Print side | Luk vindue

Rippe serier til Synology

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=151810
Udskrevet den: 17-Maj-2024 kl. 10:52


Emne: Rippe serier til Synology
Skrevet af: Basknudsen
Emne: Rippe serier til Synology
Skrevet den: 03-Juli-2017 kl. 13:25
Hej

Jeg er i gang med at rippe min sæson 6 af The Walking Dead. Jeg ripper lige nu med DVDfab og bagefter kører det igennem Handbrake. Jeg kan simpelthen ikke få underteksterne til at komme med over. Når jeg afspiller fra mit tv fra min DS213, kan jeg fint se billedet, men ikke vælge nogle undertekster.

DVDfab gør at jeg får alle episoder fra samme disc i en lang film, kan det gøres anderledes?

Hvordan gør i andre?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.



Svar:
Skrevet af: JackD84
Skrevet den: 03-Juli-2017 kl. 23:36
Har du prøvet at ligge permanente undertekster ind? Jeg benytter selv, CloneBD og CloneDVD og når filerne fra dvd, skal laves om, bruger jeg handbrake til at konvertere til MKV.




-------------
http://forum.recordere.dk/jacks-bio-stereo-meridian-update-15092015_topic130857_page1.html?KW=meridian" rel="nofollow - JackD Meridian Bio: Med korrekt Stereo Gengivelse


Skrevet af: Sylvest
Skrevet den: 04-Juli-2017 kl. 06:46
En anden mulighed er at beholde dem i de enkelte afsnit og afspille via Plex som så automatisk finder underteksterne på nettet

-------------
.


Skrevet af: ChristianTT
Skrevet den: 04-Juli-2017 kl. 07:01
Jeg ville rippe hvert afsnit for sig med makemkv, det burde ikke tage mere end 30 pr. Disk. Her kan du også vælge hvilke lydspor og tekster der skal med.


Skrevet af: Silentbob
Skrevet den: 04-Juli-2017 kl. 07:25
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Jeg ville rippe hvert afsnit for sig med makemkv, det burde ikke tage mere end 30 pr. Disk. Her kan du også vælge hvilke lydspor og tekster der skal med.

Vil også være mit forslag.


-------------
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 04-Juli-2017 kl. 21:42
Hej

Tak for jeres svar. Jeg endte med at rippe hver disc så afsnittene kører efter hinanden. 

Underteksterne var på da jeg gjorde dem permanente.


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.



Print side | Luk vindue