Tak for jeres svar.
Jeg har igen i dag snakket med Apple Support, og de kan stadig ikke finde ud af, hvad der er galt, så det er lidt sjovt.
For lige at ridse mit problem op igen (Jeg ved det er lidt OCD-agtigt).
1. Jeg havde min MacBook Pro (efterfølgende kaldt for MBP) som jeg brugte Besked app'en på. Dette kræver, at man giver tilladelse til dette fra sin iPhone. Går man ind i Indstillinger > Beskeder på iPhone kan man se hvilke enheder der har tilladelse til dette under "Videresendelse af sms".
2. Jeg formaterede så min MBP og installerede macOS på den igen. Nu kunne jeg så se 2 enheder på denne liste under "Videresendelse af sms". Det jeg havde kaldt min MBP før jeg formaterede og det som min MBP så hedder nu (som standard hedder den "Navns MacBook Pro". Så nu har jeg altså to enheder på listen, men det er som sagt kun den ene enhed jeg er logget ind med, for den anden enhed, som jeg kan se på listen, er det som min MBP hed før jeg formaterede.
3. Jeg har sammen med Apple Support i dag været inde og tjekke mine enheder under iCloud og under Find Min iPhone, men der var ingen enheder, som kunne tyde på, at det var den. Jeg har deaktiveret og aktiveret iMessage, og logget ud og ind af iCloud på min telefon, men lige lidt hjælper det. Den gamle enhed, altså det som min MBP hed før jeg formaterede den figurerer stadig på listen.
4. Hvis jeg logger ud af Besked app'en på min MBP nu, så forsvinder enheden på listen under "Videresendelse af sms", så jeg kun kan se 1 enhed, som jo er den gamle enhed som min MBP hed før. Det får mig til at tro, at problemet er opstået ved, at jeg ikke loggede ud før jeg formaterede MBP?
5. Jeg har ikke mulighed for at ændrer navnet på min MBP, eller jo det har jeg, og så ændres navnet også på listen "Videresendelse af sms", men jeg har ikke mulighed for at slette den gamle enhed, og jeg har som sagt heller ikke mulighed for at logge ud af Beskeder app'en på den gamle enhed, da den jo er formateret.
Igen, jeg er godt klar over det er lidt OCD-agtigt, men det er bare irriterende at have en enhed på denne listen, når den ikke eksisterer længere. De var virkelig på bar bund hos Apple til sidst (de var med på fjern-support osv.) og det hele endte med, at vi skulle give det en uge, for at se om enheden fjerner sig selv. Hvis ikke, så fik jeg en direkte mail til den sidste der hjalp mig, og så skulle vi se på det igen.
Mærkeligt.
-------------
|