Print side | Luk vindue

Xbox360 fælleskøb?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=15777
Udskrevet den: 19-Maj-2024 kl. 15:47


Emne: Xbox360 fælleskøb?
Skrevet af: Razzia
Emne: Xbox360 fælleskøb?
Skrevet den: 01-Oktober-2006 kl. 13:00
Hejsa

Jeg overvejer kraftigt, at købe en Xbox360 (den store pakke) til mig selv. Nu fortæller en kammerat så, at han også vil købe en. Så tænkte jeg lige på, om der var interesse for et fælleskøb af en Xbox360?

Edit: Hov, skulle vidst have været i forummet for fælleskøb. Sorry.



Svar:
Skrevet af: Riot
Skrevet den: 01-Oktober-2006 kl. 22:18
Jeg er også frisk... Det skal dog være premium.


Skrevet af: cmglobal
Skrevet den: 01-Oktober-2006 kl. 23:08
kunne også være interesseret og slf den store pakke


Skrevet af: chefen
Skrevet den: 01-Oktober-2006 kl. 23:14
Lyder spændende - står også selv og overvejer at købe en.


Skrevet af: tma86
Skrevet den: 01-Oktober-2006 kl. 23:22
Er muligvis også interesseret.

-------------
Mvh. Tommy


Skrevet af: Riot
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 00:39
Elgiganten har den til 2800,-
Den ska ihvertfald være nogle 100 billigere før jeg springer på, men lad os nu se ;)


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 08:52

Oprindeligt skrevet af Riot Riot skrev:

Elgiganten har den til 2800,-

Er det ikke 2.699 ?

Bortset fra at de ikke kan levere den til den pris (!)

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oedsy0IM3tw000E4RxdJQEeI000036eBw-Px?ProductID=VrDD4QFWbygAAAEHJ4CViLhh&CatalogCategoryID=hU_D4QFWqCAAAAEDGVCtBDZi&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=XBOX%20360 - Link

 

Oprindeligt skrevet af Riot Riot skrev:

Den ska ihvertfald være nogle 100 billigere før jeg springer på, men lad os nu se ;)

Jeg tror ikke på dette Fælleskøb

XBox er et konkurrencepræget produkt. Hvis den kunne blive meget billigerre allerede, så ville den være det. Det er et typisk produkt som butikker som Elgiganten og Bilka kan bruge til at trække kunder ind i butikken.

Så hvis nogen her sidder med en forestilling om at vi kan slå mange hundrede kroner af Elgigantens pris - bare ved at købe ind sammen - så må jeg nok skuffe.

Måske vi kan få den ned i 2600+porto ... men jeg tvivler på at tilbudet kan blive godt nok til overhovedet at trække bestillinger nok til at få den til den pris.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Michaeljep
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 12:54
Jeg er helt sikkert også med på et fælleskøb af Premium udgaven!


Skrevet af: Decap_dk
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 13:51
Tja jeg kunne også være interesseret hvis prisen er rigtig... men må henledes til at give Lars ret i at det nok bliver svært at spare noget på et fælleskøb at denne type. Der er nok ikke mere end max et par hundrede at spare - hvilket man ofte kan finde i forskel i forskellige forretning (vente til nogen har tilbud)... men støtter det da hvis der bliver noget at spare.


Skrevet af: bulk
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 14:25

 

I sidste uge havde de den nedsat  til 2399,-  i elgiganten og i merlin !!! ....

...



Skrevet af: guvernator
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 15:02

Når den bliver solgt til de priser, taber de penge på det... så det er nok rimeligt urealistisk, at et firma vil sætte endnu mere til... 

De tjener på spil/tilbehør.



Skrevet af: Razzia
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 15:22
Er det ikke værd at prøve alligevel?  Kræver vel ikke andet end at man sender en mail til et par forhandlere og fortæller omkring interessen og et ca. antal der kunne være interesseret i at købe den.


Skrevet af: spawn
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 15:32

Nu er jeg ikke selv fælleskøbs koordinator, men hvis jeg var ville jeg sige at det var helt urealistisk og spild af tid.

De sælges allerede med tab til de priser de sælges til hos forhandlerne idag - så vi kommer aldrig under de priser.

Og hvad skulle vi skrive i en sådan mail ? - at vi er under 10 personer der indtil nu har vist interesse i denne tråd og gerne vil have yderligere rabat på noget der allerede sælges med tab ?

 



-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K


Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

De sælges allerede med tab til de priser de sælges til hos forhandlerne idag - så vi kommer aldrig under de priser.

Jeg tror nu ikke forhandlerne sætter penge til. Det er nok nærmere M$. Men ellers er jeg enig - I får ingen forhandlere med.



Skrevet af: bulk
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

De sælges allerede med tab til de priser de sælges til hos forhandlerne idag - så vi kommer aldrig under de priser.

Jeg tror nu ikke forhandlerne sætter penge til. Det er nok nærmere M$. Men ellers er jeg enig - I får ingen forhandlere med.

Forhandelerne kan sagtens sætte penge til på en given vare ....   (og MS kan osse sagtens sætte penge til da den sikkert er dyre at lave end prisen de tager for den... som du selv skriver tjener de på tilbehøret mm.)

det var en god pris i sidste uge i merlin og elgiganten...2399,-  



Skrevet af: Riot
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Riot Riot skrev:

Elgiganten har den til 2800,-

Er det ikke 2.699 ?

Bortset fra at de ikke kan levere den til den pris (!)

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oedsy0IM3tw000E4RxdJQEeI000036eBw-Px?ProductID=VrDD4QFWbygAAAEHJ4CViLhh&CatalogCategoryID=hU_D4QFWqCAAAAEDGVCtBDZi&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=XBOX%20360 - Link

 

Oprindeligt skrevet af Riot Riot skrev:

Den ska ihvertfald være nogle 100 billigere før jeg springer på, men lad os nu se ;)

Jeg tror ikke på dette Fælleskøb

XBox er et konkurrencepræget produkt. Hvis den kunne blive meget billigerre allerede, så ville den være det. Det er et typisk produkt som butikker som Elgiganten og Bilka kan bruge til at trække kunder ind i butikken.

Så hvis nogen her sidder med en forestilling om at vi kan slå mange hundrede kroner af Elgigantens pris - bare ved at købe ind sammen - så må jeg nok skuffe.

Måske vi kan få den ned i 2600+porto ... men jeg tvivler på at tilbudet kan blive godt nok til overhovedet at trække bestillinger nok til at få den til den pris.

  /Lars



Jo, en simpel tastefejl... Men nu er den oppe på 2999,-
Og, ja, du har ret i den nok ik blir så meget billigere igen.
Hvis dette FK ikke er realistisk, må vi håbe der kommer en go julebundle til nov/dec..


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 03-Oktober-2006 kl. 10:32

Hej Alle

Har undersøgt muligheden for Fælleskøb på XBOX 360 - og det er ikke muligt.

Det er som flere allerede har omtalt, at der ingen fortjeneste er på XBOX hardwaren. Ind imellem sætter forhandlerne direkte penge til på de priser i møder i tilbudsaviserne.

Pengene tjenes istedet på tilbehør og spil.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk



Print side | Luk vindue