Er der pause i Avengers?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158137
Udskrevet den: 14-Februar-2025 kl. 09:22
Emne: Er der pause i Avengers?
Skrevet af: jake51
Emne: Er der pause i Avengers?
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 09:04
Skal se den i eftermiddag i Nordisk Film Biograf Er der pause halvvejs? Tre timer er voldsomt nok...
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Svar:
Skrevet af: Lars_M
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 09:48
Niks, det er der ikke. Filmen opleves ikke så lang, men lad være med at hamre cola ned, så går det.
------------- LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 10:51
Tag en flaske med. Så er problemet løst.![Wink Wink](smileys/smiley2.gif) ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 10:52
og der er heller ikke nogen reel "efterfilm".
Men sørg for at være "tømt" inden filmen starter.
|
Skrevet af: Jever
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 10:55
Nej, ingen pauser, men fuld knald på i 3 timer.
Og ingen grund til at blive siddende til rulleteksterne er færdige.
|
Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 15:19
Spis et par bananer inden forestillingen. De indeholder kalium, der binder væske i kroppen.
------------- AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
Skrevet af: sokken
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 16:02
http://filmz.dk/her-er-det-bedste-tidspunkt-at-gaa-paa-toilet-under-avengers-endgame" rel="nofollow - http://filmz.dk/her-er-det-bedste-tidspunkt-at-gaa-paa-toilet-under-avengers-endgame
Det er en god oplysning for dem der ikke kan holde sig ☺️
|
Skrevet af: Male80
Skrevet den: 27-April-2019 kl. 20:25
sokken skrev:
http://filmz.dk/her-er-det-bedste-tidspunkt-at-gaa-paa-toilet-under-avengers-endgame" rel="nofollow - http://filmz.dk/her-er-det-bedste-tidspunkt-at-gaa-paa-toilet-under-avengers-endgame
Det er en god oplysning for dem der ikke kan holde sig ☺️ |
Det sker efter 55 minutter i en scene i Japan, hvor det regner. Når regnen begynder at falde, så har du den bedste mulighed for at forlade salen i fem minutter uden at gå glip af de vigtigste øjeblikke.
|
Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 28-April-2019 kl. 21:47
Ja, eller også kan man lige så diskret lade vandet til regnens rislen...
------------- AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 28-April-2019 kl. 22:44
Der var ingen pause i filmen i Hammel.
Knægten havde fået en fribillet og spurgte om jeg ville med. 90 kroner for film i 2D og 55 kroner for stor popcorn + 2x 0,5 L Coca Cola.
Filmen var okay.....
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: hunt
Skrevet den: 01-Maj-2019 kl. 15:47
125 kroner i fotorama i Viborg. Alt for dyrt og ingen pause. Til gengæld var der mere end et kvarters reklamer inden filmen gik igang...
Filmen er for lang og for kedelig. Etteren var meget bedre.
|
Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 01-Maj-2019 kl. 16:29
hunt skrev:
125 kroner i fotorama i Viborg. Alt for dyrt og ingen pause. Til gengæld var der mere end et kvarters reklamer inden filmen gik igang...
Filmen er for lang og for kedelig. Etteren var meget bedre. |
Husk,at uden reklamer havde det måske kostet 150kr . .
------------- Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
Skrevet den: 01-Maj-2019 kl. 16:39
Lennon skrev:
Husk,at uden reklamer havde det måske kostet 150kr . .
|
Begge dele er ulideligt at tænke på, og når de så kaster en reklame ind for et bedemandsfirma, går jeg helt i knæ... ![Ouch Ouch](smileys/smiley18.gif)
|
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 03-Maj-2019 kl. 21:47
Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?
------------- https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 03-Maj-2019 kl. 22:02
Nagash skrev:
Er det værre med et bedemandsfirma end THansen? |
Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen.
|
Skrevet af: BowieCool
Skrevet den: 04-Maj-2019 kl. 04:37
hunt skrev:
Filmen er for lang og for kedelig. Etteren var meget bedre. |
Helt den samme oplevelse jeg havde i Fotorama i Viborg. Filmen var mindst 1 time for lang og til tider gabende kedelig...
------------- Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 04-Maj-2019 kl. 17:13
kaizer skrev:
Nagash skrev:
Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen. |
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning.
------------- https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio
|
Skrevet den: 04-Maj-2019 kl. 17:58
Nagash skrev:
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning. |
Jovist, er det til at overleve. Alt andet ville da også være forfærdeligt. Men hvis det skrækkelige skulle ske, kunne min biomakker jo fluks ringe efter bedemanden jf. nummeret på lærredet... ![Tongue Tongue](smileys/smiley17.gif) Måske er det hele tanken bag reklamen?
Når det er sagt, så hver ting til sin tid. Lev mens du lever, døden kan man hurtigt nok komme til at tage stilling til. Og der er andet her i livet (og døden) end det at drive en forretning...
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 04-Maj-2019 kl. 21:33
Jeg kunne godt holde en halv liter Mountain Dew inde.
At lampen blinkede, ligesom mine gør herhjemme efter cirka 1000 timer i gennemsnit, er så en anden sag...
|
Skrevet af: Tmann
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 15:35
Folk som ikke forstår de her film skal bare lade vær med at gå ind og se dem. ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
Men mange er gode til at øffe over dem. ![Clap Clap](smileys/smiley32.gif)
------------- Sony 85” KD-85XF8596 Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV
|
Skrevet af: Kallespears
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 16:01
Nagash skrev:
kaizer skrev:
Nagash skrev:
Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen. |
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning. |
underligt at reklamere for et bedemandsfirma, kunder stopper jo ikke lige pludselig med findes
|
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 17:32
Kallespears skrev:
Nagash skrev:
kaizer skrev:
Nagash skrev:
underligt at reklamere for et bedemandsfirma, kunder stopper jo ikke lige pludselig med findes |
Nej, kunder er der altid.
Der er jo mere end et bedemandsfirma, og de ønsker nok at få kunder i butikken, frem for alle de andre firmaer. Sådan er det vel med alle reklamer. Der er kunder til nærmest alt, men sælger er nok ikke ligeglad med hvor kunderne køber deres varer.
|
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 19:52
Tmann skrev:
Folk som ikke forstår de her film skal bare lade vær med at gå ind og se dem. ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
Men mange er gode til at øffe over dem. ![Clap Clap](smileys/smiley32.gif) |
Jeg synes da selv, at jeg forstår filmene udemærket. ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
Men jeg forstår også, at Marvel filmene er af en meget ujævn kvalitet, og at vi vel ikke alle sammen ikke behøver at blive trukket baglæns ind i fuglekassen hver gang, de kaster en ny film på gaden.
Og imo havde Endgame langt flere missere end træffere. Bl.a. var filmens behandling af tidsparadokser tåkrummende ringe, og dens politiske korrekthed kvalmefremkaldende.
|
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 20:17
Så filmen i går.
Klarede mig igennem uden pause; også “regnvejrspausen” i Japan.
Filmen var ok, men så ikke meget mere. For lang, og til tider lidt kedelig. Infinity War var bedre.
Jeg synes talen var for lav. Under kamp var lyden den fin, men ved stille scener hvor der blev talt var lyden meget lav. Om det kun var i den lokale biograf, ved jeg ikke.
Endelig blev jeg mindet om hvorfor jeg ikke har været i biografen i 10 år. Folk der larmer vel meget. Enkelte skulle have forklaret noget (typisk børn der ikke burde se den). Ufatteligt hvor meget chips kan larme, selvom de er i et papbæger. Telefoner der blev åbnet (dog ikke så mange som frygtet). Cola, der var doven efter 30 minutter.
|
Skrevet af: Tmann
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 21:13
Igen viser det at du kun forstår små dele af filmen eller har læst om plottet, siden du trækkes "tilbage i fuglekassen"
Lyder lidt som om du deler mening om filmen som ham fra ekstra bladet. men det er jo så også fordi han heller ikke forstår noget af det her univers de har bygget op igennem 11 år.
Hvis Marvel skulle forklare alt hvad der sker i tegneserierne så ville folk være tabt for længst og ingen gad se dem.
Og det er det samme øfferi flere skriver fordi de ikke forstår universet og sammenhængen.
Men hver sin smag...... heldigvis.
Kan godt være folk synes Infinity War var bedre. Den var så også set fra Thanos's synspunkt og ikke The Avengers.
Respektere din, ret korte upræcise og ligegyldige mening om filmen ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
------------- Sony 85” KD-85XF8596 Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV
|
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 22:31
Tmann skrev:
Igen viser det at du kun forstår små dele af filmen eller har læst om plottet, siden du trækkes "tilbage i fuglekassen"
Lyder lidt som om du deler mening om filmen som ham fra ekstra bladet. men det er jo så også fordi han heller ikke forstår noget af det her univers de har bygget op igennem 11 år.
Hvis Marvel skulle forklare alt hvad der sker i tegneserierne så ville folk være tabt for længst og ingen gad se dem.
Og det er det samme øfferi flere skriver fordi de ikke forstår universet og sammenhængen.
Men hver sin smag...... heldigvis.
Kan godt være folk synes Infinity War var bedre. Den var så også set fra Thanos's synspunkt og ikke The Avengers.
Respektere din, ret korte upræcise og ligegyldige mening om filmen ![Smile Smile](https://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif) |
En fornærmelse med en smiley er stadig blot en fornærmelse.
Men jeg er ked af, at jeg fornærmer noget, der står dit hjerte nær. Filmen var dog for mig selv og i hvert fald et par andre for lang og kedelig, og det får mig ikke til at sætte mig ned og læse om dens tynde plot.
Det, der til dels redder filmen for mig, er Antman, som formår at trække noget af filmens selvhøjtidelighed ned på et fordøjeligt plan.
Jeg har ikke læst EB's anmeldelse før nu, så tak for henvisningen! Og ja, jeg stiller mig da til dels på linje med skribenten især omkring løssluppenheden, der er gået tabt fra Guardians 1 og 2 og Infinity War.
|
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 22:39
kaizer skrev:
Så filmen i går.
Klarede mig igennem uden pause; også “regnvejrspausen” i Japan.
Filmen var ok, men så ikke meget mere. For lang, og til tider lidt kedelig. Infinity War var bedre.
Jeg synes talen var for lav. Under kamp var lyden den fin, men ved stille scener hvor der blev talt var lyden meget lav. Om det kun var i den lokale biograf, ved jeg ikke.
Endelig blev jeg mindet om hvorfor jeg ikke har været i biografen i 10 år. Folk der larmer vel meget. Enkelte skulle have forklaret noget (typisk børn der ikke burde se den). Ufatteligt hvor meget chips kan larme, selvom de er i et papbæger. Telefoner der blev åbnet (dog ikke så mange som frygtet). Cola, der var doven efter 30 minutter.
|
Uden at vide hvor du så filmen, så er der flere af de små biografer, der ikke skruer op på det anbefalede niveau. Jeg mener, at det var 6 i den biograf, hvor jeg var frivillig for et par år siden, men hver gang jeg mødte ind, var der skruet ned på 4,5-5.
Ja, cola i papbægere er noget hø... ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) Hvorfor ikke flere biografer sælger det i 1/2 liters flasker, forstår jeg ikke. Måske noget med indtjeningen?
|
Skrevet af: Mr. Claude
Skrevet den: 06-Maj-2019 kl. 09:43
2:45 gik bare hurtigt! Men filmen kunne godt være 30 min kortere.. Den var okay men glemt dagen efter. Imperial Bio. 130kr billet. 74kr for mellem str. popcorn og cola. Dejlig lyd.
|
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 06-Maj-2019 kl. 12:32
hunt skrev:
Hvorfor ikke flere biografer sælger det i 1/2 liters flasker, forstår jeg ikke. Måske noget med indtjeningen? | Fordi cola fra maskinen kun koster vand, kulsyre og en smule additiv. Cola på flaske har produktionsomkostninger og fragtomkostninger lagt oveni.
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet den: 06-Maj-2019 kl. 13:49
Torben Rasmussen skrev:
hunt skrev:
Hvorfor ikke flere biografer sælger det i 1/2 liters flasker, forstår jeg ikke. Måske noget med indtjeningen? | Fordi cola fra maskinen kun koster vand, kulsyre og en smule additiv. Cola på flaske har produktionsomkostninger og fragtomkostninger lagt oveni. |
Til gengæld får man en gladere kunde, der måske kommer igen.
|
Skrevet den: 06-Maj-2019 kl. 14:35
kaizer skrev:
Til gengæld får man en gladere kunde, der måske kommer igen. |
Ja, eller kunder der ikke selv tager sodavand med.... ![Embarrassed Embarrassed](smileys/smiley9.gif)
|
|