Print side | Luk vindue

Købes: Boston SoundWare S, højttaler...

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153988
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 09:54


Emne: Købes: Boston SoundWare S, højttaler...
Skrevet af: Denner
Emne: Købes: Boston SoundWare S, højttaler...
Skrevet den: 09-Januar-2018 kl. 07:32
Hejsa har opgraderet til Dolby Atmos 7.1.2 receiver og søger derfor 2 x Boston SoundWare S i hvid, så skulle du ligge inde med sådan et par stykker som du vil af med, så skriv endelig og så tager vi den der fra 



Svar:
Skrevet af: t33j4y
Skrevet den: 09-Januar-2018 kl. 09:42
Det gør jeg muligvis - jeg kan simpelthen ikke huske om dem jeg har stående i skabet ubrugte (fra et projekt der aldrig blev til noget), er hvide eller sorte. Jeg checker lige.


Skrevet af: t33j4y
Skrevet den: 09-Januar-2018 kl. 09:44
Hm. Nå, de er sorte fandt jeg ud af ved at genfinde kvittering.


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 09-Januar-2018 kl. 13:35
Øv men tak for det, kunne måske overtales til at købe i sort hvis prisen er go 😀


Skrevet af: t33j4y
Skrevet den: 09-Januar-2018 kl. 13:49
Jeg har 3 stk i den originale indpakning (de er købt ved Hifi-Freaks) så de kan snildt sendes. Jeg mener at de kostede 450,- / stk.

Hvis du tager dem alle tre kan vi sige 600,- pp


Skrevet af: KalleG
Skrevet den: 09-Januar-2018 kl. 18:23
Jeg har skiftet mine fronter så har også 3 stks jeg vil af med (hvis det er nemmere med placering etc. Hvor er du i landet?)

Med risiko for at hijacke tråden mangler jeg to beslag til baghøjtalerne jeg gerne vil købe/bytte hvis der er nogen der ligger inde med nogle de ikke bruger. PM mig hvis muligt.


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 10-Januar-2018 kl. 07:08
@t33j4y
Rigtigt fin pris, og det kunne vi sagtens blive enig, dog skulle jeg egentligt kun bruge 2 stk og helst i hvid, men da mit set-up er en del af dagligstuen, skal jeg lige ha' en snak med konen først....
Skal også lige ha hørt hvordan standen er på dem KalleG sælger for de er jo hvide :)

@KalleG
Hvordan er standen og følger original beslag med, du ved dem der kan vinkles i alle retninger ?
Jeg befinder mig i Odder, ca 20km fra Århus.


Skrevet af: t33j4y
Skrevet den: 10-Januar-2018 kl. 11:46
@Denner
Ok - WAF er altid vigtig ;-)

Umiddelbart lyder det som om KalleG har underskud af beslag, da han selv eftersøger. Dem jeg har er selvfølgelig med de originale beslag ;-)


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 10-Januar-2018 kl. 20:34
Ja det tænker jeg også er tilfældet, men hvis det er ok med dig så venter jeg lige og ser hvad han siger før jeg tager en endelig beslutning ?


Skrevet af: t33j4y
Skrevet den: 10-Januar-2018 kl. 21:36
Det er helt fint - der er dog lidt interesse fra et par på PM men der er ikke lavet nogen aftaler.


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 12-Januar-2018 kl. 08:41
@t33j4y
Har sendt pb


Skrevet af: Denner
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 07:58
Købt af t33j4y, så leder ikke efter dem mere :)



Print side | Luk vindue