Recordere.dk på vågeblus torsdag aften
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=15188
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 18:45
Emne: Recordere.dk på vågeblus torsdag aften
Skrevet af: Lars
Emne: Recordere.dk på vågeblus torsdag aften
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 21:25
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=876&z=19"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=876&z=19 - Recordere.dk på nødblus torsdag aften |
Pga. hjemmesiden omtales i TV torsdag aften, vil forsiden ikke være tilgængelig som normalt. |
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Svar:
Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 21:35
Hvilken udsendelse?
Hvordan skal vi programmere recorderen for at optage omtalen?
|
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 21:37
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 21:37
Da recordere.dk er med i DR Rabatten torsdag, så forventer vi et stort rykind kort efter udsendelsen.
Dette betyder at den normale forside vil være erstattet af en midlertidig. Men det er muligt at bruge forum mv. i det omfang at hjemmesiden ikke bukker helt under for presset udefra. Bare kald forummet direkte - udenom forsiden.
Udsendelsen kan ses på DR1 torsdag kl. 19:30
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 21:45
Jeg syntes det er en rigtig god idé at lave sådan et nødblus. Det gør at vi alle kan komme på, også selvom der står 50.000 seere og vil lægge vores elskede site ned.
|
Skrevet af: Joho
Skrevet den: 13-September-2006 kl. 23:34
Lars skrev:
Da recordere.dk er med i DR Rabatten torsdag, så forventer vi et stort rykind kort efter udsendelsen. |
Hmm, måske skulle de nuværende trofaste brugere, som pt. måske stadigvæk overvejer et af de nuværende fælleskøb snart beslutte sig, inden der kommer det store rykind fra 'newcomers' og 'leveringskøen' bliver kilometer lang efter Rabatten er slut i morgen
------------- Med god hilsen
John
|
Skrevet af: Letten
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 08:01
Så har du måske haft det fine tøj på igen Lars?
/Letten
|
Skrevet af: stigc
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 09:30
Måske kunne vi faste brugere lade være med at logge ind på site'tet indtil i morgen, og på den måde give plads til de nye, som vil komme....
------------- Stig
Blot min ringe mening !
|
Skrevet af: Stouenberg
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 17:11
Hej Lars
- er det på grund af "Rabatten" at "Søg-funktionen" er fjernet/lost/væk/borte/forsvundet på "Forums"?
------------- 8-) Steen
BUSH DABradio + det løse...
|
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 17:24
Stouenberg skrev:
- er det på grund af "Rabatten" at "Søg-funktionen" er fjernet/lost/væk/borte/forsvundet på "Forums"? |
Ja, den vender tilbage i aften.
Årsagen til at den midlertidigt er fjernet, er at søgninger belaster serveren forholdsvis meget.
/Lars
|
Skrevet af: lrev
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 19:22
Hej!
Så er det ind foran skærmen......der kommer "Rabatten" nu!
------------- Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 19:38
Ja og nu er det overstået, men det var da 5 minutter reklame, som ville koste kassen hvis det skulle betales for.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Bendix
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 19:48
Ja det må man sige, godt at få recordere frem, det gavner os alle
|
Skrevet af: laursen
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 19:58
hummelmose skrev:
Jeg syntes det er en rigtig god idé at lave sådan et nødblus. Det gør at vi alle kan komme på, også selvom der står 50.000 seere og vil lægge vores elskede site ned.
|
Ja, selv med de ca. 1100 besøgende lige nu er vi stadig kørende... (i modsætning til gratis-ting.dk der ikke havde taget samme forholdsregler... )
/Lars
------------- Redaktør, recordere.dk
|
Skrevet af: stigc
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 20:06
godt gået Lars, var du forberedt på hans lærreds trick ?
------------- Stig
Blot min ringe mening !
|
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 20:11
stigc skrev:
godt gået Lars, var du forberedt på hans lærreds trick ? |
Ja - de havde nævnt det
/Lars
|
Skrevet af: Maggerholm
Skrevet den: 14-September-2006 kl. 21:32
Lars skrev:
stigc skrev:
godt gået Lars, var du forberedt på hans lærreds trick ? |
Ja - de havde nævnt det
/Lars |
Det er et fint trick, som jeg selv benytter (der kan også vælges et lyst gråt, som kan være en fordel mht sortniveau).
Men i Rabatten så det godt nok ret ubrugeligt ud, da "lærredet" var fyldt med bølger (tydeligst da PJ var slukket).
Det er dog ikke tilfældet hos mig (beslaget var dog anderledes end mit, så måske kvaliteten er faldet).
Men ganske fint indslag, som dog led en smule under, hvor meget der skulle nåes i hele udsendelsen (selvom Recordere selvfølgelig er meget vigtigere end makeup fjerner).
Mvh Michael
------------- Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|