Print side | Luk vindue

Problem med TV2 Play på Appel TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153648
Udskrevet den: 03-Marts-2025 kl. 16:19

Emne: Problem med TV2 Play på Appel TV
Skrevet af: arnely
Emne: Problem med TV2 Play på Appel TV
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 22:23
Hej.

De sidste par dage har jeg ikke kunne komme ind på TV2 Play. Jeg kan kun se feltet "Søg" og "Log ud" og delvis indhold nogle enkelte afsnit af julekalenderen.

Har afinstalleret appen flere gange og lavet geninstallation. Har den sidste opdatering fra Appel.

Andre som har samme problem?

-------------
Morten

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 22:43

Der kan læses på Digitalt.tv.

Håndbold og julekalender var vist mere end TV 2 Play kunne klare her til aften. Til manges frustration kan man se på TV 2 Play’s Facebook side. Andre kommentarer maner dog til at tage den med ro og have tålmodighed.

Generelt må vi dog sige, at TV 2 Play virker til at have problemer med at følge med ganske ofte. Så man kan diskutere om det er en nyhed efterhånden.

Meldingen fra TV 2 er tirsdag aften:

Vi oplever i øjeblikket problemer med at afspille indhold på TV 2 PLAY.

Vi beklager oprigtigt ulejligheden og vi forventer at problemet er løst snarest

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: arnely
Skrevet den: 13-December-2017 kl. 07:00
Tak for oplysningen.

Utroligt at man kan tillade sig at tag penge for en tjeneste som ikke køre 100%. Jeg må sige at jeg efter et halv års pause fra TV2 Play havde jeg forventet at tjenesten var blevet bedre og mere stabil, hvilket den jo så ikke er blevet i mellem tiden.

Havde overvejet og opsige min TV pakke hos vores udbyder, da der var en lille besparelse ved at se TV2's pakke via Appel TV i stedet. Men det dropper jeg og opsiger TV2 Play i stedet.

-------------
Morten

Print side | Luk vindue