Print side | Luk vindue

Solgt: Panasonic DMP-UB900

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=155860
Udskrevet den: 18-Maj-2024 kl. 14:17


Emne: Solgt: Panasonic DMP-UB900
Skrevet af: Hother
Emne: Solgt: Panasonic DMP-UB900
Skrevet den: 26-Juli-2018 kl. 01:19
Til oktober kommer Panasonic´s nye BD afspiller UB9000. Den er efterfølger til min nuværende afspiller. Jeg har tænkt mig at købe den kommende UB9000.

Jeg skal derfor sælge min UB900 afspiller. Salget håber jeg først finder sted i slutningen af september.

Prisen bliver 2000 kr. + evt. forsendelse.



Afspilleren er fra april 2016, så der er desværre ikke mere garanti på afspilleren. Tilgengæld står afspilleren som absolut ny på alle måder.Afspilleren er meget velbygget. Et slag på tasken, så har den afspillet mellem 30 og 40 film, så slidt op er afspilleren bestemt ikke.

Afspilleren står i kastrup. Original emballage medfølger, og hvis ønsket kan jeg sikkert fremskaffe en kvittering fra Panasonic Center Rødovre, hvor afspilleren er købt.

Du kan læse AVFORUM´s test af UB900 her:

 https://www.avforums.com/review/panasonic-dmp-ub900-4k-ultra-hd-blu-ray-player-review.12538

Jeg ved at det kan tage en rum tid at sælge dimser, og folk skal have lov til at tænke sig om, derfor er jeg måske lidt tidligt udeBig smile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Svar:
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 26-Juli-2018 kl. 07:01
Jeg har selv en UB900
Den har to uundværlige funktioner for projektorfolket: Subtitle shift som på Oppo og en HDR-slider, så 4K HDR kan gøres lysere (det er for det meste for mørkt)
Billede og lyd er fremragende

-------------
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 01-August-2018 kl. 12:54
Hvis der er nogen som gerne vil købe min UB900 BD afspiller nu, så er det muligt. Jeg har alligevel ingen
BD film "Inbound" foreløbig, så afspilleren står bare og keder sig. 

Hvis du har lyst til en demo af afspilleren, kan jeg gøre dette via mit Panasonic 65EZ1000E OLED TV.

Jeg kan se at ny prisen på afspilleren er mindst 4800 kr., og så er min pris på 2000 kr. vel okay.

Du er meget velkommen til at sende mig en PM hvis du har spørgsmål o. lign.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 01:44
Jeg forstår simpelthen ikke, at der ikke er nogen der er interesseret i min BD afspiller. Billede mæssigt er den meget lig Oppo BDP 203. Men alligevel er interessen til at overskue.Måske folk ikke helt kender afspilleren. 

Ny pris er 1700 kroner (afhentet, ellers plus forsendelse), og prisen kommer ikke længere ned.. Smile




-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 06:12
Husk på at en stor del af det arbejdende folk holder ferie nu.

Der sker ikke så meget lige nu på forummet.  

Så vent til sommeren slutter.  Så skal der nok komme interesse. 

Kom lige til at tænke på min ub900.    Den er vist kun brugt få gange i år.  😄

Streamning overtager mere og mere 


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Husk på at en stor del af det arbejdende folk holder ferie nu.

Der sker ikke så meget lige nu på forummet.  

Så vent til sommeren slutter.  Så skal der nok komme interesse. 

Kom lige til at tænke på min ub900.    Den er vist kun brugt få gange i år.  😄

Streamning overtager mere og mere 
Du har sikkert ret Hans.

Jeg forhøjer prisen efter weekendenLOL


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Deschain
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 13:36
Tror desværre at interessen for high-end afspillere til fysiske medier, er ved at være forsvundet og nærmest en niche.

Det afspejles så i brugtpriserne.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Tror desværre at interessen for high-end afspillere til fysiske medier, er ved at være forsvundet og nærmest en niche.

Det afspejles så i brugtpriserne.
Mange tak for dit svar.

Jeg streamer ikke andet end Youtube, så jeg har ikke fulgt med i udviklingen.

Jamen så er det jo helt god nat at sælge min glimrende afspiller - for derefter at købe en ny high end afspiller.

Spændende udvikling, selv om jeg foretrækker at eje min film. Den vil jeg lige tænke over.Smile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 16:29
som jeg skrev så bliver min ub900 aldrig slidt op

Netflix HBO Amazon prime osv afløser mine skiver. 

Så det med at eje skiver er på vej væk.

Alle mine cd’er ligger i en kasse på loftet.   Men ikke film ænder samme sted.

Skal nævne at alle film også ligger på min nas.  Så ejerskabet er der endnu 



Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

som jeg skrev så bliver min ub900 aldrig slidt op

Netflix HBO Amazon prime osv afløser mine skiver. 

Så det med at eje skiver er på vej væk.

Alle mine cd’er ligger i en kasse på loftet.   Men ikke film ænder samme sted.

Skal nævne at alle film også ligger på min nas.  Så ejerskabet er der endnu 

Jeg ser og køber ikke så mange film, men vil fortsat morderligt gerne have mulighed for at købe de få film som jeg prioritere til køb.

Hvis jeg skulle abonnere på Netflix osv., ville det for mig være en meget dårlig investering. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Practical
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 21:49
Aflyst salg? Surprise. 
Har du nogensinde gennemført et salg?



Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af Practical Practical skrev:

Aflyst salg? Surprise. 
Har du nogensinde gennemført et salg?


Næh, det tror jeg ikke.



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: JakobSkaarup
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 23:29
hvordan dårlig investering? Jeg er temmelig sikker på at de tab du har taget på salg af diverse afspillere kunne dække mange års Netflix 


Skrevet af: katbird
Skrevet den: 03-August-2018 kl. 23:52
Du kan da stadig eje dine film uden at købe en fysisk skive ,f.eks ved at købe dem i iTunes som har et kæmpe katalog.Så måske du skulle købe en Apple TV 4K..Wink


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 04-August-2018 kl. 00:44
Mange tak for de fine spørgsmål m.v.

At svare dybdegående vil bare blive for meget - i denne varme. Jeg lider lidt af den fejl, at jeg holder af at eje noget af det bedste udstyr som jeg kan finde, oftest via omfattende tests - og som jeg kan betale for. Det vi før kaldte for ejerglæde. Det koster så lidt her og der. Streaming osv., er bare ikke mig. Jeg er vist lidt gammeldags - det kommer med alderen.

Jeg skal såmænd nok få solgt min Pana UB900, det bliver nok bare ikke her på siden. Man er dog velkommen til at sende mig en PM hvis man er interesseret i et køb. Jeg har god tid, for den nye UB9000 kommer jo først til oktober, og den skal også først testes.

God weekend.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: K_J
Skrevet den: 04-August-2018 kl. 07:29
Er salget så ikke aflyst alligevel LOL


Skrevet af: JakobSkaarup
Skrevet den: 04-August-2018 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af K_J K_J skrev:

Er salget så ikke aflyst alligevel LOL
Det står hen i det uvisse


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 04-August-2018 kl. 08:56
Hother.

Det med at man bliver gammeldags med alderen er jeg ikke enig i.

Det er fordi man ikke gider følge med nutiden. 😉


Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 04-August-2018 kl. 09:01
Præcis

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 04-August-2018 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hother.

Det med at man bliver gammeldags med alderen er jeg ikke enig i.

Det er fordi man ikke gider følge med nutiden. 😉

Jamen det har du helt sikkert ret i. Jeg følger ikke med i noget der ikke interessere mig - det ville da være dumt.

I øvrigt er afspilleren solgt til medlem her på siden via PM. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Print side | Luk vindue