Print side | Luk vindue

problem med at læse side

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=156651
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 08:05

Emne: problem med at læse side
Skrevet af: BJEPSEN.COM
Emne: problem med at læse side
Skrevet den: 26-Oktober-2018 kl. 14:45
Hej alle

når jeg går på youtube på start side og ind på en video så kan jeg godt se video men den indlæser ikke siden verden start eller video siden helt det virker som min net speed er meget langsom men den er små 100 mbps bliver ved med at loade både safari og chrome
men det er kun når jeg er på mit hjemme netværk (kabel og wifi) Mac Mini, iPad og iPhone 

når jeg er på iPhone og iPad på 3-4G og ingen problemer med youtube når jeg deler internet på iPad iPhone med Mac Mini så er der heller ingen problemer kun på hjemme netværk kabel og wifi

håber der er en der har et bud på hva det kan være

BJepsen

-------------
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks

Svar:
Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 26-Oktober-2018 kl. 17:41
Har du prøvet at rydde browserdata?
Google Chrome:
Klik på de tre prikker under lukke-X'et
Gå ned til Flere værktøjer
"Slet browserdata..."
I Tidsinterval, skal du sætte den til "Alle browserdata"
Derefter, luk browseren og åbn den igen.

Du vil så skulle logge ind her, og evt. andre steder igen...

Hvordan man rydder browserdata på Safari, må andre så vildlede med.

Men her åbner YouTube på en noget sjov måde: Videoen startes, og spiller, som den nu skal, og fungerer fint. Men videoen starter op på hvid skærm - så efterhånden kommer alt det andet frem, sådan lidt efter hinanden - på Google Chrome, og Windows 7.  http://www.youtube.com/watch?v=ChPV9ua6HII" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=ChPV9ua6HII  Ellers ikke noget at græde over her!Big smile

Det kan måske være Google, som har problemos?

Skrevet af: BJEPSEN.COM
Skrevet den: 26-Oktober-2018 kl. 18:55
Tak MNielsen 

Jeg fik safari til at virke igen chrome skal jeg lige se nærmer på er ikke skarp til den 

nu kan jeg så være træt af mig selv det skulle jeg da have vidst at det er cookies og browserdata
der var problemet men sådan er det

Mange tak

-------------
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks

Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 26-Oktober-2018 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af BJEPSEN.COM BJEPSEN.COM skrev:

Tak MNielsen 

Jeg fik safari til at virke igen chrome skal jeg lige se nærmer på er ikke skarp til den 

nu kan jeg så være træt af mig selv det skulle jeg da have vidst at det er cookies og browserdata
der var problemet men sådan er det

Mange tak
Det var så lidt!

Når der en gang imellem skal fjernes browserdata, så er det fordi indholdet fra diverse sider bliver hentet til computeren, for at det kan vises. Når du er fx på sider, som YouTube, Facebook og Flickr ser på en masse billeder og videoer, så vil der være mange MB at slette bagefter. Du er ikke den eneste, som ikke er opmærksom på det!

Print side | Luk vindue