen. Der er både fra Amazon UK, Amazon US, ebay, CDON og facebook. Normalt køber jeg ikke DVD, men K-Pax og The Forgotten er ikke udkommet på Blu-ray, så vidt jeg ved.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-Juli-2017 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Flemming K. Jensen Flemming K. Jensen skrev:





I de sidste par uger, har postvæsenet afleveret lidt mere end normalt. Det er ældre titler, der manglede i samlingen. Der er både fra Amazon UK, Amazon US, ebay, CDON og facebook. Normalt køber jeg ikke DVD, men K-Pax og The Forgotten er ikke udkommet på Blu-ray, så vidt jeg ved.
Det er da en god lille pakke. Altid godt med lidt nyt.Smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 28-Juli-2017 kl. 18:54
 
Dagens høst i Bilka.
 
Kong: Skull Island UHD til 149.- de to andre blå sat ned til 25 kr. pr. stk.
Kender dem ikke rigtig, men tog chancen Smile
 
 
http://forum.recordere.dk/uploads/36791/thumbnail_IMG_6267_-_Kopi.jpg" rel="nofollow -


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 02-August-2017 kl. 12:34
Lidt 4K titler fra UK. Med DK tekst. 468kr for alle 4 film.





-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming K. Jensen
Skrevet den: 03-August-2017 kl. 03:26
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

 
Dagens høst i Bilka.
 
Kong: Skull Island UHD til 149.- de to andre blå sat ned til 25 kr. pr. stk.
Kender dem ikke rigtig, men tog chancen Smile
 
 
http://forum.recordere.dk/uploads/36791/thumbnail_IMG_6267_-_Kopi.jpg" rel="nofollow -

Godt køb.
Kong: Skull Island UHD får gode anmeldelser. Så den i biffen, men har ikke set den på UHD endnu :-)
Snowden er en Oliver Stone film, så det burde være kvalitet. Den sidste kender jeg heller ikke.


Skrevet af: Flemming K. Jensen
Skrevet den: 03-August-2017 kl. 03:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Lidt 4K titler fra UK. Med DK tekst. 468kr for alle 4 film.




Slet ikke dårlige titler. Glæder mig selv til at få dem købt.
468 for 4 UHD film er faktisk billigt. Ærgeligt at vi ikke har UHD box set her hjemme endnu, men vi kan så glæde os over at UK er med i EU lidt endnu ;-)


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 08-August-2017 kl. 19:59
Skønheden og Udyret Live fra Føtex til 99,-

Og min første AURO 3D AUDIO: Inferno fra Bilka til 49,-


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-August-2017 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom der lige sidste sæson af denne serie. Det blev til en lidt underlig levering af den. Den udkom derovre den 13/6, men den 19/6 var den stadig ikke afsendt, så fik jeg skrevet en del frem og tilbage med kundeservice. Men hver gang blev den stadig ikke sendt, og der var ikke nogen, som kunne finde ud af hvorfor. Til sidst fik jeg at vide, jeg kunne slette ordren, og kunne lave en ny, hvor der kunne vælges priority shipping, som de så ville trække fra. og i fredags, blev den endelig afsendt, og er allerede fremme. Det er altså pænt hurtigt. Alt i alt kom jeg af med 236,- Så bliver det ikke meget billigere. Prøvede at lægge serien i kurven og vælge den dyre fragt, og der ville det løbe op i 504,- Ouch.


Lidt opdatering med denne serie. Jeg synes jo selv, at det var rigtig billigt, men det blev lige billigere endnu, da der i den første pris var inkluderet import fee deposit. Og nu får jeg så lige 101 kr tilbage. Så alt i alt, kom jeg kun af med 125 kr, for den sidste sæson af denne serie.Big smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 14-August-2017 kl. 12:41
Endelig på Blu-ray. Fra CDon.






-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: urup
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 16:16
I løbet af sommeren har jeg også fået købt lidt ind.

Først har jeg købt de sæsoner af den underholdende serie How I Met Your Mother, som jeg manglede. Har tidligere købt Sæson 3, 6 og 9 fra Amazon UK og fået den første sæson i gave. Men nu blev sæson 5 og 8 bestilt fra Amazon UK, mens de resterende sæson 2, 4 og 7 blev bestilt fra CDON, da jeg ikke kunne få bekræftet af der er danske undertekster på disse tre sæsoner på den engelske udgave.







Yderligere blev en god, gammel klassiker også bestilt med fra Amazon UK, nemlig The Sound of Music i 50 års jubilæumsudgave, hvor filmen er blevet restaureret på ny. Jeg bestilte Steelbook udgaven og der er danske tekster på filmen, men ikke på bonusmaterialet på disk 2, men det går nu nok da det kun er en times dokumentar, hvor Julie Andrews vender tilbage til Salzburg.

I sidste uge fandt jeg også Planet Earth 2 i Føtex og benyttede mig af deres gode tilbud på den, selvom jeg egentlig havde opgivet at finde den, da jeg var der. Heldigvis lå den i "rodekassen" sammen med en masse andre film på tilbud, så det var måske derfor den ikke allerede var solgt.


Endeligt fandt jeg også her i løbet af sommeren den billigste James Bond film jeg nok nogensinde kommer til at købe. 10 kr. for From Russia with Love, som endda er på Blu-ray er bestemt ikke dårligt. Denne film lå også og rodede rundt blandt en masse andre (men mindre interessante) film i min lokale netto.


Så alt i alt har det været en god sommer Smile



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.






Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

I løbet af sommeren har jeg også fået købt lidt ind.

Først har jeg købt de sæsoner af den underholdende serie How I Met Your Mother, som jeg manglede. Har tidligere købt Sæson 3, 6 og 9 fra Amazon UK og fået den første sæson i gave. Men nu blev sæson 5 og 8 bestilt fra Amazon UK, mens de resterende sæson 2, 4 og 7 blev bestilt fra CDON, da jeg ikke kunne få bekræftet af der er danske undertekster på disse tre sæsoner på den engelske udgave.







Yderligere blev en god, gammel klassiker også bestilt med fra Amazon UK, nemlig The Sound of Music i 50 års jubilæumsudgave, hvor filmen er blevet restaureret på ny. Jeg bestilte Steelbook udgaven og der er danske tekster på filmen, men ikke på bonusmaterialet på disk 2, men det går nu nok da det kun er en times dokumentar, hvor Julie Andrews vender tilbage til Salzburg.

I sidste uge fandt jeg også Planet Earth 2 i Føtex og benyttede mig af deres gode tilbud på den, selvom jeg egentlig havde opgivet at finde den, da jeg var der. Heldigvis lå den i "rodekassen" sammen med en masse andre film på tilbud, så det var måske derfor den ikke allerede var solgt.


Endeligt fandt jeg også her i løbet af sommeren den billigste James Bond film jeg nok nogensinde kommer til at købe. 10 kr. for From Russia with Love, som endda er på Blu-ray er bestemt ikke dårligt. Denne film lå også og rodede rundt blandt en masse andre (men mindre interessante) film i min lokale netto.


Så alt i alt har det været en god sommer Smile


Ah ok, jeg købte så for 5 år siden: "45th Anniversary Edition". "Newly remastered picture and sound". DVD + BD. Minus Julie Andrews goes back to Salzburg, men en hel masse andet ekstra materiale


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.






Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med
Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH


-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med
Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Det er også bare en fed film, som bare skal haves i samlingen. Den er nu ret nem at finde.

http://cdon.dk/film/untouchables_%28blu-ray%29-40469923" rel="nofollow - http://cdon.dk/film/untouchables_(blu-ray)-40469923


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Den ene film, har været med DK tekst, men ikke den anden. Er bare ikke nem at få fat i mere.

http://www.blu-ray.com/movies/Every-Which-Way-But-Loose-and-Any-Which-Way-You-Can-Blu-ray/20374/" rel="nofollow - http://www.blu-ray.com/movies/Every-Which-Way-But-Loose-and-Any-Which-Way-You-Can-Blu-ray/20374/


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Den ene film, har været med DK tekst, men ikke den anden. Er bare ikke nem at få fat i mere.

http://www.blu-ray.com/movies/Every-Which-Way-But-Loose-and-Any-Which-Way-You-Can-Blu-ray/20374/" rel="nofollow - http://www.blu-ray.com/movies/Every-Which-Way-But-Loose-and-Any-Which-Way-You-Can-Blu-ray/20374/
Ja , det er nemlig dem. Godt nok underligt at de ikke er kommet med dk-tekst.
MVH


-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med

Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH

Det er også bare en fed film, som bare skal haves i samlingen. Den er nu ret nem at finde.

http://cdon.dk/film/untouchables_%28blu-ray%29-40469923" rel="nofollow - http://cdon.dk/film/untouchables_(blu-ray)-40469923

Tak Flemming! Jeg fik kun en serie med samme titel, da jeg søgte


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Den ene film, har været med DK tekst, men ikke den anden. Er bare ikke nem at få fat i mere.

http://www.blu-ray.com/movies/Every-Which-Way-But-Loose-and-Any-Which-Way-You-Can-Blu-ray/20374/" rel="nofollow - http://www.blu-ray.com/movies/Every-Which-Way-But-Loose-and-Any-Which-Way-You-Can-Blu-ray/20374/
Ja , det er nemlig dem. Godt nok underligt at de ikke er kommet med dk-tekst.
MVH
Den sidste har så været ude på et tidspunkt, som en nordisk udgave. Men hvornår ved jeg ikke lige.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-August-2017 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med

Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH

Det er også bare en fed film, som bare skal haves i samlingen. Den er nu ret nem at finde.

http://cdon.dk/film/untouchables_%28blu-ray%29-40469923" rel="nofollow - http://cdon.dk/film/untouchables_(blu-ray)-40469923

Tak Flemming! Jeg fik kun en serie med samme titel, da jeg søgte
Det var så lidt. Det er da underligt. Kom som den første, når jeg søgte.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 01-September-2017 kl. 15:22
En enkelt fra US. Med DK tekst.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 01-September-2017 kl. 15:55
3 blå for 30 kr. i min lokale Netto.
 
Derudover havde de: Biler 2, Taken, Annebelle, Kapgang, Spider-Man, Spider-Man 3, The Lego Movie til samme pris


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-September-2017 kl. 15:13
Og en enkelt fra UK. Også med DK tekst.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-September-2017 kl. 13:25
Så går det galt for disney igen. Hej. Jeg har lige modtaget Guardians of the Galaxy 2 4K udgave, men 4K er der altså ikke Danske tekster på. På Blu-ray udgaven, er der selvfølgelig ikke Atmos lyd på. Totalt til grin fra Disney. Nu må de sgu snart stoppe.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så går det galt for disney igen. Hej. Jeg har lige modtaget Guardians of the Galaxy 2 4K udgave, men 4K er der altså ikke Danske tekster på. På Blu-ray udgaven, er der selvfølgelig ikke Atmos lyd på. Totalt til grin fra Disney. Nu må de sgu snart stoppe.
Jeg brokkede mig til Elgiganten, over at de skrev på deres hjemmeside, at denne har DK tekst, og så alligevel ikke har på 4K udgaven. Det endte ud i, at jeg nu har fået 100kr retur, så priser passer til, hvis jeg havde købt den almindelige BD udgave. Så god service fra Elgiganten.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 19:54
Jeg har forudbestilt de her kommende versioner af Terminator 2 fra Amazon UK til samlet £44.21 (ca. 330 kr.)
De har release d. 30 oktober.
Jeg aner ikke om de er med danske undertekster. Jeg har skrevet til CDON, de kan ikke se om en nordisk udgave er på vej.
Jeg har skrevet til StudioCanal som udgiver dem, de har ikke svaret retur.
Jeg håber på det bedste Smile
 
 


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Jeg har forudbestilt de her kommende versioner af Terminator 2 fra Amazon UK til samlet £44.21 (ca. 330 kr.)
De har release d. 30 oktober.
Jeg aner ikke om de er med danske undertekster. Jeg har skrevet til CDON, de kan ikke se om en nordisk udgave er på vej.
Jeg har skrevet til StudioCanal som udgiver dem, de har ikke svaret retur.
Jeg håber på det bedste Smile
 
 

Du må meget gerne sige til. Jeg har selv luret lidt på 4K udgaven. Lige Terminator filmene, har der tit været DK tekst på. Både UK og USA. Så håber da.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 20:50
Det skal jeg nok.
Hvordan er det told og moms fra USA hvis det viser sig at US udgaven har DK tekster og UK udgaven ikke har, og jeg bestiller den i stedet ?

-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Det skal jeg nok.
Hvordan er det told og moms fra USA hvis det viser sig at US udgaven har DK tekster og UK udgaven ikke har, og jeg bestiller den i stedet ?
Super.
Hvis postvæsenet tager den, så ryger der moms oveni, og så er der deres dummebøde, som vist er på 160kr. Så kan blive en dyr fornøjelse. Det er længe siden, at det er sket for mig, da alle de seneste pakker er sendt over Holland, og det er jo eu.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 22:13
Ok. Tak for info

-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-September-2017 kl. 14:08
En enkelt must have på 4K. Og så de sidste 2 sæsoner i år, af disse serier.






-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 19-Oktober-2017 kl. 15:34
Psycho-serien, Bates Motel alle 5 sæsoner i en boks fra Amazon UK til alt i alt 234,68 kr.
Der skulle være danske undertekster på det hele, har dog ikke tjekket endnu.


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 19-Oktober-2017 kl. 18:22
Disse tre er på vej i min postkasse, 3 for SEK 199,- med fri fragt i dagens anledning, på CDON.







Glæder mig nok allermest til Coraline, men at se Apollo 13 i en biograf for første gang i stedet for blot et 42" TV, det bliver også fedt Smile


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-Oktober-2017 kl. 17:59
En enkelt modtaget fra Elgiganten.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 30-Oktober-2017 kl. 14:25
Måtte godt nok selv hente dem i butikken, men det gør man så også gerne for SEK 10:- per film Tongue




-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 09-December-2017 kl. 12:06
Så fik jeg La la Land til 49,95 i Bilka. Glæder mig til at se den


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 09-December-2017 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så fik jeg La la Land til 49,95 i Bilka. Glæder mig til at se den

You have my sympathies ...

-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 09-December-2017 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så fik jeg La la Land til 49,95 i Bilka. Glæder mig til at se den

You have my sympathies ...

Jeg havde ingen høje forventninger til trods for 6 Oscars. Den første halve time var jeg ved at slukke. Men så blev filmen faktisk rigtig god. Der kom gang i det gode skuespil, og musikken ændrede karakter til noget med mere nerve i. Så absolut en god film.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-December-2017 kl. 15:16
2 stk af 99,- fra Bilka.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 29-Januar-2018 kl. 18:35
En enkelt fra Amazon.de. Med DK tekst. Er faktisk en ret fed serie.






-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-Marts-2018 kl. 14:42
En enkelt fra UK.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 05-Marts-2018 kl. 15:23
Sidst jeg checkede min postkasse, var der kun sne


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-Marts-2018 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Sidst jeg checkede min postkasse, var der kun sne
Det er også det, som jeg får mest af.Cry


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Thomas46
Skrevet den: 06-Marts-2018 kl. 15:24
Får helt lyst til at få mig en uhd afspiller efter jeg har købt en 4k projektor :) specielt nu jeg ser jer med alle de film :)


Skrevet af: T-1000
Skrevet den: 04-Maj-2018 kl. 18:33
 
Lidt til weekenden Wink
 
Meget mærkværdigt at Nordisk Film her i år 2018 kun vælger at udsende deres En frygtelig kvinde på DVD Cry 
 
Det næste bliver vel at de kun udsender på VHS
 


-------------
Pain can be controlled - you just disconnect it.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-Maj-2018 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Lidt til weekenden Wink
 
Meget mærkværdigt at Nordisk Film her i år 2018 kun vælger at udsende deres En frygtelig kvinde på DVD Cry 
 
Det næste bliver vel at de kun udsender på VHS
 
Det er jo bare Nordisk film, i en nøddeskal. De har aldrig været med på noderne.
Jeg har købt den i iTunes i stadet for. Konen blev ikke så glad for filmen, da jeg sammenlignede de to kvinder.LOL


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-Maj-2018 kl. 15:30
En enkelt, som har 40 år på bagen. Fra Amazon UK.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 01-Juni-2018 kl. 16:40
Et par 4K film fra CDon, til 350,- på tilbud.






-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 01-Juni-2018 kl. 18:55
Fury og Jumanji kom med posten forleden.

Næste upcomming vil b.la. være Saving Private Ryan - Forrest Gump og  The Matrix  


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: Ning
Skrevet den: 07-Juni-2018 kl. 22:33

Marantz SR7010....  lettere brugtSmile



Triangle by Project... den er ny,, godt nok en lækker lille sag.. bliver sjovt  at få gravet de gamle skiver frem efter nok 25 år i gemmerne


-------------
Ning


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-Juni-2018 kl. 14:40
Så kom posten med denne:




Den er købt via amazon.uk og via en spansk underforhandler. Pris inkl. forsendelse 153 dkr. Den blev købt den vej rundt, fordi den modtagne udgave har danske subs.

Og lidt eftertænksomt. Den blev sendt fra Madrid tirsdag, og nåede mig i Kastrup i dag. Havde jeg sendt en tilsvarende forsendelse samtidig med Postnord til Hvidovre, var den nok først nået frem næste tirsdag.



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 05-Juli-2018 kl. 14:58
Så er Saving Private Ryan og Forrest Gump modtaget på 4K UHD.

Så må vi se om der er Dolby Vison på de skiver, det burde der være men der er desværre ikke noget DV LOGO/ IKON bag på coveret. Det er der på US versionen.

Men til gengæld er der Dolby Atmos.

Glæder mig også til at modtage The Matrix på 4K UHD med Dolby Vison, her skulle det ret så voldsomme grønstik være blevet reduceret.


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-Juli-2018 kl. 20:17
En enkelt fra US. DK tekst på 4K udgaven.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 12-Juli-2018 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Så er Saving Private Ryan og Forrest Gump modtaget på 4K UHD.

Så må vi se om der er Dolby Vison på de skiver, det burde der være men der er desværre ikke noget DV LOGO/ IKON bag på coveret. Det er der på US versionen.

Men til gengæld er der Dolby Atmos.

Glæder mig også til at modtage The Matrix på 4K UHD med Dolby Vison, her skulle det ret så voldsomme grønstik være blevet reduceret.
Til orientering, så er der Dolby Vison på begge skiver.

Saving Private Ryan er til UG++ både på billede og lydsiden. (Dolby Vision & Dolby Atmos)


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 14-Juli-2018 kl. 08:32
The Matrix er modtaget, denne udgave er simpelthen State Of The Art, WOAH siger jeg bare.......
imponerende Dolby Vision billede, og et Atmos lydspor der sidder lige i skabet.


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 13:52
Et stk. Sony 4K UHD Blu-ray afspiller UBPX700 i Elgiganten på prismatch på Bilka. 1222,-

https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154" rel="nofollow - https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Et stk. Sony 4K UHD Blu-ray afspiller UBPX700 i Elgiganten på prismatch på Bilka. 1222,-

https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154" rel="nofollow - https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154

Stort tillykke med den FlemmingTongue


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: BlueFox
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Et stk. Sony 4K UHD Blu-ray afspiller UBPX700 i Elgiganten på prismatch på Bilka. 1222,-

https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154" rel="nofollow - https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154

Det er en rigtig god lille UHD afspiller.
Hvor lang tid gælder det prismatch, det er to måneder siden jeg købte spillen i EG?



-------------
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Et stk. Sony 4K UHD Blu-ray afspiller UBPX700 i Elgiganten på prismatch på Bilka. 1222,-

https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154" rel="nofollow - https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154

Stort tillykke med den FlemmingTongue
Takker. Og i lige måde med din nye. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 14:02
Det er sgu en skarp pris! 

-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Et stk. Sony 4K UHD Blu-ray afspiller UBPX700 i Elgiganten på prismatch på Bilka. 1222,-

https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154" rel="nofollow - https://www.bilka.dk/elektronik/dvd-og-blu-ray-afspillere/sony-blu-ray-afspiller-4k-ubp-x700/p/100362154

Det er en rigtig god lille UHD afspiller.
Hvor lang tid gælder det prismatch, det er to måneder siden jeg købte spillen i EG?

Ja, den er ikke dårlig. Jeg har haft lånt en på et tidspunkt. Den kørte bare. Og så har den Dolby Vision. 
Prismatch er ikke så lang tid. Det gælder kun hvis Bilka har den på lager. Det havde de ikke online. Men der stod at den skulle være i flere butikker. Derfor fik jeg det. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 14:35
Tillykke med den Flemming! Skarp pris!
Har haft min nogen måneder, så hvis du har nogen spørgsmål, må de endelig skrive!
Den er nu rimeligt lige til! Smile


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: BlueFox
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 14:46
Det eneste jeg under mig over ved spillen er hvorfor får den ikke bare strøm fra HDMI kablet, og så kunne man smide den lille strømforsyning væk. Nå pyt.
Prismatch er 30 dage.



-------------
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Tillykke med den Flemming! Skarp pris!
Har haft min nogen måneder, så hvis du har nogen spørgsmål, må de endelig skrive!
Den er nu rimeligt lige til! Smile
Takker. 
 
Ja, var slet ikke meningen, at jeg skulle have en ny. Men når jeg kunne få den, til den pris. Så måtte jeg jo have den. Jeg har en X 800 i forvejen, som ikke har Dolby Vision. Og jeg regner med, at jeg skal have et OLED til Black Friday. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Glenn-Haderslev
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 17:14
PS4 Pro 500mil limited edition

-------------
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

PS4 Pro 500mil limited edition
Hvad koster sådan en så?


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Tillykke med den Flemming! Skarp pris!
Har haft min nogen måneder, så hvis du har nogen spørgsmål, må de endelig skrive!
Den er nu rimeligt lige til! Smile
Nu er den sat til, og næsten alt kører. Der er bare lige en lille ting. På min 800 maskine, så der kunne jeg styre mit Panasonic tv. Det kan jeg ikke lige få til, at spille. Kender du noget til det?


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Tillykke med den Flemming! Skarp pris!
Har haft min nogen måneder, så hvis du har nogen spørgsmål, må de endelig skrive!
Den er nu rimeligt lige til! Smile
Nu er den sat til, og næsten alt kører. Der er bare lige en lille ting. På min 800 maskine, så der kunne jeg styre mit Panasonic tv. Det kan jeg ikke lige få til, at spille. Kender du noget til det?

Mener du med fjernbetjeningen? 


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Tillykke med den Flemming! Skarp pris!
Har haft min nogen måneder, så hvis du har nogen spørgsmål, må de endelig skrive!
Den er nu rimeligt lige til! Smile
Nu er den sat til, og næsten alt kører. Der er bare lige en lille ting. På min 800 maskine, så der kunne jeg styre mit Panasonic tv. Det kan jeg ikke lige få til, at spille. Kender du noget til det?

Mener du med fjernbetjeningen? 
Jamen, det er jo lige det jeg mener.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 19:49
Det er jeg bange for at man ikke kan.
Omvendt kan jeg sagtens bruge min Philips remote til X700.

Smile


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Det er jeg bange for at man ikke kan.
Omvendt kan jeg sagtens bruge min Philips remote til X700.

Smile
Det er da helt tosset, når modellen lige før kunne. Jeg kan også, bruge min Pana remote til de fleste ting på den nye maskine. Men den er så dejlig lille den nye her, så ville være rart, hvis den kunne..


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 20:31
Lader til at det kun er sony der er understøttet.
Hvordan har du lyden ud af afspilleren?

Jeg har lyd ud af HDMI2 til min receiver , da den ikke kan gennemføre 4K/ UHD.
Problemet er at hvis jeg pauser en film, slår lyden fra på min Yamaha, og jeg skal til at trykke på indgangen igen. Underligt!!


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-August-2018 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Lader til at det kun er sony der er understøttet.
Hvordan har du lyden ud af afspilleren?

Jeg har lyd ud af HDMI2 til min receiver , da den ikke kan gennemføre 4K/ UHD.
Problemet er at hvis jeg pauser en film, slår lyden fra på min Yamaha, og jeg skal til at trykke på indgangen igen. Underligt!!
Jeg har lyd og billede ud af samme HDMI, da jeg har en receiver som understøtter det. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 11:31
Lidt for stor til postkassen, men hjemmebragt. 1 styk LG 55C8. Kun 11999,- i Power.




-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 13:04
Stort tillykke med den lille ny. Håber at du bliver lige så tilfreds som jeg med mit OLED, som jeg minsandten snart har haft på væggen i et år. 

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 17:53
Tillykke, hvad kommer du fra Flemming?




-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Stort tillykke med den lille ny. Håber at du bliver lige så tilfreds som jeg med mit OLED, som jeg minsandten snart har haft på væggen i et år. 
Mange tak. Mon ikke, at jeg bliver det. Det ser lovende ud indtil videre. Har du virkelig haft samme tv et helt år?😉


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Tillykke, hvad kommer du fra Flemming?


Takker. Kommer fra en Panasonic 725, som er et ret godt tv. Men havde ingen former for HDR. Og så er det kun et LED tv. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 18:55
Glæder mig til at høre hvad du synes om OLED!



-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Glæder mig til at høre hvad du synes om OLED!

Glæder mig også, til at se på det. Nu skal konen bare smides på arbejde i morgen. Så er det OLED tid. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 03-September-2018 kl. 19:30
Ha ha ha, lyder som en god plan! 

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: keldp
Skrevet den: 04-September-2018 kl. 08:01
Tilykke flemming det skal du nok blive rigtigt glad for.

-------------
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.



Print side | Luk vindue