Print side | Luk vindue

V: iPhone X prisidé?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=156267
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 19:06


Emne: V: iPhone X prisidé?
Skrevet af: Alinity
Emne: V: iPhone X prisidé?
Skrevet den: 14-September-2018 kl. 02:20
Nu skal sparegrisen slås i stykker igen, for jeg skal da helt klart have iPhone Xs Max. 

Jeg har p.t. en iPhone X med 64GB i farven Space Gray. Den er ca. 2 mdr. gammel og har været i originalt Apple cover siden day one. 

Hvad vil en fair pris være på sådan en fætter lige nu, hvor de nye modeller er præsenteret?

Den leveres selvfølgelig i original indpakning med ubrugt lader og headset, samt med en kvittering. Den er i virkelig flot stand.



Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 14-September-2018 kl. 06:32
Iphone holder normalt gode priser.

Men X udgår vel nu og man må formode at der kan forventes lidt tab.

Jeg ville sige 2000 under din købspris.  



Skrevet af: symbol
Skrevet den: 14-September-2018 kl. 06:47
ja mellem 5-6000.-


Skrevet af: Alinity
Skrevet den: 14-September-2018 kl. 16:38
Tak for jeres svar. En pris på 5.500 lyder ganske fair og burde være til at sælge 😀


Skrevet af: Warren
Skrevet den: 14-September-2018 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Tak for jeres svar. En pris på 5.500 lyder ganske fair og burde være til at sælge 😀

Der er flere til salg til 5000 kr. Mon ikke nyprisen daler til 5000 kr de kommende mdr til lager er tømt.
Jeg tror ikke der går længe før det er svært at få 5000-5200 kr for en få mdr gammel Iphone X 64.


Skrevet af: Alinity
Skrevet den: 17-September-2018 kl. 07:47
Så røg den sgu for 6.000 kr. inkl. fragt godt nok, men fin pris. Jeg er tilfreds. Tak for hjælpen herinde. Så skal Xs Max bare snart ramme min postkasse 😀



Print side | Luk vindue