iPhone X nu?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=155597
Udskrevet den: 27-November-2024 kl. 15:21
Emne: iPhone X nu?
Skrevet af: Chrizzy
Emne: iPhone X nu?
Skrevet den: 18-Juni-2018 kl. 19:27
Jeg har smadret min iPhone 7 Plus, og har i dag fået svar fra min forsikring, at de dækker den med ca. 5.000 kr. efter selvrisiko. Æv, men altid noget at have en forsikring.
Nu skal jeg så bestemme mig for, om jeg vil købe min elskede iPhone X eller om det er fuldstændig hul i hovedet, når jeg ved, at der kommer en ny om ca.4-5 mdr.?
Alternativet er vel at købe en billig iPhone 6s eller SE og så "holde ud" indtil de nye iPhones kommer i år - men det er også bare lang tid med en midlertidig telefon
Hvad havde I gjort?
|
Svar:
Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 18-Juni-2018 kl. 22:13
Jeg følger lige med i din tråd, jeg er nemlig i samme båd.
------------- Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
Skrevet af: sl1000
Skrevet den: 18-Juni-2018 kl. 23:30
Jeg havde købt en X nu. Nu er det jo ikke sikkert at du har behov for en X2(eller hvad den kommmer til at hedde.) når den kommer.
|
Skrevet af: keldp
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 07:15
Køb en x,Jeg købte en x da den kom på markedet og for første gang skifter jeg ikke når der kommer en ny model,x er rigtig god.
------------- Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 08:04
Gode argumenter, men kommer X ikke på tilbud når de nye kommer ud? Eller var det noget med X ikke produceres længere?
|
Skrevet af: 0leDK
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 10:43
Keldp, kan du se ind i fremtiden? :)
|
Skrevet af: kenneth85
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 11:05
Generelt kan man godt se at iPhone X er et første generations produkt hvor alt bare ikke er helt gennemtænkt. Så jeg ville uden tvivl vente på næste model. Næste model falder formentlig også i pris? Der går også rygter om at der kommer en billigere/mindre model af iPhone X.
Du kunne også vælge at gøre som mig og prøve en Android. Det er jo "kun" 3 måneder. Og der er sket utrolig meget med Android de sidste par år. Vil du blive ved Apple så ville jeg personligt vælge en brugt iPhone 7 og beholde den i de 3 måneder.
------------- Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 18:58
Android er no go, der er simpelthen for meget Apple i huset og familie der har det, så vil ikke lukkes ude Jeg er Apple Kvinde, og det vil jeg altid være.
Vil det være "dumt" at købe en iPhone 8 Plus egentlig? Den kan jo stort set det samme som en iPhone 10, men synes bare at det Touch ID er meget skønnere faktisk.
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 19:43
Det kan godt være at der kommer en ny om 4-5 måneder, det gør der også om 16-17 måneder og igen et år efter.
Det er det samme med tv, der kommer der også snart en ny model, som kan lidt mere.
Når det er sagt, så er jeg en af dem der køber når jeg har behov og ikke går og venter på at der kommer ny model. at jeg så har en iPhone SE er noget helt andet. Den er lille og handy - og robust.....
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: askernedefragrillen
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 19:55
Nye iPhones bliver højst sandsynligt præsenteret i september. Men det kan hurtigt blive november / december før de lanceres i DK.
Personligt, så ville jeg købe en iPhone X 64 GB gennem den blå avis. Der er rigtig mange, der køber på afbetaling og så sælger telefonen uåbnet for at få nogle penge i hånden uden at skulle betale renter mv.
Så kan du slippe med omkring 6500,- for en sprit ny inkl kvittering.
Og Apple produkter holder som altid en god brugt værdi, så du vil kunne hente mindst 4.000, af de penge igen til november / december. Hvis ikke mere...
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 20:12
Chrizzy skrev:
Android er no go, der er simpelthen for meget Apple i huset og familie der har det, så vil ikke lukkes ude Jeg er Apple Kvinde, og det vil jeg altid være.
Vil det være "dumt" at købe en iPhone 8 Plus egentlig? Den kan jo stort set det samme som en iPhone 10, men synes bare at det Touch ID er meget skønnere faktisk. |
Jeg har en iP X, og må sige, at face id, bare er totalt fedt. Der gik lige 2 dage, og så så jeg mig ikke tilbage. Den er bare så meget anderledes, og kører super godt.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 20:47
Tør bare ikke at købe brugt / privat men hvis den er helt ny med kvittering, kan det selvfølgelig ikke gå helt galt. Måske værd at overveje. Kører gerne lidt efter den hvis den er ubrugt.
Men ja iPhone X blev jo præsenteret i sept. 2017, og var vel først tilgængelig i november 2017?
|
Skrevet den: 19-Juni-2018 kl. 23:28
SH!T!
Nu købte jeg en iPhone X 64GB helt ny købt i dag med kvittering.
Pris 6.560 kr.
Håber jeg bliver glad for den
|
Skrevet af: Henrik K Kristensen
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 06:02
Alene rygtet om en mindre udgave af X får mig til at vente.
Størrelsen på selv iPhone 6s presser min tolerance for at rende rundt med en computer i lommen...
------------- Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 06:38
Nej har man damehænder så er det nok ikke så rart. Selvom jeg er en kvinde så kan en tlf. ikke blive stor nok 😉
Desuden er en IPX ikke meget større end en alm. IP8 😊
|
Skrevet af: Henrik K Kristensen
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 06:56
Chrizzy skrev:
Nej har man damehænder så er det nok ikke så rart. Selvom jeg er en kvinde så kan en tlf. ikke blive stor nok 😉
Desuden er en IPX ikke meget større end en alm. IP8 😊 |
Haha. Ingen problemer i at bruge en stor telefon. Gider ikke bære rundt på en stor telefon. (Nu har jeg sjældent min lille dametaske med den kan være i 😉)
------------- Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
Skrevet af: JohnConnor
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 07:14
må lige bakke face ID op - det fungerer helt fantastisk og meget bedre end touch id.
Specielt som aktiv person er det godt med sved, jord og kalk på fingrene konstant
|
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 07:22
Chrizzy skrev:
SH!T!
Nu købte jeg en iPhone X 64GB helt ny købt i dag med kvittering.
Pris 6.560 kr.
Håber jeg bliver glad for den | Tillykke med den.Den skal du nok blive glad for.
------------- Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 07:28
0leDK skrev:
Keldp, kan du se ind i fremtiden? :) | Nej desværre men x passer bare perfekt til mig så der går nogle år før jeg skifter.
|
Skrevet af: Kallespears
Skrevet den: 20-Juni-2018 kl. 23:39
Det er jeg helt sikker på du bliver. Klart den fedeste telefon jeg har haft. PT har jeg en Huawei Mate 10 Pro, som firma telefon, dette er os en rigtig god telefon, det bedste jeg har haft indenfor Android, men den når ikke X'eren til hofteholderen. Vi er lige nu 7 i familen der har X'eren, efter ca 15 min føles faceid, helt naturligt, og man savner på ingen måde Home knappen.
Så er sikker på du bliver rigtig glad for din.
|
Skrevet den: 02-Juli-2018 kl. 00:14
Blot en lille update... Jeg er VILD med iPhone X og savner slet ikke Touch knappen. Dem der hakker ned på Face ID forstår jeg ikke. Synes den er rigtig fed. Overvejer om jeg skal købe et cover, men den er jo så smuk uden 😀
|
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 02-Juli-2018 kl. 16:47
Chrizzy - tjek ijustine på youtube. - hun bruger tonsvis af covers på hendes.
|
Skrevet af: Bravo
Skrevet den: 02-Juli-2018 kl. 16:53
Elgiganten har iPhone X 64gb til 7777kr. - ifølge nyhedsbrevet.
Edit: Du har jo købt... my bad...
|
Skrevet af: Male80
Skrevet den: 02-Juli-2018 kl. 20:33
Er vi enig om at, telefon selskaber ikke kan lukke telefonen selv om der ikke bliver betalt afdrag. Tror også bare jeg køber en af de "brugte" hvor der tydeligvis er snyd med i spillet.
|
Skrevet den: 02-Juli-2018 kl. 20:34
Male80 skrev:
Er vi enig om at, telefon selskaber ikke kan lukke telefonen selv om der ikke bliver betalt afdrag. |
Yes, det er vi enige om. De kan sende sagen til inkasso, men selvfølgelig kun for den oprindelige køber.
|
Skrevet af: Pil-babz
Skrevet den: 03-Juli-2018 kl. 08:42
Men de kan aldrig kræve telefonen tilbage hvis der ikke bliver betalt afdrag? - Det er billigt, men i den sidste ende går det ud over butikkerne hvis de ikke får deres penge.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120127&title=pilbabz-stuebio - Min stuebio! ONKYO - B&W - PANASONIC
|
Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 03-Juli-2018 kl. 10:36
Male80 skrev:
............ Tror også bare jeg køber en af de "brugte" hvor der tydeligvis er snyd med i spillet. |
Hvad betyder det? At du er klar på købe hælervarer? Behøver vel ikke at forklare nærmere omkring at køb er hælervarer er direkte understøttelse af tyveri/indbrud???
|
Skrevet den: 03-Juli-2018 kl. 10:42
Pil-babz skrev:
Men de kan aldrig kræve telefonen tilbage hvis der ikke bliver betalt afdrag? - Det er billigt, men i den sidste ende går det ud over butikkerne hvis de ikke får deres penge. |
Nej, det kan de ikke. Og de er heller ikke interesseret i brugte varer. Det er langt bedre for dem, at sende den oprindelige køber til inkasso.
Tror dog de fleste af de aftaler bliver betalt fint ud. Det giver bare lidt hurtige kontanter i lige nu og her - og med 0 % i ÅOP.
|
|