Print side | Luk vindue

Naim Mu-s

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=157055
Udskrevet den: 24-April-2024 kl. 12:20


Emne: Naim Mu-s
Skrevet af: joeperry
Emne: Naim Mu-s
Skrevet den: 06-December-2018 kl. 13:40
Hej er lige flyttet i lille lejlighed og nået dertil hvor jeg leder efter en billig musikafspiller. Jeg har længe haft kig på beoplay
m5 men faldt for et stykke tid siden over en Naim Muso i en forretning, jeg prøvelyttede ganske kort og syntes den lød rigtigt godt og var meget ren i dens gengivelse af musikinstrumenter, den ville også passe fint i str under tv’et og har læst mig frem til at modellen også kan tilsluttes dertil og fungere som en slags soundbar. Ville dog rigtigt gerne høre om nogen har erfaring med denne model og kan man nogen steder erhverve en brugt?, har kigget et stykke tid efter den på dba men netop denne model har jeg bare ikke fundet nogen af:( kan se de er på tilbud til 7600,- hvilket jeg syntes er lidt dyrt selvom den lyder godt i mine øre, så nogen som vil dele erfaringer og måske endda kender nogen som har en Muso de ønsker sælge?

Mvh
Torben 



Svar:
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 06-December-2018 kl. 15:19
Når man ser hvad en Naim Mu-So “består” af, er den imo ikke dyr. Kvaliteten på Naim produkter skal du ikke frygte for, men i Danmark måske et niche produkt, så at finde en brugt kan tage tid. 
Hvis du er heldig, hos den rette forhandler, kan du måske forhandle 10% i afslag på prisen.



-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: hoejfed
Skrevet den: 07-December-2018 kl. 13:43
du går ikke galt i byen med britiske NAIM, de har en super lyd. men ja, det koster. og der er lige kommet airplay 2 i muso.


Skrevet af: Naim
Skrevet den: 07-December-2018 kl. 15:21
 Naim Mu-So er nok den bedste i den prisklasse og der kan Beoplay ikke være med. Det tror jeg ikke du vil fortryde.

-------------
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php



Print side | Luk vindue