Print side | Luk vindue

Problemer med YouSee app på LG TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158203
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 15:49


Emne: Problemer med YouSee app på LG TV
Skrevet af: mcdrift
Emne: Problemer med YouSee app på LG TV
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 16:40
Hej allesammen Smile

Jeg har oprettet en bruger her på recordere, i håb om, at nogen kan hjælpe mig, da jeg efterhånden er løbet tør for ideer og muligheder Cry

Jeg har et LG B8 TV, som jeg ser TV på via. YouSee's app.

Jeg har 1000/60 bredbånd via. COAX fra Hiper, og det er sluttet til TV'et med Cat6 kabel der går fra deres router (Sagem Fast 3890V3) til mit TV.

Problemet er:
Ofte når jeg ser TV, så svinger kvaliteten konstant op og ned. Fra virkelig grynet til kniv skarpt. Nogle gange stopper streamen helt, og jeg er nødt til at starte den igen. Udfaldene sker ekstra meget når der er store TV begivenheder.

Jeg har i snart 6 måneder snakket frem og tilbage med Hiper, som er ivrige efter at løse problemet, men simpelthen ikke kan sætte fingeren på hvad der er galt. Jeg vil gerne beholde Hiper, da jeg nyder godt af hastigheden til downloads LOL

Hiper har kørt en masse tests på mit net, jeg har skiftet router, skiftet kabel og det hele. Intet har hjulpet. Nettet virker ikke så "snappy" i mangel på bedre ord. Men ved en hastighedstest får jeg ca. 955 ned og 65 op.

Jeg har prøvet at dele mit mobilnet (CBB) og tilslutte via. WiFi til fjernsynet. Når jeg gør det forsvinder alle problemer, og jeg har en perfekt streaming oplevelse.

Er der en venlig sjæl med lidt teknisk viden, der har en ide om hvad Hiper skal/kan gøre, og hvad jeg evt. skal bede dem om?



Svar:
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 16:54
har oplevet det samme med yousee app og hiper.
Så har droppet yousee appen, da kvalitet altid er markant ringere end deres DVB-c signal.




Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 17:39

 Det kommer an på den kvalitet der Streames med, den maximale kvalitet er på 8,5 Mbit/sec, men det kan gå ned til 3 - 3,5 Mbit/sec på nogen af Streaming tjenesterne og TV kanaler.
 Bruger både 4000 boksen og Shield TV, og der er ikke nogen nævneværdig forskel på det der Streames fra tjenesterne og optagelser på de 2 enheder.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Det kommer an på den kvalitet der Streames med, den maximale kvalitet er på 8,5 Mbit/sec, men det kan gå ned til 3 - 3,5 Mbit/sec på nogen af Streaming tjenesterne og TV kanaler.
 Bruger både 4000 boksen og Shield TV, og der er ikke nogen nævneværdig forskel på det der Streames fra tjenesterne og optagelser på de 2 enheder.

Jeg forstår bare ikke, hvordan der kan være så stor forskel, når jeg så bruger netværket fra min mobil?


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 17:47
Som test: Har du prøvet DR TV app og sammenlignet om der er samme problem (for at se om det er et Hiper+Yousee app konflikt problem)? 
Ikke at jeg har viden om det skulle være tilfældet. Smile


-------------
Mvh. JørgenT


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Som test: Har du prøvet DR TV app og sammenlignet om der er samme problem (for at se om det er et Hiper+Yousee app konflikt problem)? 
Ikke at jeg har viden om det skulle være tilfældet. Smile

Det har jeg ikke prøvet nej, men det var en god ide. Selvom det ikke løser problemet godt nok..


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 17:58
Ja, det løser ikke problemet, men for at afklare hvor problemet er gemt.
Alternative test: Yousee app på PC (men som så ikke er samme udgave pga. anden platform).


-------------
Mvh. JørgenT


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:01
Kører tv med wifi og kabel på samme tid?

Prøv at tilslutte tv kun via Wifi.

Altså fjerne kablet. 

Du siger at CBB via wifi kører problemfrit.

Det lyder mest som om noget er sat forkert op, og ikke internetforbindelsen der fejler.


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Kører tv med wifi og kabel på samme tid?

Prøv at tilslutte tv kun via Wifi.

Altså fjerne kablet. 

Du siger at CBB via wifi kører problemfrit.

Det lyder mest som om noget er sat forkert op, og ikke internetforbindelsen der fejler.

Jeg havde ikke skrevet det i det oprindelige indlæg. Men jeg har testet både via. WiFi alene og kabel alene. Den prioritere kabel hvis man aktivere begge samtidig.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:09
For mig lyder det til at der er et problem med routningen hos Hiber.


Skrevet af: Deschain
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

For mig lyder det til at der er et problem med routningen hos Hiber.

Enig! Problemet ligger tydeligvis hos Hiper, som åbenbart ikke er kompetente nok til at løse det.

Jeg ville skifte udbyder.


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

For mig lyder det til at der er et problem med routningen hos Hiber.

Har du nogen ide om, hvad jeg skal bede dem gøre eller kigge på?

De har testet min forbindelse en masse gange, og siger at alt er som det skal være. Ingen packet loss eller afbrud til dem.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:55
Der kan sagtens være fin forbindelse ud til dig. Men hvad med forbindelsen til Yousee?


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Der kan sagtens være fin forbindelse ud til dig. Men hvad med forbindelsen til Yousee?

De bad mig faktisk kontakte YouSee for at spørge om en IP der kunne testes på. Lidt underligt de ikke selv kan klare det..

Nogen ide om hvad det kan være for en IP?


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 19:48
Ingen anelse, men de må de jo finde ud af.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af mcdrift mcdrift skrev:

Problemet er:
Ofte når jeg ser TV, så svinger kvaliteten konstant op og ned. Fra virkelig grynet til kniv skarpt. Nogle gange stopper streamen helt, og jeg er nødt til at starte den igen. Udfaldene sker ekstra meget når der er store TV begivenheder.

Baseret på din beskrivelse, så synes jeg, at det lyder som et problem med YouSees streamingservere. Særligt når udfaldene forekommer hyppigere ved store tv-begivenheder (hvor der er større spidsbelastning).

Jeg bruger sjældent YouSees tv-streaming, men de gange, hvor jeg har set fodboldkampe, har der altid være svingende streamingkvalitet og til tider udfald. Jeg har igennem tiden haft adgang til de fleste aktuelle streamingtjenester, så krydssammenligning er relativt nemt. På samme forbindelse kører f.eks. Amazon og Netflix problemfrit, og DRTV så godt som problemfrit.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mcdrift mcdrift skrev:

Problemet er:
Ofte når jeg ser TV, så svinger kvaliteten konstant op og ned. Fra virkelig grynet til kniv skarpt. Nogle gange stopper streamen helt, og jeg er nødt til at starte den igen. Udfaldene sker ekstra meget når der er store TV begivenheder.

Baseret på din beskrivelse, så synes jeg, at det lyder som et problem med YouSees streamingservere. Særligt når udfaldene forekommer hyppigere ved store tv-begivenheder (hvor der er større spidsbelastning).

Jeg bruger sjældent YouSees tv-streaming, men de gange, hvor jeg har set fodboldkampe, har der altid være svingende streamingkvalitet og til tider udfald. Jeg har igennem tiden haft adgang til de fleste aktuelle streamingtjenester, så krydssammenligning er relativt nemt. På samme forbindelse kører f.eks. Amazon og Netflix problemfrit, og DRTV så godt som problemfrit.

Det forklarer bare ikke helt, hvorfor problemet ikke er der, når jeg f.eks. deler forbindelsen fra min telefon (CBB)?


Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 10:19
Problemet kunne være Hyper router. Har du mulighed for at sætte router i Bridge funktion? Og så bruge din egen router? Det har løst mange af mine problemer med streaming (YouSee/TDC kunde)


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Problemet kunne være Hyper router. Har du mulighed for at sætte router i Bridge funktion? Og så bruge din egen router? Det har løst mange af mine problemer med streaming (YouSee/TDC kunde)

Det har jeg desværre prøvet Unhappy uden held.

Købte en splinter ny TP-Link C2300, men havde samme problem med streaming..


Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 10:22
Har du mulighed for at låne Apple TV og teste YouSee app via den? 



Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Har du mulighed for at låne Apple TV og teste YouSee app via den? 


Måske jeg kan prøve med en Chromecast?

Nu har jeg ikke rigtig gjort så meget i det, men hvis det nu virker fint på min PC, kan jeg så konkludere at det måske er app'en på LG TV'et eller måske netværket på TV'et?


Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 10:32
Jeg bruger YouSee App på Apple TV - har kun testet kort App på LG C7 (samme platform som din B7) - synes kvaliteten på Apple TV er langt bedre.



Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Jeg bruger YouSee App på Apple TV - har kun testet kort App på LG C7 (samme platform som din B7) - synes kvaliteten på Apple TV er langt bedre.


Det skal jeg ikke kunne sige, om det er tilfældet. Men jeg bider bare mærke i den store forskel der er, hvis jeg kører på mit bredbånd eller min mobil netværk. Forskellen er nat og dag.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af mcdrift mcdrift skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mcdrift mcdrift skrev:

Problemet er:
Ofte når jeg ser TV, så svinger kvaliteten konstant op og ned. Fra virkelig grynet til kniv skarpt. Nogle gange stopper streamen helt, og jeg er nødt til at starte den igen. Udfaldene sker ekstra meget når der er store TV begivenheder.

Baseret på din beskrivelse, så synes jeg, at det lyder som et problem med YouSees streamingservere. Særligt når udfaldene forekommer hyppigere ved store tv-begivenheder (hvor der er større spidsbelastning).

Jeg bruger sjældent YouSees tv-streaming, men de gange, hvor jeg har set fodboldkampe, har der altid være svingende streamingkvalitet og til tider udfald. Jeg har igennem tiden haft adgang til de fleste aktuelle streamingtjenester, så krydssammenligning er relativt nemt. På samme forbindelse kører f.eks. Amazon og Netflix problemfrit, og DRTV så godt som problemfrit.

Det forklarer bare ikke helt, hvorfor problemet ikke er der, når jeg f.eks. deler forbindelsen fra min telefon (CBB)?

Det kan hænge sammen med, at du ryger på forskellige dele af TDC/YouSees CDN, afhængigt af om du bruger fast eller mobil forbindelse.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det kan hænge sammen med, at du ryger på forskellige dele af TDC/YouSees CDN, afhængigt af om du bruger fast eller mobil forbindelse.

Det kan selvfølgelig godt være.

Jeg prøvede lige at starte streamen fra min PC nu her, og så åbne "developer console" i Chrome, her fandt jeg nogle IP adresser, som der kontaktes.

Det samme gjorde jeg via. "cmd" hvor jeg skrev "netstats", her fik jeg en liste over IP'er, og mange af dem gik igen.

Har sendt det hele videre til Hiper, så må vi se om de kan teste noget ud fra det. Håber det er samme IP der bruges der som på fjernsynet.

Utroligt man skal hen og yde support til sig selv LOL


Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 21:29
Jeg ved ikke om det var spurgt - men hvad med trådløs signal fra Hyper router til TV? Du har nævnt at du har testet trådløst via CBB?


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Jeg ved ikke om det var spurgt - men hvad med trådløs signal fra Hyper router til TV? Du har nævnt at du har testet trådløst via CBB?

Jeg har forsøgt alle tænkelige måder Smile

WiFi og kablet, og begge samtidig endda. Forskellige kabler, skiftet WiFi frekvens og signal. Intet hjalp. Så snart det er fra mobilen, intet problem.


Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 21:37
Jamen vi må konkludere at problemet er hos Hyper. Hvorfor ikke forsøge indgå en aftale med YouSee hvor prisen "nærmer" sig Hypers? Jeg er til dags dato stadig pisse irriteret over YouSee´s priser men det er til dags dato, stadig, det mest stabile forbindelse jeg har haft (og jeg har testet en del - både privat og via arbejdsgiver)


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 07-Maj-2019 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

Jamen vi må konkludere at problemet er hos Hyper. Hvorfor ikke forsøge indgå en aftale med YouSee hvor prisen "nærmer" sig Hypers? Jeg er til dags dato stadig pisse irriteret over YouSee´s priser men det er til dags dato, stadig, det mest stabile forbindelse jeg har haft (og jeg har testet en del - både privat og via arbejdsgiver)

Jeg havde YouSee før jeg skiftede til Hiper, 120/10 til 249,- om måneden. 

Det virkede upåklageligt.

Men gigabit forbindelse fra Hiper til kun 300,- om måneden, var jeg bare nødt til at prøve.

Er blevet ret glad for hastigheden, men jeg bliver godt nok sat på prøve mht. deres håndtering af streaming.

Har haft Hiper nu i 6 måneder, og det har været sådan her siden jeg fik det. De kan ikke finde problemet, og "alt ser fint ud" fra deres side af.

Jeg kender ikke YouSee's priser lige pt., og jeg tvivler på, at jeg kan få min gamle rabat aftale igen desværre. Men det kan være de skal have et kald.


Skrevet af: bas
Skrevet den: 11-Maj-2019 kl. 07:05
Jeg er en rigtig tilfreds kunde hos Kviknet.
De tilbyder en Inteno router, som jeg synes kører
rigtig stabilt. 
Derudover har de en rigtig god kundeservice. 
Måske du kan prøve at kigge nærmere på dem.

https://www.version2.dk/blog/wifi-router-80211ac-eller-ej-655956" rel="nofollow - https://www.version2.dk/blog/wifi-router-80211ac-eller-ej-655956



Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 11-Maj-2019 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Jeg er en rigtig tilfreds kunde hos Kviknet.
De tilbyder en Inteno router, som jeg synes kører
rigtig stabilt. 
Derudover har de en rigtig god kundeservice. 
Måske du kan prøve at kigge nærmere på dem.

https://www.version2.dk/blog/wifi-router-80211ac-eller-ej-655956" rel="nofollow - https://www.version2.dk/blog/wifi-router-80211ac-eller-ej-655956


Tak for tippet, men Dem kan jeg desværre ikke få her



Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 11-Maj-2019 kl. 11:02
En lille opdatering herfra - fik set Equliazier med Denzel Washington i går aftes (tror det var 3+) - kvaliteten svingede fra elendigt til perfekt - og det gjorde den hver 5-10 minutter. Noget irriterende. Har ikke oplevet så meget udfald før. Bare for sjovt - kørte speedtest.net fra Apple TV - fik 135/35 - så fejlen er bestemt ikke hos mig.


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 11-Maj-2019 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

En lille opdatering herfra - fik set Equliazier med Denzel Washington i går aftes (tror det var 3+) - kvaliteten svingede fra elendigt til perfekt - og det gjorde den hver 5-10 minutter. Noget irriterende. Har ikke oplevet så meget udfald før. Bare for sjovt - kørte speedtest.net fra Apple TV - fik 135/35 - så fejlen er bestemt ikke hos mig.

Tak for opdateringen! Du var på YouSee net eller hvordan?


Skrevet af: teleplus
Skrevet den: 11-Maj-2019 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af mcdrift mcdrift skrev:

Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

En lille opdatering herfra - fik set Equliazier med Denzel Washington i går aftes (tror det var 3+) - kvaliteten svingede fra elendigt til perfekt - og det gjorde den hver 5-10 minutter. Noget irriterende. Har ikke oplevet så meget udfald før. Bare for sjovt - kørte speedtest.net fra Apple TV - fik 135/35 - så fejlen er bestemt ikke hos mig.

Tak for opdateringen! Du var på YouSee net eller hvordan?


TDC Erhvervs ADSL, Netgear router R7000 (TDC router i bridge mode) - LG C7 og Apple TV 4 tilsluttet trådløst. Både LG YouSee app og Apple TV You See app havde udfald i går aftes.


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 11-Maj-2019 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

TDC Erhvervs ADSL, Netgear router R7000 (TDC router i bridge mode) - LG C7 og Apple TV 4 tilsluttet trådløst. Både LG YouSee app og Apple TV You See app havde udfald i går aftes.

Okay, Tak. Då ved du hvad det er jeg oplever, mit er bare konstant næsten.

Kan det være deres platform der bare er dårlig, eller er jeg så uheldig at jeg går på en dårlig Yousee server?


Skrevet af: bas
Skrevet den: 12-Maj-2019 kl. 07:44
Ellers er det måske værd at prøve med en Chromecast,
som det vist også er blevet foreslået. 
Hvis man vælger Chromecast Ultra, har man mulighed for
kablet netværk til Chromecasten.
Når jeg læser i Google Play butikken ser
det dog ud til, at der er problemer med
app'en bl.a. mht. Chromecast. 


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 12-Maj-2019 kl. 11:11
Hiper har fået 3-4 IP'er de kan overvåge nu, er spændt på hvad de vender tilbage med om en uges tid.


Skrevet af: buenso80
Skrevet den: 09-Juni-2019 kl. 12:03
Blev der fundet en løsning på dette problem udover at streame over chromecast?

Jeg sidder nemlig med nøjagtig samme problem mht. yousee tv app´en.

På Apple tv 4 med kablet forbindelse mellem yousee adsl modem (25Mbit) og apple tv svinger kvaliteten helt vildt (som andre også nævner) .
Wifi løser ikke problemet.
Mobilt bredbånd (100Mbit. Også fra yousee) løser heller ikke problemet.
Mobilt bredbånd fra CBB/Telenor (30 Mbit) løser heller ikke problemet.
Har også prøvet 3/Oister (30Mbit) uden held

Igår aftes prøvede jeg at se tv på min ipad (mener det var tv3) i sommerhuset (25Mbit Telia) og der var problemet stadig det samme (ekstremt svingende billedkvalitet)

Jeg begynder at tvivle mere og mere på, at det er i brugernes ende problemet ligger, men mere noget manglende balancering af bitrate?

Er ikke ekspert i alt det tekniske, men jeg undrer mig meget over at Canal Digital og Telia Tv som jeg tidligere har brugt, har kunnet levere flydende og skarpt billede over internettet uanset om jeg har været koblet på adsl eller 4g ?

Og ja, jeg har kigget på listen over udbydernes bitrate herinde, men jeg er nu engang "bare" en tv-forbruger som ikke kan forstå, at billed-kvaliteten kan svinge så meget, når mine internet-forbindelser ikke gør det?


Skrevet af: mcdrift
Skrevet den: 09-Juni-2019 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af buenso80 buenso80 skrev:

Blev der fundet en løsning på dette problem udover at streame over chromecast?

Jeg sidder nemlig med nøjagtig samme problem mht. yousee tv app´en.

På Apple tv 4 med kablet forbindelse mellem yousee adsl modem (25Mbit) og apple tv svinger kvaliteten helt vildt (som andre også nævner) .
Wifi løser ikke problemet.
Mobilt bredbånd (100Mbit. Også fra yousee) løser heller ikke problemet.
Mobilt bredbånd fra CBB/Telenor (30 Mbit) løser heller ikke problemet.
Har også prøvet 3/Oister (30Mbit) uden held

Igår aftes prøvede jeg at se tv på min ipad (mener det var tv3) i sommerhuset (25Mbit Telia) og der var problemet stadig det samme (ekstremt svingende billedkvalitet)

Jeg begynder at tvivle mere og mere på, at det er i brugernes ende problemet ligger, men mere noget manglende balancering af bitrate?

Er ikke ekspert i alt det tekniske, men jeg undrer mig meget over at Canal Digital og Telia Tv som jeg tidligere har brugt, har kunnet levere flydende og skarpt billede over internettet uanset om jeg har været koblet på adsl eller 4g ?

Og ja, jeg har kigget på listen over udbydernes bitrate herinde, men jeg er nu engang "bare" en tv-forbruger som ikke kan forstå, at billed-kvaliteten kan svinge så meget, når mine internet-forbindelser ikke gør det?

Der er ikke blevet fundet en løsning desværre. Så landskamp i fredags f.eks., og der var problemet ekstremt. Konstant svingende kvalitet.

Jeg har ikke gidet arbejde mere i det, da Hiper ikke har kunne løse problemet. De skal dog have ros for at have været løsningsorienteret.

Jeg mistænker også selve app'en, og overvejer at skifte til YouSee bredbånd. Men har min tvivl om hvor vidt det løser problemet.


Skrevet af: buenso80
Skrevet den: 09-Juni-2019 kl. 22:07
@mcdrift

Sikke ærgeligt
Som jeg skriver, så benytter jeg hovedsageligt yousee´s netværk, så det er tvivlsomt, at det vil løse dit problem. Til gengæld kan det være at Yousee er mere lydhøre hvis vi begge retter henvendelse til teknisk support, omkring det samme problem.
   Jeg syntes dog alligevel ikke det ser lovende ud, når jeg googler yousee+pixelering. Det lader til at være et problem der har eksisteret længe, og som der ikke umiddelbart er nogen løsning på pt.



Print side | Luk vindue