Print side | Luk vindue

manglende windows-opdatering

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=152588
Udskrevet den: 16-April-2024 kl. 13:03


Emne: manglende windows-opdatering
Skrevet af: leant
Emne: manglende windows-opdatering
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 12:00
Hej!

Min kone har windows 10 på sin PC. Indtil for 3-4 måneder siden kom der med mellemrum automatisk opdateringer, som hun så blot kunne lade gå ind. Men nu opdager hun/vi en alarmbemærkning på skærmen om, at "enheden er i fare, da dens opdatering er forældet".

På opdaterings-oversigten ser vi så, at de seneste mange opdateringer er blevet påbegyndt men ikke fuldendt. Jeg har forsøgt at fjerne disse forulykkede opdateringer for det tilfældes skyld, at en eller flere af dem skulle indeholde noget "uheldigt", som kunne skabe forhindringer. Men dette kan ikke lade sig gøre !!

Er der en, der har et bud på, hvordan jeg kan løse denne problemstilling - atter at få gang i de automatiske windows-opdateringer?

På forhånd tak.

leant





Svar:
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 12:41
Der er sandsynligvis kommet en fejlmeddelese. - gå ind i kontrolpanel og sæt gang i opdateringerne manuelt. og bliv så ved maskinen for at se hvilken fejlmeddelelse der kommer frem. Det er lidt tricky, men søg på fejlkoden på nettet, så kommer der typisk vejledninger frem til hvordan du skal komme over det.


Skrevet af: leant
Skrevet den: 15-September-2017 kl. 17:15
Hej Claus Jac

Foreløbig en kort tak for din melding. Jeg vil kigge på det i morgen. Jeg har tjeneste i aften og i nat. Så jeg skal lige have til hvile.

leant


Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 17-September-2017 kl. 10:17
Prøv at gå ind i: Indstillinger/Opdateringer/ Fejlfinding/Windowsupdate og kør fejlfindingsproceduren.

-------------
/Peter



Print side | Luk vindue