Kan man altid koble på andres Bluetooth?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=157106
Udskrevet den: 24-Maj-2025 kl. 01:43
Emne: Kan man altid koble på andres Bluetooth?
Skrevet af: Martin Sjøstrand
Emne: Kan man altid koble på andres Bluetooth?
Skrevet den: 12-December-2018 kl. 13:44
Svar:
Skrevet af: Guests
Skrevet den: 12-December-2018 kl. 16:06
Skiller-ma-dinga-dinga-doo - hva' fanden laver du?   Nu, du ER i gang, så giv dem da også lige Chris Rea, Driving home for Christmas!! 
|
Skrevet den: 13-December-2018 kl. 06:19
Til julebal hos overboen...
Hvordan gik din lille juleleg så? 
|
Skrevet af: Munch
Skrevet den: 13-December-2018 kl. 11:30
Hvordan sætter man password på en bluetooth højttaler? Det er ikke en feature jeg kan se på min
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 13-December-2018 kl. 16:09
Den jeg har skal først stilles i Parring Mode, før der kan fås forbindelse til den.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 13-December-2018 kl. 17:22
Radiomanden skrev:
Den jeg har skal først stilles i Parring Mode, før der kan fås forbindelse til den. |
Hvis det "bare er noget, man kan gøre", uanset om det er en andens højttaler, hvordan sikrer man den så mod "unoder", hvis der ikke findes mulighed for at anvende adgangskode?
|
Skrevet af: Martin Sjøstrand
Skrevet den: 13-December-2018 kl. 20:36
mnielsen skrev:
Hvordan gik din lille juleleg så?  |
De var ikke hjemme i går, og det lyder heller ikke som om de er hjemme i aften. Jeg må se om de er der i morgen 
|
Skrevet den: 17-December-2018 kl. 19:33
Martin Sjøstrand skrev:
mnielsen skrev:
Hvordan gik din lille juleleg så?  |
De var ikke hjemme i går, og det lyder heller ikke som om de er hjemme i aften. Jeg må se om de er der i morgen  |
17 december..... Er de flygtet? 
|
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 17-December-2018 kl. 21:43
mnielsen skrev:
Radiomanden skrev:
Den jeg har skal først stilles i Parring Mode, før der kan fås forbindelse til den. |
Hvis det "bare er noget, man kan gøre", uanset om det er en andens højttaler, hvordan sikrer man den så mod "unoder", hvis der ikke findes mulighed for at anvende adgangskode? |
De skal da først lige ind i ens hjem, for at trykke på knappen. Så vil da anse det som ret sikkert :) Det er selvfølgelig et problem, hvis du har haft naboen på besøg og gav ham lov til at styre musikken fra sin mobil. Men de fleste BT højttalere, kan kun huske en håndfuld enheder, så er det blot at tilkoble alle hjemmets telefoner, tablets og bærbare computere, så ryger hans telefon ud af listen igen. Og eller kan man nok også nulstille den på en måde.
------------- https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio
|
Skrevet af: Deschain
Skrevet den: 18-December-2018 kl. 10:29
Nagash skrev:
mnielsen skrev:
Radiomanden skrev:
Hvis det "bare er noget, man kan gøre", uanset om det er en andens højttaler, hvordan sikrer man den så mod "unoder", hvis der ikke findes mulighed for at anvende adgangskode? |
De skal da først lige ind i ens hjem, for at trykke på knappen. Så vil da anse det som ret sikkert :) Det er selvfølgelig et problem, hvis du har haft naboen på besøg og gav ham lov til at styre musikken fra sin mobil. Men de fleste BT højttalere, kan kun huske en håndfuld enheder, så er det blot at tilkoble alle hjemmets telefoner, tablets og bærbare computere, så ryger hans telefon ud af listen igen. Og eller kan man nok også nulstille den på en måde. |
Men, så kobler man bare op igen og så ryger den ældste ud af listen. Det er sådan det typisk fungerer :-)
|
|