Print side | Luk vindue

pip på samsung PS-42Q7H

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=15734
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 16:13

Emne: pip på samsung PS-42Q7H
Skrevet af: arvesen
Emne: pip på samsung PS-42Q7H
Skrevet den: 30-September-2006 kl. 08:38

Jeg har live fået min PS-42Q7H, når jeg prøver at trykke på pip skriver den ikke tilgængelig, jeg har prøvet inde i opsætning at slå pip til, men kan kun vælge 'fra'

Hvorfor kan jeg ikke slå den til   ????

Hilsen Gert

Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 30-September-2006 kl. 11:33

Hej Gert - kan du heller ikke se PIP på den måde at du kan se teksttv på den ene skærmhalvdel, og det relevante program på den anden skærmhalvdel?

På mit 42S5H kan jeg se f.eks. signalet fra min HDD og et tv-program i PIP. Det burde du også kunne. Husk at tv´et kun har en tuner, så du skal gennemfører PIP via TV´ets tuner + en anden tuner, f.eks. fra en HDD

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 30-September-2006 kl. 12:40

Hejsa.

Jeg har både dvd-optager og en selectorbox på tdc kabeltv, så der skulle vær tunere nok til at den kan vise pip, den kan min anden fladskærm, der også kun har en tuner.

Hilsen gert

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 30-September-2006 kl. 13:17

hej igen Gert - jamen jeg er 355% sikker på, at dit Samsung tv kan vise PIP. Det fremgår også af tv´ets specifikationer. Du må gøre et eller andet forkert 

Kan du se delt billede (tv-program+tekst tv). Hvis du bruger HD Selector kan du ikke det beskrevne. 

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 06:42

Hejsa

Jeg har nu fundet ud af , at der kun er pip ved brug af hdtv eller pc. ikke ved extern 1 og 2, som jeg har dvdoptageer og selector på.

Hilsen gert

Print side | Luk vindue