Print side | Luk vindue

Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=156106
Udskrevet den: 13-November-2024 kl. 00:55

Emne: Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen)
Skrevet af: Ham_Der
Emne: Streaming på Yousee boksen (ikke 4K modellen)
Skrevet den: 25-August-2018 kl. 14:18
Et kort spørgsmål.
Jeg overvejer lidt at skifte til bland selv og så få flere streaming tjenester. Jeg overvejer Dansk Filmskat og så 3 tv kanaler

Mit spørgsmål er, kommer Dansk Filmskat så til at ligge under Film i menuen, eller på samme måde som Netflix, som jeg allerede bruger via boksen.
Eller skal man på anden vis skaffe adgang til tjenesten, eks mobilen og Chromecast. Sidstnævnte har jeg ikke, jeg har boksen og ATV3.

Svar:
Skrevet af: KennyIver
Skrevet den: 25-August-2018 kl. 16:28
under film på både yousee boks og app. :)

-------------
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 25-August-2018 kl. 17:06

Alle streaming tjenester ligger under punktet Kanaler. Det er helt ens på begge Humax boksene.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Ham_Der
Skrevet den: 25-August-2018 kl. 20:12
Lyder godt.
Tak

Skrevet af: Lofferen
Skrevet den: 18-Januar-2019 kl. 20:38
hej alle
Har lige fået bland selv Viasat film og kunne finde den i guide oversigten på humax boks, her kunne jeg så se tidligere at the Dark Towers  var igang, i Dolby digital lyd 5.1 fedt,  bladrede i guiden og så at den også kom i morgen kl 11:20; tænke nu vil jeg optage den men nu ligger den ikke under planlagte optagelser, og når jeg lige har prøvet guide igen stå på Viasat film, så kan man ikke se i nu og næste hvad der er nu og senere på aften. Men man kommer direkte en på streaming siden Viasat film, valgte her en film og nu ikke i Dolby digital 5:1 øv men i Dolby surround kun. Har i andre prøvet det. Mystik kunne se i nu og næste tidligere på aften da jeg fik kanalen, når jeg stod i guiden, hvad der kom kl 21 og senere på aften 

Print side | Luk vindue