Print side | Luk vindue

Beholder dem...

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=157057
Udskrevet den: 29-Marts-2024 kl. 16:53


Emne: Beholder dem...
Skrevet af: Frank13
Emne: Beholder dem...
Skrevet den: 07-December-2018 kl. 08:39
Beholder de kære højttaler vinteren over Smile
Mvh Frank 



Svar:
Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 07-December-2018 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Hej jeg har besluttet mig for at sælge mine kære højttaler. Det er et sæt Jblti10k i matsorte. Alle enheder er i super stand, kabinetterne er flotte, men har da et par ridser, men ikke nogen som springer i øjnene. Kan ses og høres i Snekkersten, som ligger op ad Helsingør, så er den geografiske placering på plads, hvis der skulle være nogen som fandt det interessant at give dem et lyt. Har en annonce på dba hvor der er billeder af dem, har ikke knækket koden på hvordan jeg lægger billeder op herinde. Det er Ikke et haste salg, men bud er selvfølgelig velkommende, men kun seriøse Smile
Min pris er 12.500,- for sættet....
Mvh Frank 
Mon ikke det er denne DBA annonce med billeder Smile :
http://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-ti10k/id-1050530212/" rel="nofollow - https://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-ti10k/id-1050530212/



-------------
Mvh. JørgenT


Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 07-December-2018 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Hej jeg har besluttet mig for at sælge mine kære højttaler. Det er et sæt Jblti10k i matsorte. Alle enheder er i super stand, kabinetterne er flotte, men har da et par ridser, men ikke nogen som springer i øjnene. Kan ses og høres i Snekkersten, som ligger op ad Helsingør, så er den geografiske placering på plads, hvis der skulle være nogen som fandt det interessant at give dem et lyt. Har en annonce på dba hvor der er billeder af dem, har ikke knækket koden på hvordan jeg lægger billeder op herinde. Det er Ikke et haste salg, men bud er selvfølgelig velkommende, men kun seriøse Smile
Min pris er 12.500,- for sættet....
Mvh Frank 
Mon ikke det er denne DBA annonce med billeder Smile :
http://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-ti10k/id-1050530212/" rel="nofollow - https://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-ti10k/id-1050530212/

Lige præcis, tak for hjælpen Smile
Mvh Frank 


Skrevet af: Just Curious
Skrevet den: 08-December-2018 kl. 23:51
Nå så skal de videre de dejlige 10K 'ere -- jeg kan se du har passet godt på dem  siden du købte dem af mig
De står snorlige 😁 super velholdte kvalitets højttalere,- 


-------------
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W


Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 09-December-2018 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Nå så skal de videre de dejlige 10K 'ere -- jeg kan se du har passet godt på dem  siden du købte dem af mig
De står snorlige 😁 super velholdte kvalitets højttalere,- 
Ja de står lige så flotte som da jeg hentede dem hos dig Smile men nu må vi se om der er interesse nok for dem, ellers bliver de bare boende, de spiller jo skønt, det er bare mig som pludselig har fået et anfald af "nu skal der prøves noget nyt" 
Mvh Frank 


Skrevet af: Just Curious
Skrevet den: 09-December-2018 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Beholder de kære højttaler vinteren over Smile
Mvh Frank 
 

god beslutning Frank - det tog mig lang tid at komme mig over salget dengang, og selv om det kunne være lokkende at købe dem tilbage er jeg blevet rigtig godt tilfreds med mit bio setup jeg har i dag.
så jeg har ikke plads til dem mere 😁


-------------
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W


Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 10-December-2018 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Beholder de kære højttaler vinteren over Smile
Mvh Frank 
 

god beslutning Frank - det tog mig lang tid at komme mig over salget dengang, og selv om det kunne være lokkende at købe dem tilbage er jeg blevet rigtig godt tilfreds med mit bio setup jeg har i dag.
så jeg har ikke plads til dem mere 😁
Med den tilgang du har til din hule, er jeg sikker på at du har fundet en værdig afløser for de to små som nu står i min stue 😁 Kan kun sige at det var en oplevelse af de store, at få en demo af dit setup, alle burde have sådan en "stue" 😁
Men indtil videre så bliver 10K'erne, konen vil Ikke af med dem, min datter vil købe dem når hun flytter hjemmefra...så nu må vi se Jørgen, der bliver åbenbart ikke noget salg hvis de to kramper skal hjælpe med at slæbe dem ud af huser 😉
Mvh Frank 



Print side | Luk vindue