Jeg er stadig på projekterings stadiet og søger erfaring og råd fra folk der ved hvad de taler om Jeg har planlagt at i vores nye hus vil jeg have et 5.1.2 højtalersetup i Dolby Atmos eller DTS:x format Jeg har nu et par spørgsmål til 'valg af' receiver/sorround sound forstærker
Hvis jeg finder en receiver/surround sound forstærker som understøtter både Dolby Atmos og DTS:x og har indbygget Chromecast (som sony STR-DN1080) kan jeg så:
Spørgsmål: Tænde receiver via chromecast-Spodify på mobilen, og høre musik, uden at TVet tændes og receiver slukker når jeg stopper med at spille via chromecast-Spodify, og høre musik i 2.1 format Spørgsmål: Tænde receiver via chromecast-youtube på mobilen, og høre lyden og at TVet automatisk tændes og måske TV slukker når jeg stopper med at spille via chromecast-Youtube Spørgsmål: Tænde receiver via Smart TV, og høre lyden og receiver slukker når jeg slukker TVet Spørgsmål: Tænde receiver via HDMI Apple TV 4K, og høre lyden (atmos) og receiver slukker når jeg slukker TVet/Apple TV
Disse spørgsmål er opstår i håbet om at Receiveren kan gemmes væk og at jeg kan kontrollere volumen via app på mobil eller TVs fjernbetjening
------------- Nybyg 2019
|