Print side | Luk vindue

Hovedtelefon med ANC

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158256
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 00:13


Emne: Hovedtelefon med ANC
Skrevet af: aerik
Emne: Hovedtelefon med ANC
Skrevet den: 13-Maj-2019 kl. 12:41
Findes der nogle modeller der kan have ANC slået itl, uden at der skal afspilles musik?


gerne in ear eller bøjle rundt om nakken, så fruens hår ikke bliver uglet.LOL



Svar:
Skrevet af: Peter.C
Skrevet den: 13-Maj-2019 kl. 12:50
Kan de alle ikke det?
Jeg har kun kigget på Bose, Sony og B&W, over ear modeller. De kan alle det.


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 13-Maj-2019 kl. 12:52
den hun har fra Samsung pt kan kun hvis det er musik



Skrevet af: Ehlz
Skrevet den: 14-Maj-2019 kl. 11:40
Bang & Olufsens H9I kan også men det er med bøjle over håret desværre 


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 14-Maj-2019 kl. 11:43
vi var ude at prøve. Sony wh-1000 var klart den bedste. Men virkede ikke helt så godt som hun ønsker. Så nu overvejer hun om den er de 2.600 kr værd for hende :)


Skrevet af: jacobask
Skrevet den: 15-Maj-2019 kl. 07:41
I hvilken forbindelse har hun brug for dem? Hvis ikke Sony's lukker nok af for lyden (uden musik i), så er det måske værd at overveje et par formstøbte propper i stedet? Eventuelt et sæt IEM uden ANC, men som lukker tæt og tager baggrundsstøj.


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 15-Maj-2019 kl. 07:53
mest af alt i kontormiljø, hvor hun skal læse en del under støj andres samtaler. Hun ønskede lidt nogle der kunne både lukke af og kunne høre musik i. 
Jeg tænker hun måske bare skal have et sæt af hørerværn og et sæt til musik



Skrevet af: jacobask
Skrevet den: 15-Maj-2019 kl. 09:44
Gode in-ears kan lukke ret meget støj ude. Jeg har længe brugt et par Shure 535, hvor der ikke skal meget musik i før andre på storrumskontoret bliver lukket helt ude - men langt mindre kan også gøre.  det. 


Skrevet af: opzouten
Skrevet den: 15-Maj-2019 kl. 09:46
Jeg har et par Sennheiser PCX-550, og synes både musik og ANC fungerer fint, men i et kontormiljø vil man stadig kunne høre at der foregår samtaler omkring en. Hvis man ikke er afhængig af at kunne skifte hurtigt (mine har en touch-knap der kan slukke for musik/ANC, så man kan tale med folk), så ville jeg klart vælge nogle IEM's med god dæmpning. 


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 15-Maj-2019 kl. 17:04
Hvis ikke Sony's XM3 lukker nok ude, så er det ikke ANC hun skal have. Det er de bedste på markedet lige nu. Så skal hun som der nævnes, kigge på passiv støjreduktion. Der nævnes formstøbte hørepropper, men hun vil gerne høre musik i dem også. Så kig på formstøbte in-ears i stedet.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio



Print side | Luk vindue