Print side | Luk vindue

V: Pioneer PDP-427XD

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=155053
Udskrevet den: 23-April-2024 kl. 08:11


Emne: V: Pioneer PDP-427XD
Skrevet af: Hoth
Emne: V: Pioneer PDP-427XD
Skrevet den: 11-April-2018 kl. 20:46
Hejsa - jeg har denne trofaste plasmaskærm med uovertruffent billede, som jeg overvejer at sælge. Men er den overhovedet noget værd? Kom gerne med input :)



Svar:
Skrevet af: Hoth
Skrevet den: 11-April-2018 kl. 21:07
Glemte vist at skrive, at TV'et er i super fin stand og fungerer upåklageligt. Overvejer blot at skifte det, da vi er i gang med en større ombygning af vores stue/hus.


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 11-April-2018 kl. 21:24
Der er et nyere Pioneer 50” til salg herinde til 700kr, så mon ikke du kan få 200-300kr for dit.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 12-April-2018 kl. 06:38
Vurdering tæt på 0.-

Mangler tunere, ikke HD. Og stort strømforbrug trækker interessen ned


Skrevet af: Hoth
Skrevet den: 12-April-2018 kl. 08:16
Tak for svar - så tror jeg, det bliver sat i et andet rum og ikke solgt videre. :)


Skrevet af: joensson
Skrevet den: 19-April-2018 kl. 21:59
Det ville jeg også gøre - jeg har iøvrigt et magen til. Vi bruger det stadig som primært tv. 

Det er godt nok mange år siden jeg købte det via et brugerarrangeret fælleskøb her på foraet. Mener det var KrishAV vi købte fra. 
Min datter skal konfirmeres næste år og hun var omkring et år til halvandet da jeg købte tv'et. Det er ikke meget elektronik jeg har haft der har holdt så godt - og stadig kører godt. Af et 720p billede så gør den det sku meget godt. 



Print side | Luk vindue