S : Yamaha YSP-1100 Soundbar
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=152101
Udskrevet den: 21-Maj-2025 kl. 21:32
Emne: S : Yamaha YSP-1100 Soundbar
Skrevet af: Ticonderoga
Emne: S : Yamaha YSP-1100 Soundbar
Skrevet den: 01-August-2017 kl. 16:02
Jeg har denne soundbar som er kommet i overskud efter en flytning. Den har været brugt minimalt og fungerer som den skal og jeg har fjernbetjeningen, men ellers er der ikke yderligere tilbehør. Kom med et bud  Befinder sig i Vejle
|
Svar:
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 01-August-2017 kl. 16:22
Må jeg anbefale, at du sætter S: foran... Så kan man se, at det er en salgsannonce
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Skrevet den: 01-August-2017 kl. 19:57
Tak. Er hermed gjort
|
Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 02-August-2017 kl. 06:35
Mindstepris? Modellen er jo over 10 år gammel.
|
Skrevet den: 02-August-2017 kl. 11:01
Ukke skrev:
Mindstepris? Modellen er jo over 10 år gammel. |
Jeg har ikke nogen mindstepris, så kom gerne med nogle bud
|
Skrevet af: Nilloviz
Skrevet den: 03-August-2017 kl. 08:34
Kunne du ikke give lidt mere information, såsom hvor gammel den er, hvor den er købt, nypris, hvordan og hvorfor den er brugt minimalt osv.? Fulgte der andet tilbehør med fra ny? Såsom mikrofon til opsætning?
Overvejer lidt at smide et bud, men det er svært at fornemme, hvilket prisleje der forventes. Ved godt du ikke har nogen mindstepris, men der må være et forventet cirka prisleje?
|
Skrevet den: 05-August-2017 kl. 00:22
Jeg kan ikke huske det helt præcist. Jeg mener den er købt hos Komplett omkring 2009-10. Den er brugt minimalt da vi fik børn kort efter den blev købt. Manual, fjernbetjening og mikrofon fulgte med da den blev købt. Mikrofonen har jeg lige fundet i en kasse, så den haves også til indstilling.
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 05-August-2017 kl. 12:51
jeg byder sgu en 100 kr. seddel afhentet i weekenden.
|
Skrevet den: 05-August-2017 kl. 13:54
Ja, nu hvor der ikke er nogen mindstepris, så smider jeg da også gerne et bud. 200 kr.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 05-August-2017 kl. 15:07
300,- og kan afhente i weekenden
|
Skrevet den: 05-August-2017 kl. 16:37
Skrevet den: 05-August-2017 kl. 20:55
Nilloviz skrev:
400 |
Jeg går ud fra at det er afhentet?
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 04:23
Ja, det kan vi godt sige. Er det så en aftale? Eller hvor længe kører auktionen?
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 10:50
Nilloviz skrev:
Ja, det kan vi godt sige. Er det så en aftale? Eller hvor længe kører auktionen? |
Ja det er en aftale. Kan du sende mig en PB så finder vi ud af det
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 11:49
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 12:42
Så vi andre fik ikke lov til at komme med et bud?
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 15:31
Kampus skrev:
Så vi andre fik ikke lov til at komme med et bud? |
Nogle gange må man smede mens jernet er varmt og byde v hvad man reelt ville give.
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 17:29
aerik skrev:
Kampus skrev:
Nogle gange må man smede mens jernet er varmt og byde v hvad man reelt ville give. | Det er jo en afvejning hvor meget man tør risikere at give for at gammelt produkt
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 17:40
Kampus skrev:
aerik skrev:
Kampus skrev:
Nogle gange må man smede mens jernet er varmt og byde v hvad man reelt ville give. | Det er jo en afvejning hvor meget man tør risikere at give for at gammelt produkt |
Det er jeg med på, men så kan man jo heller ikke beklage sig efterfølgende. 😆
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 17:51
aerik skrev:
Kampus skrev:
aerik skrev:
Kampus skrev:
Nogle gange må man smede mens jernet er varmt og byde v hvad man reelt ville give. | Det er jo en afvejning hvor meget man tør risikere at give for at gammelt produkt |
Det er jeg med på, men så kan man jo heller ikke beklage sig efterfølgende. 😆 | Jo det kan jeg da, over at han lukker den så hurtigt, når han kunne ha fået meget mere for den.
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 19:31
Kampus skrev:
aerik skrev:
Kampus skrev:
aerik skrev:
Kampus skrev:
Det er jeg med på, men så kan man jo heller ikke beklage sig efterfølgende. 😆 | Jo det kan jeg da, over at han lukker den så hurtigt, når han kunne ha fået meget mere for den. | Nej? Du gav jo et bud, og der kom et andet bud, som sælger fandt tilfredsstillende, hvis du mente den var mere værd, hvorfor bød du så ikke mere fra starten?
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 21:36
aerik skrev:
Kampus skrev:
aerik skrev:
Kampus skrev:
aerik skrev:
Kampus skrev:
Det er jeg med på, men så kan man jo heller ikke beklage sig efterfølgende. 😆 | Jo det kan jeg da, over at han lukker den så hurtigt, når han kunne ha fået meget mere for den. | Nej? Du gav jo et bud, og der kom et andet bud, som sælger fandt tilfredsstillende, hvis du mente den var mere værd, hvorfor bød du så ikke mere fra starten? | Du er vel nok sjov
|
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 22:38
Kampus skrev:
Du er vel nok sjov  |
Du er uenig med mig? Du mener produktet er mere værd, end du bød sælger for det?
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 06-August-2017 kl. 22:52
Kampus skrev:
Jo det kan jeg da, over at han lukker den så hurtigt, når han kunne ha fået meget mere for den. |
Du havde cirka 18 timer til at byde over, inden aftalen blev indgået....... Det er 3/4 døgn. Når der ikke er kommet yderligere bud i det tidsrum, forstår jeg godt at handlen blev lukket.
Men jeg syntes til gengæld også at det er mere fair at sætte sluttid på en budrunde. På den anden side, så venter mange med bud til "5 minutter i lukketid".
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
|